Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  začátekpředchozí29 - 38  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání využití typů komunikace a komunikačních nástrojů v malé a velké firmě.
Hutárková, Tereza ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Burkoň, Lukáš (oponent)
Hlavním smyslem této práce je analýza komunikace a komunikačních nástrojů v malé a velké firmě. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická se zabývá komunikací jak z pohledu "běžného" člověka, tak firmy. Je rozdělena na tyto části: Komunikace, Firemní komunikace. Praktická část obsahuje metodiku pro hodnocení komunikačních nástrojů v obou firmách, charakteristiku obou firem, interní a externí komunikaci a nástroje v malé a velké firmě, včetně jejich hodnocení a dále funkce, dovednosti a činnosti manažera s důrazem na komunikaci. Zhodnocení komunikačních nástrojů v obou firmách vychází z mnou vytvořené metodiky. Ze zhodnocení jsou vyvozeny závěry a je navrženo doporučení. Hlavním přínosem diplomové práce je analýza firem, zhodnocení a tvorba doporučení.
Řízení PR agentury
KONOPKOVÁ, Adéla
První část diplomové práce je zaměřena na vymezení pojmu public relations, jejich historii a vývoj ve světě i u nás, popsány jsou zde i nástroje PR komunikace. Tato část se také stručně zabývá současným českým mediálním trhem, hodnocením PR aktivit a budoucími trendy v oboru public relations. Obsahem této části je také organizace a řízení, jež jsou typické pro malé firmy. Dále se zabývá vymezením pojmu malá firma, její strukturou a styly řízení. V druhé části diplomové práce analyzuji současný stav v agentuře AC&C PR, v níž jsem donedávna pracovala, a způsob jejího řízení. Podrobněji je tato praktická část věnována struktuře vlastnických vztahů, způsobu, jakým je agentura řízena dlouhodobě, jak zpracovává zakázky pro klienty do konkrétních úkolů pro zaměstnance a jak si stanovuje priority své práce. Ve třetí části své práce navrhuji některé dílčí změny a úpravy, jež by mohly vést k zefektivnění současného chodu agentury.Pro budoucí chod agentury je klíčová analýza její organizační struktury a návrh na její změnu tak, aby zefektivnila chod firmy, nedržela se formálních a nemoderních pravidel a místo toho více odpovídala struktuře klientů a jejich potřeb. Kromě toho popiuji, jakým způsobem dopadá hospodářská recese na některé klienty agentury, jakým způsobem se firmy snaží šetřit prostředky na marketing, reklamu a public relations. Z toho plyne závěr, jak by měla agentura na zhoršené ekonomické prostředí reagovat, aby z něj v budoucnu vyšla bez existenčních potíží.
Marketing malé firmy ve vybraném segmentu
Zajfertová, Alena ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Šubrt, Vít (oponent)
Cílem této Bakalářské práce je analyzovat marketing malé firmy a její postavení a význam na měnícím se trhu. Bude rovněž analyzována informační a finanční podpora EU. Pro praktickou část BP byla zvolena firma Nana Vogue, která se zaměřuje na prodej luxusního oblečení pod štítkem outlet/ vintage. Dále bude vymezen marketing uvedené firmy a její úspěšnost.
Vznik a vývoj malé firmy podnikající v oblasti stavebnictví
Prušinovská, Alena ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je vymezit a analyzovat faktory mající vliv na vznik a vývoj malé firmy a následně tuto problematiku ilustrovat na příkladu firmy podnikající ve stavebnictví. Diplomová práce je rozdělena do pěti částí. V první části jsou vymezeny základní pojmy související s podnikáním. Druhá část je věnována legislativní úpravě podnikání, nejdůležitějším zákonům a jednotlivým právním formám. Ve třetí části se věnuji samotnému zahájení podnikání. Popisuji postup zahájení podnikatelské činnosti, předpoklady úspěchu začínající firmy a uvádím nejdůležitější zákonné požadavky. Čtvrtá část pojednává o sektoru malých a středních firem. V páté části jsou pak popsány zahájení a vývoj podnikatelské činnosti na příkladu konkrétní společnosti.
