|
Analýza nabídky cestovní kanceláře MILE
Valová, Lucie ; Petrů, Zdenka (advisor)
Práce je zaměřena na cestovní kancelář jako podnik - její činnost, služby, funkce, tvorbu a druhy zájezdů a způsoby jejich propagace. Důležitou součástí práce je analýza nabídky CK MILE, konkrétně pěti Řeckých ostrovů. Kapitoly jsou zaměřené na analýzu ubytovacích zařízení,stravovacích služeb,všeobecných smluvních podmínek,cenové politiky a způsobů prezentace nabídky. V závěru práce je nabídka CK MILE porovnána s nabídkou CK Greece Tours.
|
| |
| |
|
Tvorba zájezdu
Hendrychová, Tereza ; Indrová, Jarmila (advisor)
V bakalářské práci jsou popsány činnosti spojené s přípravou zájezdu. Jde o lyžařský zájezd do italských hor Dolomity. Obsahem práce je výběr jednotlivých poskytovatelů služeb, které dohromady tvoří zájezd. Součástí je také průzkum spokojenosti klientů, kteří se tohoto zájezdu již zúčastnili. Dále práce obsahuje cenové strategie cestovní kanceláře, kalkulaci zájezdu, stanovení ceny. V závěru jsou porovnány původní plány a cíle, jenž si cestovní kancelář stanovila, a skutečné údaje již uskutečněného zájezdu.
|
| |
| |
|
Consumer loyalty - competitive advantage of travel agencies
Malá, Barbora ; Petrů, Zdenka (advisor) ; Houška, Petr (referee)
The theoretical part of diploma thesis "Consumer loyalty - competitive advantage of travel agencies" is focused on specification of tourism product and the main differences in goods and services. This part also deals with principles of loyalty and motivation programmes and includes marketing view of particular forms of sales promotions. The practical part is based on analysis of loyalty and motivation programmes aplicated by travel agencies in the market of the Czech republic during the period under consideration (june 2007 - september 2008). Practical part is also focused on marketing research concentrated on relation between consumers and travel agencies, their knowledge of existing loyalty and motivation programmes and demonstration of theirs effectivity.
|
|
Marketing cestovní kanceláře se specializací na exotické zájezdy
Ladmanová, Michaela ; Grossmutová, Jana (advisor) ; Kříž, Zdeněk (referee)
Cestovní kancelář je základní provozní jednotkou (subjektem) cestovního ruchu, jejímž hlavním předmětem činnosti je zprostředkování, organizování a zabezpečování služeb souvisejících s cestovním ruchem. Produktem CK je služba, která byla vytvořena na základě identifikace přání a potřeb zákazníků. Tyto služby rozdělujeme na základní a doplňkové. Mezi hlavní služby zprostředkované cestovními kancelářemi patří ubytování, stravování a doprava.
|
| |
|
Insurance guarantee in case of bankruptcy of a travel agency
Němečková, Zuzana ; Petrů, Zdenka (advisor) ; Houška, Petr (referee)
Práce se zaměřuje na analýzu zákona č. 159/1999 Sb. a jeho novely a zkoumá důvody přijetí zákona. Práce zmiňuje také historii cestovních kanceláří v České republice, jejich vývoj a dělení. Podrobně se věnuje povinnému smluvnímu pojištění, popisuje jednotlivé kroky směřující k uzavření pojištění a postup při pojistné události. Pro názornost je uveden podnikatelský záměr založení fiktivní cestovní kanceláře a nabídka pojišťovny Uniqa na pojištění proti úpadku. Na závěr jsou zmíněny některé současné problémy v oblasti cestovního ruchu spojené se zákonem č. 159/1999 Sb.
|