Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj obchodních aktivit zavedením služby laserové bludiště
Tranová, Petra ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti Laser Arena Brno. Práci tvoří čtyři základní části. První část vymezuje problém a stanoví cíle, metody a postup zpracování. Teoretická část definuje potřebné pojmy, potřebné k pochopení dané problematiky. Navazující analytická část se orientuje na provedení analýz z vnějšího i vnitřního prostřední pro zhodnocení současného stavu podniku a trhu. Poslední část práce poskytuje návrh rozvoje obchodních aktivit společnosti.
Podnikatelský plán na založení výroby a rozvozu snídaní ve vybrané lokalitě
Sojková, Šárka ; Svobodová, Marie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření reálného podnikatelského plánu pro založení podniku v oblasti výroby a rozvozu snídaní pro vybranou lokalitu. Teoretická východiska práce zahrnují základní pojmy související se zaměřením na nosnou myšlenku plánu, tvorbu obchodního modelu, skladbu podnikatelského plánu, zejména pak analyticko-výzkumné metody užité v rámci plánování. Analytická část se zabývá validací podnikatelské myšlenky a obsahuje identifikaci klíčových faktorů v širším kontextu prostředí, na jejichž souhrnu je pak následně vybírána vhodná strategie pro začínající podnik v této oblasti. Návrhová část popisuje vybranou strategii pro začínající podnik včetně obchodního modelu a jejich rozpracování do dílčích částí struktury podnikatelského plánu.
Koncept strategického rozvoje malého rodinného vinařství
Válka, Vojtěch ; Válka, Karel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této práce je vytvoření střednědobého a dlouhodobého strategického konceptu pro rodinné Vinařství Válka. Práce se také zaměřuje na rozvoj rodinné společnosti a to s ohledem na marketing, konkrétně pak marketing značky a její budování, agroturismus a jeho možnosti rozvoje, budování a nastavení správného obchodního modelu a celkové plánování a rozvoj Vinařství Válka. Druhá kapitola je zaměřena na teoretická východiska pro další kapitoly. Ve třetí kapitole najdeme kompletní analýzu společnosti od obecného prostředí, přes specifika pro vinařský trh, až po konkrétní ukazatele rodinného Vinařství Válka. V poslední kapitole najdeme závěrečné zhodnocení a vlastní návrhy jako koncept plánu, možnosti budování v oblasti agroturismu a výroby společně s ekonomickým zhodnocením a akčním plánem k jednotlivým návrhům.
Rozvoj obchodních aktivit v LenovoShopu
Hrubešová, Markéta ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti M Computers s. r. o., konkrétně s rozvojem obchodních aktivit v Lenovoshopu, který společnost spravuje. Na základě teoretických poznatků budou v této práci provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí pro zhodnocení současného stavu dané společnosti. Výsledkem práce budou poskytnuty návrhy a doporučení, které povedou ke zvyšování povědomí a obratu prodeje v Lenovoshopu.
The Challenges of Incorporating Grey Literature Into A Scholarly Platform
Reece, Alistair
GeoScienceWorld kromě stávající sbírky tradičních publikací (recenzované časopisy a knihy z oblasti geověd) plánuje také shromažďování velkého množství šedé literatury a její začlenění do svého úložiště. Co se stane, když se poskytovatel tradičního vědeckého obsahu rozhodne začlenit šedou literaturu do své online platformy? Jaké se objevují výzvy při přípravě šedé literatury pro její zveřejnění a dobrou vyhledatelnost? Jak ovlivňuje přítomnost šedé literatury v databázi proces křížového vyhledávání? Bude možné sladit různé obchodní modely a sloučit různé typy publikací v jednotné platformě pro zpřístupnění uživatelům?
Plný text: Reece_fulltext - Stáhnout plný textPDF
Prezentace: Reece_presentation_CZ - Stáhnout plný textPDF; Reece_presentation_EN - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: Reece_video - Stáhnout plný textMP4
Podnikatelský plán podniku nabízejícího službu pop-up store
Pohančeník, Vladimír ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením reálného podnikatelského plánu pro založení podniku nabízejícího službu pop-up store v centru města Brna. Práce je postavená na teoretických východiskách popisujících současné formy prodeje v podnikání se zaměřením na nosnou myšlenku plánu, tvorbu obchodního modelu, strukturu podnikatelského plánu, zejména pak analyticko-výzkumné metody, které jsou použity v navazující, analytické části práce. Návrhová část navazuje na výsledky analýz a popisuje strategii začínajícího podniku, její propojení na vytvořený obchodní model, který je dále rozpracován do dílčích částí podnikatelského plánu.
