Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 94 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr na rozšíření cestovní agentury
Kavková, Karolína ; Toflová, Radmila (oponent) ; Fojtů, Kateřina (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podnikání konkrétně v oblasti cestovního ruchu. Zaměřuje se na analýzu stávajícího podnikatelského subjektu, a to cestovní agentury Bolsa travel. Analýzy vnitřního a oborového prostředí společnosti a také důležité finanční analýzy jsou vypracovány za účelem rozšíření zaběhlého podnikání. Na základě vybraných analýz a jejich výsledků je navrženo rozšíření podnikatelské činnosti.
B2B on-line v cestovní kanceláři
KUDRLIČKOVÁ, Kateřina
Tématem této diplomové práce je vztah B2B online v cestovní kanceláři. Cílem této diplomové práce je na základě analýzy obchodních vztahů mezi cestovní kanceláří a cestovními agenturami v on-line prostředí vyhodnotit jejich funkčnost a navrhnout možnosti zdokonalení. Vedlejším cílem je zjistit, jak funguje spolupráce mezi cestovními kancelářemi a jejími dodavateli.
Pojištění cestovních kanceláří
Sobotová, Kateřina ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Oborilová, Mária (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je pojištění cestovních kanceláří. V úvodu jsou charakterizovány rozdíly mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou, které je nutné rozlišovat pro tento pojistný produkt. Druhá kapitola se věnuje vývoji pojištění cestovních kanceláří v České republice. Je zde popsán legislativní proces tvorby a novely zákona č. 159/1999 Sb. o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu. V této kapitole jsou také specifikovány podmínky pro získání a udržení pojištění záruky pro případ úpadku cestovní kanceláře. Část kapitoly je věnována bankovní záruce a dohledu nad cestovními kancelářemi. V následující kapitole je přehled pojišťoven, které poskytují tento typ pojištění. Poslední dvě kapitoly jsou praktické. První z nich analyzuje novelu zákona č. 159/1999 Sb. k 1. 1. 2016. Jsou zde uvedeny důvody této novely a porovnání starého a nového zákona. Druhá praktická kapitola popisuje důvod krachu CK Marine Tour a jak postupovat v případě krachu cestovní kanceláře. V závěru jsou shrnuta doporučení pro výběr vhodné cestovní kanceláře.
Cestovní ruch a jeho formy prodeje
Hrnčířová, Edita ; Havlíková, Michaela (vedoucí práce) ; Radek, Radek (oponent)
Diplomová práce se zabývá výzkumem pražských cestovních agentur pomocí metody Mystery shopping a následného vyhodnocení a doporučení formy prodeje v dané oblasti. Cílem práce je zhodnotit cestovní agentury z hlediska kvality nabízených produktů, poskytovaných služeb, znalostí prodejců a celkové interakce s nimi. Teoretická část se skládá z kapitol, zachycující hlavní pojmy a definice cestovního ruchu a jejich forem prodeje. V metodické části je popsána metoda Mystery shopping z hlediska historie a hodnocení práce včetně etap výzkumu. Praktická část se věnuje analýze dat z Mystery shopping cestovních agentur, která zahrnuje tři části. První výzkum probíhá formou online poptávky, při které je hodnocena schopnost prodejců nabídnout produkt a následně ho prodat. Celý výzkum je proveden skrz emailovou komunikaci. Druhý výzkum se týká objednání zájezdů přes webový portál, kde je hodnocena ochota prodejců zajistit dodatečné služby k objednanému zájezdu. Celý výzkum je řešen skrz telefonickou komunikaci. Třetí Mystery shopping je uskutečněn osobně na pobočkách cestovních agentur, v rámci kterého je zkoumána přímá komunikace a jednání prodejce se zákazníkem včetně jeho profesionality.
Cestovní agentura jako podnikatelský subjekt na trhu cestovního ruchu
Sibřinová, Tereza ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Beranová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce s názvem Cestovní agentura jako podnikatelský subjekt na trhu cestovního ruchu se v teoretické části zabývá studiem základních pojmů cestovního ruchu. Obsahem je především definice, zařazení a segmentace cestovního ruchu a jeho účastníků. Dále práce objasňuje a klasifikuje destinaci cestovního ruchu, trh a služby tohoto odvětví a s tím spojenou zájezdovou činnost. Poslední hlavní částí je obecné vymezení podnikání a subjektů cestovního ruchu, které v České republice působí dle aktuální legislativy. Praktická část je zaměřena na sestavení dílčích kroků, které by mohly být předlohou pro potencionálního podnikatele v cestovním ruchu. Je poskytnuta deskripce postupu pro založení podniku v cestovním ruchu, konkrétně cestovní agentury. Jako vhodná destinace pro podnikání bylo zvoleno lázeňské město Poděbrady. Lokalizace cestovní agentury a podmínky prostředí byly dále podrobněji specifikovány.