Specifika výběru a implementace účetního software malé firmy
Berková, Eva ; Velechovská, Lenka (vedoucí práce)
Nárůst poptávky malých firem po účetním a ekonomické software za poslední desetiletí podstatně stoupnul. Cílem této práce je ukázat co všechno obnáší proces výběru a implementace účetního a ekonomického software v malém podniku. V neposlední řade také nastínit některá úskalí spojená s touto problematikou. Snahou je ukázat jaké má malý podnik možnosti v oblasti pořízení, dle jakých kritérií hodnotit ekonomický software a jak jej implementovat. Na závěr je uveden příklad z praxe.
Personální práce v malém podniku
Kousalová, Petra ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Jindřich, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je prozkoumat a posoudit zásady a postupy zajišťování personální práce a provádění dílčích personálních činnosti ve vybrané malé firmě. Porovnat teoretické zásady a postupy s běžnou praxí, identifikovat přednosti a nedostatky uplatňovaných zásad a postupů a pokusit se navrhnout vhodné změny a zlepšení.
Porovnání SaaS řešení elektronického obchodu pro malou a střední firmu
Holoubek, Vojtěch ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Feuerlicht, Jiří (oponent)
Cílem této práce je porovnat nabídky několika provozovatelů řešených elektronických obchodů realizovaných na principu modelu SaaS (Software-as-a-Service) a následně vybrat nejvhodnější projekt pro malou, resp. střední českou firmu uvažující o nasazení e-Commerce. Práce je rozdělena do pěti kapitol, začíná vymezením problému a jeho obecnou charakteristikou. Následující dvě kapitoly se věnují teoretickým aspektům e-Commerce a SaaS, jsou definovány základní rysy a stručně je popsána historie i technologie stojící v pozadí. Další kapitola se již věnuje samotnému porovnávání jednotlivých projektů. Jsou zde stanovena kritéria pro výběr jednotlivých poskytovatelů a definovány metriky pro jejich hodnocení. Výstupem této kapitoly je pořadí nejvhodnějších řešení jak pro malou, tak i pro střední českou firmu. Pátá kapitola je zaměřena na popis praktické implementace tohoto řešení, konkrétně na implementaci pro malou českou firmu zabývající se prodejem zahradnických potřeb. Jsou popsány specifické požadavky firmy a odhadován budoucí dopad na její hospodaření. Závěr se věnuje shrnutí práce a odhadu vývoje modelu SaaS.
Webový kanál jako konkurenční výhoda malé firmy
Črepaňa, Radek ; Kacerovský, Jiří (vedoucí práce) ; Hejná, Lucie (oponent)
Práce se zaměřuje na působení malé firmy na internetu. Nejprve se věnuje působení firmy jako uživatele informací z internetu. Pak působení firmy jako poskytovatele informací na internetu. Teoretické poznatky v této oblasti jsou získány na základě analýzy statistických informací, informací odborníků i zkušeností autora z oboru. Poté následuje zpracování teoretických poznatků v případové studii na konkrétní firmě. Firma působí v autobusové dopravě osob. Práce hodnotí pozici firmy samotné i vzhledem ke konkurenci. Jde o modelovou ukázku provedení analýzy současného stavu používání webového kanálu v malé firmě a návrh nových postupů, vedoucích ke zvýšení konkurenceschopnosti.
Analýza schopnosti společnosti Hermano PR, s. r. o. plnit požadavky normy ISO 9001
Szabová, Andrea ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Pincová, Eva (oponent)
Smyslem práce je zjistit, zda a nakolik je společnost Hermano PR připravena splnit požadavky normy ISO 9001. Organizace pocítila nutnost změnit styl svého řízení a má zájem implementovat systém managementu kvality. Cílem práce je poukázat na silná a především slabá místa a nedostatky, které budou díky zavedení QMS odstraněny.
Návrh systému personálního řízení v RP Komponent, s.r.o.
Vaněčková, Petra ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce)
Cílem práce je provést rozbor personální práce ve firmě RP Komponent, s.r.o. a zpracovat návrh na zavedení systému personálního řízení včetně personálního řešení obsazení pozice finančního ředitele. V teoretické části se práce opírá nejen o teorii řízení lidských zdrojů, ale rozebírá i témata pracovní motivace, stresu jako faktoru snižujícího pracovní výkonnost a firemní kultury a jejich souvislost s tématikou personálního řízení. Situace ve firmě je demonstrována na konkrétních příkladech, práce obsahuje praktické návrhy jak situaci řešit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   začátekpředchozí29 - 38  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.