SWOT analýza a strategie podniku
MAREK, Dušan
Bakalářská práce "SWOT analýza a strategie podniku" popisuje a zkoumá jednotlivé prvky obchodního modelu podniku XY. Cílem celé této práce je na základě získaných poznatků stanovit strategii na zlepšení současného stavu podniku. Firma XY je maloobchodní jednotkou převážně se specializující na prodej kávy a vína. Ke zkoumání vnějšího prostředí posloužilo několik analýz. Porterova analýza pěti sil analyzuje vyjednávací sílu dodavatelů a odběratelů, sílu stávajících konkurentů, hrozbu vstupu nových konkurentů a hrozbu substitučních výrobků. PESTE analýza studuje vnější vlivy působící na podnik jako jsou sociálně-kulturní, technicko-technologické, ekonomické a politicko-legislativní. Vnitřní prostředí detailně popisuje Business model a finanční analýza. Tyto analýzy následně doplňují SWOT analýzu, která zkoumá silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení. Ze SWOT analýzy byly generovány nové návrhy a doporučení pro rozvoj strategického rozhodování ve společnosti XY.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti Ideal Media s.r.o.
Smeták, Daniel ; Dufek, Tomáš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti Ideal Media, která působí na trhu elektronického podnikání. Na základě teoretických poznatků budou v této práci provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí pro zhodnocení současného stavu trhu i dané společnosti. Výsledkem práce bude poskytnout návrhy a doporučení pro rozvoj obchodních aktivit společnosti.
Digitalizace obchodních modelů v automobilové dopravě
Ptáček, Adam ; Martínez, Felipe (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Doprava v současné době prochází výraznými změnami, které mohou pro podniky znamenat jak hrozbu, tak příležitost. Soustředění firem se upírá k odpovědi na otázku, jak vyhovět měnícím se tržním podmínkám a jak vyhovět zvyšujícím se nárokům na mobilitu s minimálním dopadem na životní prostředí. Ve světě existuje již řada etablovaných společností, které těmto nárokům vyhovují. Cílem práce je seznámit čtenáře s tím, jak fungují tyto přední světové a české společnosti. Hlavním nástrojem pro naplnění cíle práce je Business Model Canvas, který slouží ke strukturovanému popisu obchodního modelu. Na základě analýzy můžeme konstatovat, že bez technologie by tu žádné podobné služby nebyly a bez podpory ze strany měst a států tu také dlouho být nemusí. Diplomová práce přináší první takto obsáhlé zpracování tohoto tématu v českém jazyce.
Obchodní model podniku v éře Průmyslu 4.0
Nohejl, Vít ; Martínez, Felipe (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Průmysl 4.0 je označení pro současný trend automatizace výroby a rostoucí digitalizace širokého spektra činností. Tento trend s sebou přináší revoluci ve výrobě, ale i stinné stránky, které se projeví změnami na trhu práce. Práce přibližuje čtenáři pojmy čtvrtá průmyslové revoluce a Průmysl 4.0. Dále umožňuje pochopit specifické charakteristiky obchodních modelů v digitální společnosti a objasňuje teorii zralostních modelů. Ty slouží jako základ posouzení úrovně vyspělosti společnosti ve vztahu k Průmyslu 4.0. Ve druhé polovině práce je navrženo vylepšení obchodního modelu potravinářské společnosti. Pro tento účel je analyzována oblast výroby a související procesy a provedeno hodnocení současného stavu dle předpokladů Průmyslu 4.0. Na základě tohoto hodnocení jsou následně vybrány problematické oblasti a navrženo jejich konkrétní zlepšení. Dále je v práci obsažen návrh konkrétních kroků, které společnost musí podniknout, aby se kvalitně a včas připravila na Průmyslu 4.0. a využila jeho výhod.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.