| |
| |
|
Studie průběhu zakázky organizací
Děchtěrenková, Šárka ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou průběhu zakázky u firmy CeWe Color od objednávky až po postup při případných reklamacích. Práce je složena z teoretické, analytické a praktické části. V rámci teorie jsou vysvětleny základní pojmy a přístupy z oblasti logistiky. Dále jsou popsány konkrétní prvky logistického řetězce, a to zákaznický servis, logistický informační systém a formy distribuce. Analytická část se zaměřuje na vnitřní a vnější okolí firmy a samotnou studii současného průběhu zakázky. Průběh zakázky je zhodnocen, jsou identifikovány jeho nedostatky a v závěru práce jsou na tyto nedostatky předloženy konkrétní návrhy na zlepšení včetně přínosů a podmínek jejich realizace.
|
|
Motivace pracovníků zákaznických center
Trnka, Michal ; Hájek, David (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má za cíl zvýšit kvalitu práce telefonních operátorů a členů kurýrní sítě společnosti Mediaservis s.r.o., která poskytuje jedinou alternativu České pošty s.p. z pohledu celorepublikového poštovního operátora a zároveň zajišťuje outsourcing služeb zákaznické podpory. Teoretická část práce je věnována studiu pracovní motivace, systémům odměňování a nepeněžním faktorům, ovlivňující výkon pracovníků. V praktické části jsou vypracovány návrhy na změnu stávajícího motivačního programu, které vychází z poznatků dotazníkového měření na pracovišti.
|
|
Managing Customer Experience
Seifert, Marián ; Čaniga, Igor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The purpose of the thesis is to analyze the current situation of customer experience induced by the selected company and to provide a series of recommendations for its improvement. The paper critically evaluates the customer experience practices of company’s individual retail stores, internet shop, service center and the customer service. The results are recommended solutions for providing better services to increase the customer loyalty, as well as the way to eliminate the recognized deficiencies.
|
|
Studie průběhu zakázky firmou
Štambacherová, Gabriela ; Továrek, Petr (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce analyzuje studii průběhu zakázky firmou Štambacher, s.r.o., která se zabývá instalatérskými pracemi. Práce obsahuje popis současného stavu a následně návrhy řešení, které by v optimálním případě měly vést k získání nových zakázek, ke zvýšení spokojenosti zákazníků a konkurenceschopnosti společnosti na trhu.
|
|
Studie logistických služeb v obchodě
Zahradníčková, Iva ; MBA, Tomáš Halamík, (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studií logistických služeb ve společnosti Sika CZ s.r.o. Vzhledem k tomu, že hlavní náplní činnosti této společnosti je obchod, využívá logistiku jako jeden z podstatných nástrojů k docílení spokojenosti zákazníka. Hlavním cílem práce tedy je, vytvoření logické struktury služeb a navržení vhodných metrik pro měření spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami.
|
| |
| |
|
Analýza možností rozvoje zákaznického servisu společnosti E.ON Česká republika, s.r.o.
Svoboda, Jiří ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Práce se zaměřuje na skupinu E.ON Czech, která je jedním z největších poskytovatelů služeb v oblasti elektřiny a zemního plynu v ČR. Porovnána bude s konkurenčními dodavateli v oblasti zákaznických služeb. Cílem této práce je zjistit vhodnost poskytovaných služeb v oblasti zákaznického servisu. Toto zhodnocení by mělo vést k návrhu možných opatření a případně nových služeb poskytovaných právě skupinou E.ON Czech. Teoretická část bude obsahovat východiska pro aplikaci na reálnou praxi, jako je situační analýza, segmentace a další prvky nutné k hlubšímu pohledu do skupiny E.ON Czech. Praktická část již tato východiska bude aplikovat na aktuální tržní realitu, ve které se skupina nachází.
|