Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  začátekpředchozí30 - 39další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tábory a kurzy motivované výtvarnou činností
LACMAN MINAŘÍKOVÁ, Monika
Teoretická část práce se zabývá významem pojmu tábor, kurz, animace. Dále také malířskými tábory, jednorázovými výtvarnými kurzy na DDM, probíhající pravidelně každý měsíc. V praktické části se budu opírat o vlastní zkušenost z organizací aktivit, letních malířských kurzů, které jsou motivovány výtvarnou činností a jejich rozbor. Pomocí animací dětí si přiblížíme západočeské město Stříbro a jeho okolí z historického hlediska. Pro svou práci jsem se nechala inspirovat knihami se stříbrskou historií, kterou jsem propojila výtvarnou činností.
Podnikatelský plán - tělovýchovný kurz
Müllerová, Marie ; Peričková, Lucie (oponent) ; Blahutková, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh podnikatelského plánu vysokoškolského ústavu, který zajišťuje celoroční tělovýchovné a sportovní aktivity pro studenty a zaměstnance Vysokého učení technického v Brně i pro širokou veřejnost. Obsahuje teoretické informace o sestavování podnikatelského plánu a představuje konkrétní návrh podnikatelského plánu zpracovaný na základě výzkumu a analýz.
Organizace outdoorových kurzů pro veřejný sektor
David, Pavel ; Šťastný, Jan (oponent) ; Korvas, Pavel (vedoucí práce)
Práce popisuje základní a podstatné atributy uskutečnění specificky zaměřených outdoorových kurzů.
Řízení průběhu zakázky podnikem
Matochová, Tamara ; Hyánek, František (oponent) ; Šunka, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Řízení průběhu zakázky podnikem“ se zabývá způsobem, jakým probíhá proces průběhu zakázky ve firmě Modikov. Sledován je především postup od přijetí poptávky od zákazníka po vyexpedování zakázky. V práci jsou popsány veškeré operace, které v tomto procesu probíhají. Cílem je zároveň i zjistit, jakým způsobem by se tento proces dal zlepšit, nastínit nedostatky a následně doporučit konkrétní zlepšení.
Creation and Implementation of E-learning simulations
Šilon, Ľubomír ; Pekárková, Lucie (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bachelor thesis presents a proposal of the electronic simulations for the e-learning courses. The basic principles and standards of e-learning and its comparison with classic style of teaching is explained in this thesis. This thesis describes how to create a simulation using Captivate and the possibility of its implementation in the internal learning company system.
E-learningový kurs
Šenfeldová, Iveta ; Rychlý, Marek (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Informační technologie jsou v dnešní době každodenní podstatnou součástí studentského života. Současné e-learningové technologie jsou založeny na klasickém vztahu učitel-student. Tato práce představuje nový směr, jak učinit učební proces efektivnejší pomocí zvýšení interakce mezi studenty.
E-learningový kurz pro výuku Algoritmů
Hrozány, Boris ; Kreslíková, Jitka (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Cieľom práce je návrh a realizácia E-learningového systému. Tento systém bude zameraný na výuku kurzu Algoritmy v angličtine. Vďaka tejto skutočnosti sa budú môcť zúčastniť kurzu aj zahraničný študenti. V úvode sú zhrnuté základné koncepty E-learningových systémov: konceptuálny aj detailný návrh E-learningového systému, vývoj systému, návrh testovania systému a údržby a vylepšenie systému. Teoretická časť projektu sa venuje vybraným aspektom z oblasti dátových štruktúr, vyhľadávacích a radiacich algoritmov. Práca sa zaoberá vývojom E-learningového systému od úplného začiatku až po činnosti spojené s jeho dodaním. Aplikácia umožňuje správu kurzov a užívateľov v podobe rozhrania administrátora. Ďalšia časť systému slúži na kontrolu výsledkov študentov. Študentská časť aplikácie umožňuje štúdium kurzu Algoritmy a testovanie vedomostí z tejto oblasti. Výsledky testov sú v systéme spracovávané do štatistík.
Elektronická podpora předmětu Počítačový hardware
Tomek, Mário ; Panáček, Tomáš (oponent) ; Ošmera, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením elektronického kurzu, navržením spolehlivého systému podpory zkoušení a také přípravou a návrhem testových otázek pro předmět Počítačový hardware. Součástí práce je také doplnění grafického rozhraní systému Moodle pro generování úloh typu „Cloze“, neboli „Doplňovací úloha“. Podstatnou část práce tvoří především navržení vlastního E-learningového informačního systému. Prostřednictvím toho systému mají studenti možnost vzdělávat se a předem se připravit na úspěšné ukončení semestru složením elektronické zkoušky.
Model vzdělávání uživatelů v oblasti IT
Drdlová, Světlana ; Havelka, Radek (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
V této diplomové práci je provedena analýza vstupních znalostí zaměstnanců a analýza obchodní společnosti, která působí v oblasti vzdělávání IT. Na základě této analýzy je vytvořen model vzdělávání, který má zvýšit efektivitu výuky a současně zlepšit využívání moderních informačních technologií v dané firmě a také pomoci v osobnostním rozvoji zaměstnanců a tím i zvýšit jejich spokojenost a loajalitu vůči obchodní společnosti, v níž pracují.
Computer Aided Solution for Employee Education Development
Poliak, Michal ; Lengyel, Tomáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Main goal of this paper is to define a solution for employee training and development programs. The goal is accomplished through formulating of project management plan and specifications of requirements and software architecture.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   začátekpředchozí30 - 39další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.