Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikační platforma v PHP
Špaček, Pavel ; Burget, Radek (oponent) ; Martínek, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit model platformy pro vývoj aplikací za předpokladu, že tato platforma bude realizována v jazyce PHP. Aplikace jsou tvořeny spojováním funkčních modulů dle požadovaných vlastností. Běh takto vytvořené aplikace pak zajišťuje právě platforma.
Editor anotací pro CMS
Macháček, Jakub ; Škoda, Petr (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce analyzuje možnosti tvorby rozšíření pro WYSIWYG editory a problematiku anotování elektronických materiálů. Dále se zabývá návrhem a implementací základu editoru anotací, který bude díky svým širokým možnostem použitelný k pokročilé tvorbě anotací dokumentů. Součástí práce je také návrh protokolu sloužícího ke komunikaci se serverem.
Zobrazení 3D scény ve webovém prohlížeči
Sychra, Tomáš ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce diskutuje aktuální možnosti zobrazení akcelerované 3D scény ve webovém prohlížeči a krátce shrnuje technologie pro zobrazení medicínských dat. V druhé části práce je navržena a implementována aplikace, která umožňuje prohlížení volumetrických medicínských dat přímo v okně prohlížeče, bez nutnosti instalace. Aplikace je postavena na technologiích WebGL, Javascript a grafickém enginu O3D API.
Analýza mobilních aplikací a platforem ve vybraných směrech
Rákos, Jan ; Luc, Ladislav (vedoucí práce) ; Veber, Jaromír (oponent)
Tato práce má dva primární cíle a jeden sekundární. Prvním primárním cílem je zanalyzovat nejpoužívanější mobilní webové prohlížeče a nejoblíbenější mobilní navigace. Pro splnění toho-to cíle jsou aplikace hodnoceny na základě stanovených kritérií, kterým je přiřazena váha po-mocí Saatyho metody párového srovnávání. Informace získané z této analýzy jsou využity při plnění druhého primárního cíle. Druhým primárním cílem je zanalyzovat nejrozšířenější mobilní platformy a zjistit, která z platforem má dostupné nejlepší navigace a prohlížeče. Sekundárním cílem práce je podrobněji přiblížit čtenáři nejrozšířenější mobilní platformy. Tohoto cíle je do-saženo rozborem analýz trhů souvisejících s mobilními platformami. Přečtení práce čtenáři na-pomůže při výběru mobilní navigace, mobilního prohlížeče webu nebo mobilního operačního systému pro jeho mobilní zařízení.
Flexibilní design webových stránek pro různá zobrazovací zařízení
Hatnianková, Zdeňka ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vojíř, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou flexibilního designu webových stránek pro rozličná zobrazovací zařízení. Teoretická část práce pojednává o přístupech a strategiích k tvorbě webových stránek vhodných pro různá zařízení. Dále je věnována pozornost zejména responzivnímu přístupu k tvorbě webových stránek. Praktická část práce spočívá ve vytvoření vlastní webové HTML prezentace s responzivním designem. Webové stránky jsou následně otestovány v různých zařízeních, která umožňují prohlížení webových stránek. Doprovodnou součástí teoretické části je dotazníkové šetření. Jeho hlavním účelem bylo prokázat, že má smysl zabývat se tématem flexibilního designu webových stránek. Cílem bakalářské práce je návrh a realizace vlastní responzivně optimalizované webové stránky, za využití popsaných metod a vyhodnocení testování těchto stránek.
Tvorba arkádové hry v prostředí webového prohlížeče
Chládek, Gustav
Tato práce se zabývá tvorbou arkádové hry v prostředí webového prohlížeče. Zaměřuje se na využití jazyka JavaScript a s ním souběžně používaných technologií HTML a CSS. Tyto technologie jsou následně použity pro vytvoření ukázkové arkádové hry pro webové prohlížeče.
Programování HTML5 her s využitím frameworku MelonJS
SALCER, David
Cílem bakalářské práce je zpracování problematiky programování her v MelonJS frameworku, porovnání skonkurenčním frameworkem pro tvorbu her Phaser aprozkoumání dalších možností tvorby her na podobných principech. Student zpracuje podrobný český tutoriál k vytvoření vlastní hry pro Windows a MacOS resp. iOS, který bude sloužit IT studentům či vývojářům, zajímajícím se o aktuální počítačové technologie aprogramování her. Součástí práce bude provedeno idotazníkové šetření za účelem zjištění, zda otéto problematice mají studenti středních a vysokých škol informace či zájem. Praktickou částí bakalářské práce bude webová aplikace s vlastní desktopovou a mobilní hrou, vytvořenou v HTML5 a MelonJS včetně podrobné dokumentace a tutoriálu.
Podpora XML v moderních webových prohlížečích
Mansfeldová, Kateřina ; Kosek, Jiří (vedoucí práce) ; Chudán, David (oponent)
Práce nabídne bližší pohled na technologie založené na XML či pracující s XML. Všechny tyto technologie mohou být využívány v prohlížečích. Cílem této práce je poskytnout ucelený přehled podpor v současných moderních prohlížečích, kam budou zahrnovány vzhledem k možnostem i prohlížeče mobilní. K dosažení cíle budou použity testy daných technologií. Technologie budou vybírány podle jejich předpokládané podpory, následovat bude jejich krátké představení a přiblížení. Předpokladem práce však je, že potenciální čtenáři se v XML technologiích již vyznají.
Praktické využití jazyka HTML 5 a CSS 3.
Stehlík, Petr ; Pinkas, Otakar (vedoucí práce) ; Chudán, David (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o dvou nových jazycích, HTML 5 a CSS 3, které jsou pravděpodobně budoucností webových stránek. Oproti jejich předchozím verzím obsahují mnoho novinek. V současnosti jsou oba jazyky ve stádiu vývoje, ale již se začínají objevovat v praktickém použití na webu. Cílem práce bylo prozkoumat použitelnost HTML 5 a CSS 3 a zjistit, zda se vyplatí již dnes na tyto jazyky přejít. Toho jsem docílil teoretickým průzkumem možností jazyků a jejich následnou aplikací. Pro zodpovězení otázky funkčnosti a použitelnosti stránek, napsanými těmito jazyky, jsem porovnal jejich grafický vzhled a funkčnost v různých prohlížečích. Výsledkem práce je zjištění, že HTML 5 i CSS 3 lze pro výhody, které přináší, využívat již dnes. Je jen otázkou, jak naložit s kompatibilitou starších prohlížečů. To, že starší prohlížeče nové prvky nepodporují lze obejít pomocí různých skriptů. Bakalářská práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části popisuji nejdůležitější nové možnosti HTML 5 a CSS 3 a v praktické části ověřuji jejich použitelnost.
Možnosti využití XSLT v současných webových prohlížečích
Bittner, Ondřej ; Kosek, Jiří (vedoucí práce) ; Kliegr, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je analyzovat možnosti současných webových prohlížečů při zpracování XSLT. Jednotlivé prohlížeče jsou porovnávány z několika hledisek jako jsou: úroveň implementace XSLT 1.0 a XSLT 2.0, možnosti spouštění transformací a výkon při zpracování XSLT. Zkoumány jsou především nedostatky, zvláštní vlastnosti či nestandardní chování jednotlivých prohlížečů. Dále jsou analyzovány možnosti zpracování XSLT v prohlížečích s použitím jiných než nativních prostředků. Závěr práce je věnován popisu vzorové aplikace využívající XSLT transformace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.