Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 291 záznamů.  začátekpředchozí282 - 291  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Produkty určené pro zhodnocování peněz poskytované bankami v ČR
Krotil, Lukáš ; Votava, Libor (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Cílem této práce je popsat a analyzovat produkty poskytované bankami v České republice. Hlavní pozornost je věnována produktům jako podílové fondy, stavební spoření a životní pojištění. Práce by měla porovnávat produkty z hlediska výnosnosti, likvidity a rizika, a to i mezi jednotlivými bankami.
Role prémiové značky v produktovém portfoliu vybrané tabákové společnosti
Kobolková, Edita ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Štepanovič, Boris (oponent)
Trh tabákových výrobků představuje velmi specifickou oblast trhu rychloobrátkového zboží. Marketingové aktivity jsou zákonem přísně limitovány a správné rozložení komunikačních nástrojů je někdy obtížné. A to i vzhledem k tomu, že v případě tabákových výrobků hovoříme o téměř naprosto totožném produktu, který je společný pro všechny značky cigaret. Diplomová práce se zabývá rolí prémiové značky Marlboro v produktovém portfoliu společnosti Philip Morris ČR a.s.
Řízení portfólia projektů ICT: Teorie a aplikace v českém bankovním sektoru
Vávra, Ondřej ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Matyáš, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá relativně novým přístupem k řízení skupiny projektů / programů jako jednoho portfolia, který má své kořeny v obecné Teorii portfolia, jedné ze základních disciplín finančního a investičního managementu. Hlavním cílem diplomové práce na téma Řízení portfolia projektů ICT: Teorie a aplikace v českém bankovním sektoru je v její první části poskytnout teoretickou bázi postihující nejdůležitější poznatky o problematice řízení portfolia projektů ICT se zaměřením na její operativní úroveň, v druhé části pak optimalizovat proces řízení (sub)portfolia projektů ICT na operativní úrovni v útvaru Business Intelligence - samostatné organizační jednotce ve společnosti Komerční banka, a.s. Přínosem práce je zpracování, na Vysoké škole ekonomické v Praze dosud nezpracovaného, mezinárodního standardu, který se této problematice podrobně věnuje. I zapracováním dalších odborných zdrojů se tak k rukám čtenáře dostává materiál pln nových, aktuálních a kvalitních informací o této problematice, které jsou kompatibilní s mezinárodními standardy. Kromě teorie je čtenář obohacen o praktickou ukázku aplikace portfolio managementu ve společnosti Komerční banka, a.s., jedné z nejvýznamnějších bankovních institucí v České republice. Přínos práce pro společnost Komerční banku, a.s., konkrétně pro útvar Business Intelligence, spočívá v identifikaci úzkých míst v procesu řízení (sub)portfolia projektů BI s návrhem jejich optimalizace. Kontraktor
Analýza rodinného portfolia firem
Klímová, Kateřina ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Obsahem mé práce je zhodnocení rodinného portfolia firem z hlediska jeho přínosů vlastníkum portfolia. Jedná se o portfolio malých firem do 20 zaměstnanců. Cílem práce je navrhnout strategicky plán, který vlastníkum umožní co nejlépe dosáhnout stanovených cílů a to v takové míře podrobnosti a složitosti použitých metod, která umožní vlastníkům danou strategii úspěsně implementovat.
Mezinárodní investiční rozhodnutí
Trešl, Jiří ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Bakalářské práce nabízí ucelený přehled o základních zásadách mezinárodního kapitálového investování a zahrnuje v jednotlivých kapitolách popis všeobecného investičního prostředí, teorii investičního portfolia a specifika mezinárodních investičních rozhodnutí. Práce vychází z české odborné literatury,z osvědčené americké literatury a především z aktuálních studií některých amerických ekonomů, kteří se specializují na možnosti využití mezinárodního investičního prostředí.
Hedge Funds as a New Investment Perspective
Kĺučár, Michal ; Brada, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá definováním a popisováním hedgových fondů z pohledu konvenčně a racionálně smýšlejícího portfolio manažera resp. investora, a to zejména nepřímo, tedy porovnáním s rozličným příp. alternativními skupinami aktiv. První část představuje zejména úvod do problematiky hedgových fondů a definice jejich stratégií investování. Další část připravuje ?nástroje? k analytické časti. Jsou to převažně přístupy založené na Moderní teorii portfolia (MPT) a Post-moderní teorii portfolia (PMPT). V samotné analytické časti se pak porovnávají a konfrontují jednotlivé druhy aktiv s hedgovými fondami a jejich konkrétními strategiemi. Při tomto postupu je využito celé spektrum nástrojů definovaných v předchozí části. Dochází tak k překvapivým závěrům a poukázáním na zajímavé skutečnosti a souvislosti v této problematice.
Změna marketingové strategie firmy NITEX Tábor, s. r. o.
Bartoš, Jan ; Pevná, Jana (vedoucí práce)
Charakteristika produktového portfolia, objasnění nové marketingové strategie.
Možnosti využití veřejně dostupných údajů z účetnictví podniku pro investování do cenných papírů
Plaček, Michal Bc. ; Zmrhalová, Alena (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem mé práce byla analýza právního rámce pro zveřejňování účetních údajů se zaměřením na povinnosti podnikatelských subjektů. Dostupnost veřejných informací pro běžného uživatele a možnosti využití těchto informací pro rozhodování v oblasti nákupu cenných papírů.
Portfolio management institucionálních investorů se zaměřením na penzijní fondy a pojišťovny
Přecechtěl, Dušan ; Málek, Jiří (vedoucí práce) ; Witzany, Jiří (oponent)
Práce porovnává základní přístupy a možnosti v řízení portfolií aktiv institucionálními investory, přičemž se zaměřuje zejména na penzijní fondy a pojišťovny. V jednotlivých kapitolách se nejprve věnuje omezením, na něž portfolio manažeři naráží při umisťování prostředků uvedených finančních institucí. Dále přibližuje třídy aktiv, tradiční i alternativní, do nichž je možné investovat volné prostředky, s nimi spojená rizika a nástroje pro jejich měření. Podrobně rozebrány jsou základní přístupy pro správu portfolia: Benchmarking, ALM a Risk budgeting. V závěru jsou uvedeny nejpoužívanější investiční strategie pro řízení části portfolia s dodatečnými požadavky na riziko nebo výnos.
Analýza klíčových faktorů úspěchu ABradia, a. s.
Voráčková, Lenka ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Nebáznivý, Jan (oponent)
Práce odhaluje stěžejní faktory, jež stojí za úspěšnou aktivitou společnosti ABradio, a. s, která provozuje (kromě jiných činností) veliké množství rádiových stanic po internetu. Zároveň zjišťuje vnitřní i vnější negativní prvky ovlivňující podnik. Stručně se zabývá i konkurencí firmy na čekém trhu. V závěru je navržen postup na odstranění úzkých míst s cílem přispět k lepším výsledkům organizace a způsobu její činnosti uvnitř i navenek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 291 záznamů.   začátekpředchozí282 - 291  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.