Cestovní agentura jako podnikatelský subjekt na trhu cestovního ruchu
Prelová, Eva ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Beranová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je důkladně definován pojem cestovní ruch: typologie, trh, destinace, ale i nové trendy. Podrobněji specifikuje podnikatelské subjekty zde působící a to především cestovní kancelář a cestovní agenturu. Dále je práce zaměřena na příjezdový a výjezdový cestovní ruch. Praktická část bakalářské práce se věnuje realizačnímu plánu založení cestovní agentury jako podnikatelského subjektu na trhu cestovního ruchu. Za lokalitu byl díky potenciálu propojení příjezdového a výjezdového cestovního ruchu zvolen Český Krumlov. Poté nechybí popis vlastního založení, činnosti podniku, analýza konkurence a možnosti propagace.
Podnikání v cestovním ruchu
Kobzová, Markéta ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Toth, Štefan (oponent)
Bakalářská práce je koncipována jako návod a inspirace pro vytvoření podnikatelského záměru a jeho realizaci v oblasti cestovního ruchu. Teoretická část uvádí výčet právních a obchodních podmínek pro vznik nového podnikatelského subjektu - cestovní agentury. Jsou zde uvedeny základní důležité právní normy vztahující se k cestovním kancelářím a cestovním agenturám. Dále je v teoretické části zmíněn princip podnikání s ohledem na etický a morální kodex podnikatele. V praktické části pak vycházím z vlastních zkušeností vedoucího obchodní pobočky a produktového manažera cestovní kanceláře, která se řadí mezi lídry na českém trhu a dále pak z vlastního projektu založení cestovní agentury. V praktické části vyhodnocuji teoretickou část a konfrontuji ji s praktickými zkušenostmi a úskalími realizace podnikatelského záměru - prosperující cestovní agentury.
Pojištění cestovních kanceláří proti úpadku
Suchá, Denisa ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Andrea, Andrea (oponent)
Diplomová práce na téma Pojištění cestovních kanceláří proti úpadku se zabývá pojištěním záruky na trhu cestovních kanceláří, kde tyto subjekty mají povinnost být pojištěny ve smyslu zákona č. 159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu. Práce je zaměřena na cestovní kanceláře, které plní tuto povinnost danou státem a na pojišťovny poskytující pojištění záruky. Diplomová práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce je definován cestovní ruch a subjekty, které se na trhu cestovního ruchu nacházejí. Formulován je zde i pojem pojištění především v souvislosti s cestovním ruchem. V neposlední řadě je objasněno pojištění záruky proti úpadku cestovních kanceláří a s tím související modely pro predikci finanční tísně. Základem praktické části je zpracování analýzy pojištění cestovních kanceláří a vypracování souboru doporučení pro jednotlivé subjekty. První část se věnuje dotazníkovému šetření, které je zaměřeno na cestovní kanceláře a jejich vztah k povinnému pojištění záruky proti úpadku. Rozsáhlá kapitola je zaměřena na části finanční analýzy již zkrachovalých cestovních kanceláří se záměrem využití bankrotních a bonitních modelů jako nástroje predikce finanční tísně společností. Poslední část vlastní práce se věnuje řízenému rozhovoru s pracovníkem pojišťovny, která poskytuje pojištění záruky. V závěru práce byl komparací výsledků vypracován soubor doporučení vhodný pro subjekty, které spojuje pojištění cestovních kanceláří proti úpadku.
Problematika zvolené destinace na trhu cestovního ruchu v České republice - Peru
Pulache Araujo, Juan Manuel ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Vostrovská, Hana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou zvolené destinace na trhu cestovního ruchu v České republice. Zvolená destinace práce je Peruánská republika, která se nachází v Jižní Americe. První část bakalářské práce je zaměřena na definici teoretických východisek cestovního ruchu, zájezdové činnosti, cestovní kanceláře, cestovní agentury a destinace. Druhá část práce se soustřeďuje na charakteristiku destinace, na faktory ovlivňující cestovní ruch zvolené destinace a na hlavní destinace Peru. Další kapitola je vlastní práce, která se zaměřuje na zhodnocení nabídky podnikatelských subjektů cestovního ruchu v rámci českého trhu, dále se analyzují výsledky dotazníkového šetření tykajícího se zájezdů do Peru. V další části kapitoly se uvádí doporučení a návrhy, které jsou vytvořené na základě výsledků zhodnocení nabídky cestovních kanceláří a poptávky respondentů. V poslední části práce se dojde k závěru, který je proveden jako rekapitulace bakalářské práce, doporučení a možná řešení dané problematiky.
Komunikační mix cestovní agentury
Zlámal, Tomáš ; Sedláček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu komunikačního mixu cestovní agentury, kde na základě zjištěných výsledků této analýzy a za pomoci provedeného marketingového výzkumu, který je proveden na základě dotazníkového šetření, jsou navržena taková doporučení, která povedou ke zlepšení stávajícího komunikačního mixu a následně k rozšíření povědomí o cestovní agentuře, větší konkurenceschopnosti a ke zvýšení objemu prodeje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 94 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.