Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  začátekpředchozí30 - 39  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Autocentrum VW Group
Velfl, Martin ; Štikar, Jaroslav (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Bakalářská práce zabývající se dokumentací pro DSP a DPS novostavby autocentra Volkswagen group. Práce vychází z dříve vypracované studie v předmětu AG33. Navrhovaná stavba se nachází v městské části Brno-Zábrdovice. Pozemek se nachází na převážně rovinatém pozemku mezi ulicemi Cejl, Jana Svobody, Husovická a na východní straně pozemek vymezuje řeka Svitava. Objekt autocentra se skládá ze čtyř nadzemních stavebních objektů, vzájemně dilatovaných, které vyhovují požadavkům provozu autocentra. Mezi ty patří prezentace, prodej a servis automobilů včetně příslušenství čtyř značek sdružených ve skupině VW. Objekty jsou nepodsklepené, jednopodlažní-halového typu. Výjimku tvoří pouze kanceláře v showroomu umístěné ve druhém nadzemním podlaží, které tak dělí převýšený prostor. Konstrukční systém je shodný pro všechny objekty. Skládá se z ocelové skeletové konstrukce s podélnými vazníky. Ztužení je docíleno tuhou stropní deskou ve spojení s ocelovými táhly a s železobetonovými ztužujícími stěnami. Objekty jsou založeny na železobetonových patkách v kombinaci s vrtanými pilotami a provázáním s betonovými pasy. Svislé konstrukce jsou tvořeny ocelovými sloupy, železobetonovými stěnami, opláštěním z Kingspan panelů a skleněného fasádního systému Schüco. Vodorovné konstrukce tvoří ocelové přímé příhradové vazníky, nosné trapézové plechy spřažené s betonovou vrstvou a válcované IPE nosníky. Zastřešení objektů je tvořeno jednoplášťovými plochými střechami, odvodněnými vnitřními svody. V showroomu jsou svody skryty uvnitř ocelových sloupů, které jsou opláštěné nerezovým plechem s leštěným povrchem. Celistvost čtyř objektů v jeden celek je docílen opakováním stejných pohledových prvků a naopak čitelnost jednotlivých staveb je zřejmá gradací jednotlivých hmot a jejich jasným rozdělením obslužnou chodbou, jakožto samostatným stavebním objektem.
Osobní statut právnických osob v mezinárodním právu soukromém
Doula, Sufjan ; Pfeiffer, Magdalena (vedoucí práce) ; Pauknerová, Monika (oponent)
v Abstrakt V dnešní době, kdy se globalizace a internacionalizace stávají součástí našeho každo- denního života, zvyšuje se také důležitost mezinárodního podnikání a vůbec mezinárodních aktivit právnických osob. Úkolem práva není pouze dát právnickým osobám možnost me- zinárodního pohybu, nicméně především nalézt hranice takovéhoto systému a usměrnit jej dle aktuálního smýšlení společnosti. Cílem diplomové práce Osobní statut právnických osob v mezinárodním právu sou- kromém je objasnit aktuální právní úpravu určování osobního statutu právnických osob jak v České republice, tak v zahraničí a zjistit, do jaké míry je tato upravena na mezinárodní úrovni. Nejprve práce, ve své teoretické části, definuje základní teorie určování osobního statutu právnických osob, které byly právní teorií historicky vyvinuty. Následně jsou analyzovány jejich pozitivní i negativní důsledky v globálním měřítku. Tato část práce je zakončena na- lezením a vymezením konfliktu mezi dvěma hlavními teoriemi - teorií inkorporace a teorií sídla, přičemž jsou nastíněna jeho možná řešení, včetně zamyšlení se nad jejich reálností. Další části práce se zaměřují na problematiku uznání a...
