Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fyzikální simulace pro hru pinball
Čermák, Jakub ; Polok, Lukáš (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit knihovnu pro fyzikální simulaci a pomocí ní vytvořit hru Pinball, na které bude vidět její funkčnost. Ve zprávě jsou popsány problémy a jejich řešení, které se v průběhu návrhu a programování objevily. Mezi těmito problémy lze vyzdvihnout tunelování, detekce a výsledek kolize. Jsou popsány i optimalizace řešení těchto problémů, které bylo možné použít pro naší specifickou knihovnu. Neméně důležité jsou principy, které snižují zátěž výsledné simulace - mezi hlavní lze zařadit správnou volbu mezí, detekce kutálení a uspání pomalu se pohybujících dynamických objektů. 
Fyzikální simulace ve virtuální realitě
Grünseisen, Vojtěch ; Navrátil, Jan (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje použití knihoven SDL, OSG a ODE jako nástrojů pro tvorbu her a jejich integraci do herního enginu. Je popsána obecná teorie o detekci kolizí a její role ve fyzikálním enginu. Použité knihovny jsou taktéž popsány. S použitím vyvinutého enginu je vytvořena a řízena demonstrační herní scéna obsahující tělesa pospojovaná ODE Jointy. Obsah scény a ovládání aplikace úmyslně připomíná styl first person shooter her.
Fyzikální simulace látky (textilu)
Vavro, Ondrej ; Seeman, Michal (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou simulace chování látek(textilu) za různých podmínek. Vysvětluje základní principy používané při konstrukci počítačového modelu látky, popisuje vnitřní i vnější sily působící na látku a ukazuje různé integrační metody postupující simulaci v čase z pohledu vhodnosti a rychlosti pro simulaci látek. Práce obsahuje i popis implementace ukázkové aplikace, ve které je část problematiky otestována.
Jednoduchá hra v OpenGL
Čapek, Radovan ; Šiler, Ondřej (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na problematiku počítačové grafiky a tvorby her. Popisuje fyzikální model chování auta a implementuje ho v podobě závodní hry. Hra načítá modely formátu 3ds a obsahuje mnoho zajímavých vizuálních technik. Teoretické základy těchto technik jsou v práci rozebrány. Výstupem práce je kromě programu samotného i tutoriál, jak dané techniky naprogramovat.
Fyzikální hra pro mobilní platformu Android
Boszczyk, Radek ; Pečiva, Jan (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
Android je nejrychleji se rozvíjející a nejlépe prodávaný operační systém pro mobilní zařízení. Tato práce pojednává o historii a možnostech tohoto systému, ale také o vývoji aplikací pro zařízení, fungující na této platformě. Krátce se také věnuje principům fyzikální simulace v počítačových hrách. Součástí práce je i podrobný popis návrhu a implementace hry pro platformu Android, která využívá zmíněnou fyzikální simulaci.
Fyzikální simulace v počítačových hrách
Dočkal, Jiří ; Havel, Jiří (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou moderních herních enginů se zaměřením na fyzikální simulace a částicové systémy. Nabízí přehled použitelných architektur pro vývoj herního enginu. Poskytuje charakteristiku jeho nejdůležitějších logických modulů jako scénový graf, správa zdrojů nebo vykreslování. Popsány jsou také dnešní nástroje pro fyzikální simulaci ve hrách. Hlavní část práce je soustředěna na návrh a implementaci vlastního herního enginu C3D, který využívá možností fyzikálního enginu NVIDIA PhysX. Práce nabízí moderní techniky, které vycházejí z autorových zkušeností.
Fyzikální simulace v grafické scéně
Javorka, Marián ; Herout, Adam (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tento diplomový projekt se zaobírá problematikou fyzikální simulace aut. Program je vytvořen v programovacím jazyce C++ za pomoci knihoven OpenSceneGraph a Bullet, které jsou v práci v krátkosti představeny. Celá aplikace má formu jednoduché závodní hry pro jednoho, nebo dva hráče. Pomocí jednoduchého menu si uživatel může zvolit auto a počasí, které výrazně vplývá na jízdné vlastnosti vozidel. Jednou z možností  volby počasí je náhodné, kdy dochází k dynamické změně počasí během hry. V aplikaci se zohledňují vzájemné kolize aut spolu s kolizemi s terénem a bariérami na závodním okruhu.
Knihovna pro real-time simulaci 3D prostoru
Benna, Tomáš ; Peringer, Petr (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Práce popisuje návrh a implementaci systému pro real-time simulaci fyzikálního 3D prostoru, fungující jako nadstavbu ke grafickému enginu. Tento systém obsluhuje zpracování simulace rigidních těles chovajících se dle fyzikálních zákonů včetně detekce a řešení kolize. V textu je obsažen teoretický úvod do této problematiky, návrh a implementace systému jako multiplatformní knihovny a popis jejího uživatelského rozhraní. Mimo tuto knihovnu jsou výsledkem této práce i ukázkové aplikace, které nám znázorňují funkcionalitu navrhnutého simulačního modelu.
Koncepce a použití frameworku Monogame a knihovny Farseer Physics Engine
Pražský, Antonín ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Vondráček, Martin (oponent)
Práce se zabývá vývojem videoher s trojrozměrnou grafikou s využitím systému na provádění fyzikálních simulací v dvourozměrném prostoru. Využitými prostředky jsou herní framework MonoGame a knihovna Farseer Physics Engine. Tyto prostředky jsou analyzovány a je navržena metoda využívající jejich dostupných funkcionalit pro umožnění provádění dvourozměrných fyzikálních simulací na základě tvarů vytvořených z bitmapové projekce trojrozměrných modelů. Tyto trojrozměrné modely poté mohou být vykreslovány v trojrozměrném prostoru na základě výsledků simulace prováděné v dvourozměrném prostoru. Přiložena je ukázková videohra demonstrující praktickou implementaci v práci rozebrané a navržené metody.
Výzkum kvality ovzduší v závodě a přilehlém okolí /Z 1287/00/
Jaňour, Zbyněk
Výzkum kvality ovzduší v závodě a přilehlém okolí

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.