Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Úprava motoru Babetty
Poulíček, Matěj ; Píštěk, Václav (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o jedné z možných úprav dvoudobého jednoválcového motoru Babetta 210 pro zvýšení výkonových parametrů. Dále o vyráběných typech motorů mopedů Babetta se zaměřením na jejich přednosti a nedostatky. Pozornost je hlavně věnována možným konstrukčním změnám pro odstranění nedostatků.
Zdvihový mechanismus mostového jeřábu 8000 kg / M6
Jirásek, Jiří ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem zdvihového mechanismu jeřábové kočky, pro mostový skladový jeřáb s nosností 8 000 kg. Práce obsahuje kritickou rešerši obdobných existujících řešení a výběr vhodné koncepce. Součástí návrhu jsou výpočty základních parametrů zdvihu a z nich vycházející volba lana, kladek, kladnice, návrh a kontrola lanového bubnu. Dále se práce zabývá výpočtem a volbou vhodných komponent mechanismu zdvihu jako jsou elektromotor, spojka, brzda a převodovka. Poslední část se zabývá návrhem a kontrolou ložiska, bubnového čepu a výpočtem pera. Výstupem práce je výkresová dokumentace celkové sestavy mechanismu a svařovací podsestavy lanového bubnu.
Spojky automobilů
Kundýsek, Michal ; Píštěk, Václav (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je popsat spojkové systémy a funkci rozjezdových spojkových systémů. Ze zmíněných spojkových systémů byla zvolena třecí spojka a detailně popsána, byly popsány její výhody a nevýhody. Poté bylo upřesněno použití zvoleného spojkového systému v moderním automobilovém průmyslu.
Vliv fyzických parametrů a stáří silnoproudého vedení na výkonnost a spolehlivost PLC/BPL
Benešl, Lukáš ; Sláčik, Ján (oponent) ; Mlýnek, Petr (vedoucí práce)
BPL technologie je v dnešní době dosti rozšířená a určité povědomí o ní má i veřejnost. Tato technologie může být využita jako komunikační prostředek bez nutnosti instalace dalšího média s použitím stávající infrastruktury. Ve snaze využít plnohodnotný potenciál technologie se začala BPL komunikace používat k online monitorování stávajícího stavu kabelů v distribučních sítích. Distributor může vyhodnocovat stávající stav v místech, kde je již technologie implementovaná. BPL technologii tedy můžeme využít nejen ke komunikaci, ale také jako diagnostický nástroj, kterým lze testovat kvalitu kabelového spojení, na níž se mohl ve značné míře podepsat nejen čas, ale také vlhkost či další vnější vlivy.
Zdvihový mechanismus mostového jeřábu 12000 kg / M4
Ujčík, Miroslav ; Malášek, Jiří (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem zdvihového mechanismu mostového jeřábu s nosností 12 000 kg, který bude sloužit jako dílenský jeřáb s pravidelným využíváním. První část této práce je věnována kritické rešerši obdobných existujících řešení, na základě které je vybrána vhodná koncepce uspořádání. Druhá část práce se zabývá samotnému výpočtu hlavních rozměrů zdvihu, na základě kterých jsou zvoleny jednotlivé komponenty. Jedná se o nosné prvky lanového systému, kam patří kladky, lano a lanový buben. U lanového bubnu je proveden pevnostní výpočet. Ve třetí části jsou návrhy a výpočty částí zdvihového mechanismu tj. elektromotor, spojka, brzda a převodovka. Finální část se zabývá výpočtem a kontrolou bubnového čepu, ložiska a kontrolním výpočtem pera. Součástí práce je také výkresová dokumentace, která obsahuje výkres celkové sestavy zdvihového mechanismu a svařovací podsestavy.
Zdvihový mechanismus mostového jeřábu
Tomeš, Jakub ; Sedláček, Martin (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem zdvihového mechanismu mostového jeřábu pro nosnost 10 000 kg. Práce obsahuje návrh základních částí zdvihového mechanismu – průměru lana, lanového bubnu a kladek. Součástí je také volba standardizovaných dílů, jako jsou elektrický motor, jeřábová převodovka, pružná spojka či bubnová brzda. Poslední kapitola je věnovaná pevnostnímu výpočtu lanového bubnu a výpočtu životnosti ložiska spolu s návrhem svarů a těsného pera. Výstupem bakalářské práce jsou výkresy svarku lanového bubnu a sestavy zdvihového mechanismu.
Studie konstrukce spojek pro ovládání aktivních diferenciálů
Cupák, Václav ; Porteš, Petr (oponent) ; Fojtášek, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem řešení ovládání systému řízeného dělení momentu u hnacího ústrojí těžkého užitkového vozidla. Začátek práce je zaměřen na popis systému aktivního diferenciálu a na spojky které se v automobilovém průmyslu používají. Dále jsou definovány základní parametry experimentálního vozidla a je proveden výběr koncepce spojek. Následně jsou provedeny výpočty geometrický parametrů spojek a ověření jejich tepelné únosnosti. Koncepčním návrhem ovládacího mechanismu se zabývá poslední kapitola. Cílem práce je především návrh možného typu ovládání zadaného systému s možností využití získaných informací pro další vývoj tohoto systému.
Moderní traktorové převodovky
Bartošová, Daniela ; Řehák, Kamil (oponent) ; Prokop, Aleš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá přehledem moderních trendů v oblasti traktorových převodovek. Zdůvodňuje, proč nejpoužívanějším druhem převodovek jsou právě převodovky řazené pod zatížením a hydrostatické převodovky. Dále je práce především věnována inovativním prvkům v koncepci převodovek u vybraných výrobců traktorů.
Řetězový dopravník
Štěpán, Marek ; Dlesk, Daniel (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh obslužné vychystávací jednotky pro skladovací systém Multitower. Tato práce se zabývá problematikou skladování tyčového materiálu, bezpečnostními požadavky a návrhem konstrukce. V konstrukční části je řešen návrh pohonu, volba řetězu, napínací systém a přenos krouticího momentu. Pevnostní analýza důležitých součástí je řešena v poslední části práce.
Konstrukce MR spojky.
Nováček, Vladislav ; Dočkal, Aleš (oponent) ; Roupec, Jakub (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá konstrukcí magnetoreologické (MR) spojky. V první části byla zpracována rozsáhlá rešerše a vyhodnocení kladů a záporů jednotlivých konstrukčních variant MR spojek a brzd. V druhé části byl proveden analytický výpočet magnetického obvodu spojky a v závislosti na výsledcích byla provedena samotná konstrukce spojky. V poslední části práce bylo provedeno několik experimentů pro ověření funkčnosti některých hlavních konstrukčních uzlů i celkové funkčnosti spojky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.