Rozhodčí řízení v mezinárodním obchodním styku
Šteflová, Iva ; Růžička, Květoslav (vedoucí práce) ; Dobiáš, Petr (oponent)
Diplomová práce na téma Rozhodčí řízení v mezinárodním obchodním styku se zaměřuje na místo konání rozhodčího řízení a jeho vztah k národnímu právnímu řádu. První kapitola uvádí obecně do problematiky řešení sporů v mezinárodním obchodním styku. Práce přibližuje alternativní způsoby řešení sporů a vymezuje pojem rozhodčího řízení v mezinárodním obchodním styku. Uvedeny jsou jeho základní znaky a popsány teorie, které usilují o vysvětlení právní povahy rozhodčího řízení - teorie smluvní, jurisdikční, smíšená a autonomní. Ve druhé kapitole práce je vymezen pojem místa konání rozhodčího řízení, jakožto skutečného místa na území určitého státu. Toto místo je odlišeno od sídla rozhodčího řízení a od dalších institutů, které bývají s místem konání rozhodčího řízení zaměňovány. Sídlo rozhodčího řízení je v práci pojímáno jako právní domicil rozhodčího řízení. Národní právní řád sídla stanoví právní rámec pro vedení rozhodčího řízení. Posléze práce přibližuje dvě základní teorie, které hodnotí vazbu mezi místem konání rozhodčího řízení a národním právním řádem, teorii sídla a delokalizační teorii. Vazba mezi místem konání rozhodčího řízení a národním právním řádem je porovnána i z pohledu jednotlivých teorií právní povahy rozhodčího řízení. Právní rámec pro úpravu rozhodčího řízení v mezinárodním obchodním...
Studie porovnání efektivnosti přípravy výroby vybraných produktů
Hudeček, Petr ; Vincour, Jiří (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Studie porovnání efektivnosti přípravy výroby vybraných produktů“, je analýza současného stavu ve firmě, tj. možnosti a kapacity firmy pro výrobu nového výrobku. Podle těchto zjištění rozhodnout, jestli můžeme vyrábět sami nebo výrobu řešit subdodavatelsky. Teoretická část je zaměřena na základy průzkumu a segmentace trhu, marketing a technickou problematiku výroby. V praktické části jsou pak popsány jednotlivé kroky a průběhy průzkumu trhu, rozhodnutí, způsoby výroby a zaměření na nejslibnější segment trhu. Cílem mé práce je tedy nalezení nejschůdnější cesty k úspěšnému zavedení nového produktu na trh.
Vlakové sedadlo budoucnosti
Torčík, Václav ; Klapka, Milan (oponent) ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je sedadlo pro studenty ve veřejném dopravním prostředku. Jejím cílem je vytvoření konstrukčního návrhu dle zadaných parametrů. K tomuto účelu bylo vypracováno dotazníkové šetření. Byla vypracována rešerše na základě historického vývoje vlakové dopravy, technických požadavků a ergonomie. Na základě výsledků byl navržen koncept sedadla, který byl vymodelován. K této práci jsou přiloženy výrobní výkresy vybraných částí sedadla.
Sportovní sjezdový vozík pro tělesně postižené
Šantavý, Ivo ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vývojem prototypu sjezdového sportovního vozíku pro tělesně postižené. Tento projekt byl inspirován jak vozidly poháněnými lidskou silou, tak součástmi z různých průmyslových odvětví. Po popisu zmíněných vozidel dále práce vysvětluje postupný vývoj vozíku od jeho konstrukčních řešení až k vymodelování komponentů a samotného rámu v CAD systému Autodesk Inventor. V závěru bakalářské práce je uvedena cenová kalkulace kompletního sjezdového vozíku pro tělesně postižené.
Autocentrum VW Group
Lyčková, Kateřina ; Svoboda, Jiří (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Skála, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší novostavbu objektu Autocentra VW Group na jihu města Brna, v městské části Brněnské Ivanovice, na ulici Kaštanová. Pozemek je Magistrátem města Brna veden jako Brownfield pod číslem 0201. Má trojúhelníkový tvar o výměře cca 1,3 Ha a je orientován ve směru sever-jih. Z východní strany ho lemuje ochranný pás řeky Svitavy. Pozemek se nachází v průmyslové zóně, okolní zástavbu tudíž tvoří obchodní, administrativní a průmyslové budovy. Budova autocentra je situována kolmo k jižní hranici pozemku, delšími stranami na východ a západ. Příjezd k objektu je navržen z komunikace vedoucí z ulice Kaštanová. Urbanistické řešení počítá se samostatnými provozy showroomu a servisu. Pro obě části jsou navrženy samostatné parkovací plochy pro potřeby jednotlivých provozů. Objekt je navržen tak, aby vyhověl požadavkům provozu autocentra VW Group. Bude sloužit k prezentaci a prodeji vozů značek Volkswagen, Škoda, Audi a Seat s příslušným servisem a skladem náhradních dílů.
Autocentrum VW Group
Kuruc, Adam ; Štikar, Jaroslav (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Čuprová, Danuše (vedoucí práce)
Zadání bakalářské práce se zabývá novostavbou objektu Autocentra VW GROUP v Brně, městské části Brno-Brněnské Ivanovice na ulici Kaštanová st.p.č. 50/1, 51/1, 52, 53, 54, 55/1, 55/2, 55/3, 55/4 v k.ú. Je vedena Magistrátem města Brna jako Brownfields pod číslem 0201. Má trojúhelníkový tvar o výměře cca 1,3 Ha a územním plánem je určena pro smíšené plochy. Nachází se na ulici Kaštanová a v současné době je z této komunikace přístupný. Z východní strany je pozemek lemován ochranným pásmem řeky Svratky. Okolní zástavbu tvoří administrativní, průmyslové a obchodní budovy. Objekt je situován v severo-východní části pozemku. Je navrhován jako jednopodlažní ocelová montovaná hala rozdělená do dvou částí, které vyhovují požadavkům provozu autocentra VW GROUP. Prezentaci, prodeji a následnému záručním a pozáručním servisu automobilů značek Škoda, Volkswagen, Audi a Seat.
Identifikace urbanizovaných os v sídelním systému České republiky
NERAD, Jiří
Předkládaná bakalářská práce se zabývá problematikou urbanizovaných os v sídelním systému České republiky. Před jejich vymezením je v teoretické části popsán obecný vývoj prostorové a vztahové organizace v sídelních systémech. Periodizace vývoje sídelních systémů byla provedena na základě třístupňového modelu stádií, který generalizuje jejich vývoj do pre-industriálního, industriálního a post-industriálního stádia. Součástí kapitoly je i nástin některých specifik a řízených deformací ve vývoji české sídelní struktury. Dále jsou v teoretické části diskutovány východiska studia prostorových mezisídelních interakcí s důrazem na mezisídelní vazby dojížďky do zaměstnání a dopravní interakce. V metodologické části jsou představeny metody vymezení urbanizovaných os a zároveň je zde popsána datová základna práce včetně jejích nedostatků. První část analýzy se stručně věnuje nodálním interakcím v sídelním systému a vymezuje základní vlastnosti české sídelní struktury. Hlavní empirická část práce poté analyzuje nadnodální vztahy v českém sídelním systému. Tyto vazby jsou sledovány v podobě denních dopravních a dojížďkových interakcí mezi sídly. Na základě jejich reciproční mezisídelní intenzity jsou v poslední fázi práce vymezeny hlavní komplexně propojené urbanizované osy.
Možnosti transportu dětí zdravotnickou záchrannou službou
LANČARIČOVÁ, Kateřina
Bakalářská práce byla zpracována na téma "Možnosti transportu dětí zdravotnickou záchrannou službou." Hlavním cílem práce bylo zjistit, jakým způsobem provádějí bezpečné zajištění dětských pacientů před transportem sanitním vozidlem zdravotnické záchranné služby v Moravskoslezském a Jihočeském kraji. V teoretické části se zaměřuji na historii sanitních vozidel a počátky vzniku zdravotnických záchranných středisek u nás, dále faktory ovlivňující transport dítěte, dodržování bezpečnosti práce, zabezpečení převáženého dětského pacienta, zaměření na důsledky autonehod a mezinárodní postupy a standardy zdravotnického transportu. Bakalářská práce byla zpracována kvantitativním způsobem za využití dotazníků. Výzkumný soubor tvořili pracovníci výjezdových skupin Zdravotnické záchranné služby Jihočeského a Moravskoslezského kraje. K výzkumu jsem stanovila dvě hypotézy. Hypotéza první zněla, že personál ZZS Jihočeského kraje i ZZS Moravskoslezského kraje nezná zásady bezpečného transportu dětí do zdravotnického zařízení a ta se nepotvrdila. Druhá hypotéza, že personál ZZS Jihočeského kraje i ZZS Moravskoslezského kraje nepoužívá zásady bezpečného transportu dětí do zdravotnického zařízení, se též nepotvrdila. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že respondenti z obou krajů preferují transport dítěte s použitím zádržného systému. Pracovníci záchranných služeb v obou krajích prokázali, že bezpečnost dětí, které jsou naše budoucnost jim není lhostejná. Příjemným výsledkem této práce tedy je, že se na pracovníky záchranných služeb v Moravskoslezském a Jihočeském kraji můžeme kdykoli spolehnout a vlastní dítě jim svěřit, protože jim bezpečnost dětí při transportu není cizí. Tato bakalářská práce by měla sloužit jako impuls pro optimalizovaný postup při zajištění dětských pacientů před převozem do zdravotnického zařízení včetně školení pro pracovníky výjezdových skupin ZZS a dále jako podklad pro potřebu deficitních pomůcek pro bezpečný transport dětí ZZS.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   začátekpředchozí30 - 39  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.