Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  začátekpředchozí28 - 37další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Koučink trenéra v utkání fotbalu
Mička, Zdeněk ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Tůma, Martin (oponent)
Název práce: Koučink trenéra v utkání fotbalu Cíle práce: Cílem této práce je diagnostikovat trenérskou činnost ve dvou utkáních mládežnické kategorie starších žáků. Při pozorování budu sledovat formy chování trenéra a jeho postojovou aktivitu. Metoda: Pro dosažení stanoveného cíle, tedy výsledků, použiji metodu pozorování, metodu didaktické interakce (ADI) a metodu audio a videozáznamu. Výsledky práce: Výsledek této práce byl dosažen a splněn. Na výzkumné otázky bylo odpovězeno. Byly nabídnuty rady pro trenéry. . Klíčová slova: koučink, kouč, instrukce, zpětná informace, korekce 5
Analýza didaktické interakce u vybraných družstev házené
Peerová, Šárka ; Tůma, Martin (vedoucí práce) ; Süss, Vladimír (oponent)
Název práce: Analýza didaktické interakce u vybraných družstev házené Cíle práce: Cílem práce je analyzovat chování a projevy trenérů z různých klubů v kategorii mladších žákyň během tří utkání na turnaji, zaznamenat jejich výsledky a poté jejich průměrné hodnoty na utkání porovnat mezi sebou a s teorií. Posuzovány budou hodnoty ze zkráceného kategoriálního systému analýzy didaktické interakce (ADI) a především poměry průměrných hodnot vybraných subkategorií mezi jednotlivými trenéry. Metoda: Údaje jsme získali od trenérů v podobě hlasového záznamu, který byl analyzován pomocí metody ADI. Na vyhodnocování získaných podkladů jsou použity metody numerické - tabulky a graf. Výsledky: Podle teorie je u trenéra dětí důležitý integrační projev a korekce. To podle získaných výsledků odpovídá. V praxi trenéři podávají spíše informace dominantní formou projevu. Projev integrační se ale také objevuje. Zaznamenána byla také korekce, která je v poměru s pozorováním nízká. Klíčová slova: Trenér, utkání, korekce, děti, házená, ADI
Počátky moderního vězeňství v českých zemích v 1. třetině 19. století: Trest, věznice, vězeň
Mitáčková, Renáta ; Himl, Pavel (vedoucí práce) ; Olšáková, Doubravka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá počátky moderního vězeňství v českých zemích v období první třetiny 19. století. Teoretická část práce nejprve představuje názory autorů dosavadní literatury na vývoj moderního vězeňství, poté se zaměřuje na nejznámější reformátory trestního práva a vězeňství, a nakonec popisuje trestní systém a vězení v Habsburské monarchii. Praktická část práce se dělí na tři části - trest, věznice, vězeň. První část se zabývá pojetím trestu a jeho účelem na počátku 19. století. Představuje a analyzuje jednotlivé zločiny a tresty. Druhá část se konkrétně zaměřuje na věznici a její funkce. Bylo jejím účelem vězně pouze potrestat nebo také napravit? Jakými prostředky se mělo nápravy dosáhnout? Práce zde také srovnává fungování věznice s jiným typem internační instituce, a to konkrétně s donucovací pracovnou. Poslední část poté hledá odpověď na otázku, jak mělo vězení působit na duši a tělo odsouzeného. Jakou roli hrály tresty v rámci věznice a jakým způsobem se měly vykonávat. Cílem práce je pokusit se zachytit, jak se nové koncepce věznění projevovaly ve vězeňské praxi a jak působily na uspořádání věznice. Klíčová slova: trest, vězení, vězeň, donucovací pracovna, náprava, Habsburská monarchie
Correction of Invalid Trees with Respect to Regular Tree Grammars
Svoboda, Martin ; Holubová, Irena (vedoucí práce) ; Bača, Radim (oponent) ; Pardede, Eric (oponent)
XML dokumenty a související technologie reprezentují jednu z nejrozšířenějších cest údržby a výměny dat na Webu. Velké množství reálných dokumentů ale bohužel obsahuje nejrůznější formy nekonzistence, které brání jejich úspěšnému a automatizovanému zpracování. V této práci se konkrétně věnujeme problému strukturální nevalidity a její korekce. Máme-li tedy jeden potenciálně nevalidní XML dokument modelovaný jako strom a současně jeho schéma v jazycích DTD nebo XML Schema modelované jako regulární stromová gramatika, naším cílem je najít všechny minimální opravy tohoto stromu. Námi navržený model využívá rekurzivně vnořovaných struktur korekčních multigrafů, ve kterých hledáme nejkratší cesty. Za tímto účelem formálně představíme tři korekční strategie s rozdílnými úrovněmi aplikovaných optimalizací. S ohledem na provedené experimenty pak konkrétně Refinement strategie nejenom významně překonává všechny ostatní existující přístupy, ale zároveň garantuje důležité charakteristiky, které jiné přístupy zaručit nemohou. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Chování trenéra v tréninkovém procesu ve fotbale
Šmirkl, Jan ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název: Chování trenéra v tréninkové jednotce ve fotbale Cíle práce: Diagnostikovat trenérskou činnost ve dvou tréninkových jednotkách mládežnické kategorie a dvou tréninkových jednotkách v dospělé kategorie. Ve sledování se zaměřím na formy trenérova chování. Hypotéza: "Předpokládám, že forma korekce a zpětné informace bude převládat v tréninkových jednotkách mládeže, nad tréninkem v dospělé kategorii. Metody: Pro dosažení cílů využiji metodu pozorování, metodu audio záznamu a metodu didaktické interakce (ADI) Výsledky: Hypotéza se nepotvrdila. Korekce a zpětná informace byla v tréninkových jednotkách mládeže zastoupena ve stejném, nebo menším procentuálním zastoupení. Klíčová slova: korekce, zpětná informace, instrukce
Chyba a její využití ve výuce češtiny neslyšících
Poštová, Barbora ; Kosinová, Barbora (vedoucí práce) ; Petráňová, Romana (oponent)
anotace: Tato práce vymezuje chybu a její typy, popisuje práci s chybou z pohledu učitele na základě informací z odborné literatury. Součástí práce je dotazníkové šetření, kdy se autorka ptala na dílčí otázky práce s chybou. Toto šetření proběhlo v období únor - začátek května 2011. Informace získané z odborné literatury a z odpovědí oslovených učitelů vyúsťují v navržený postup práce s chybou ve výuce českého jazyka pro neslyšící. Součástí práce je také přehled odborné literatury k tématu český jazyka pro neslyšící.
Common mistakes Czech students make in English and their Remedial Treatment
Ganev, Ondřej ; Dvořák, Bohuslav (vedoucí práce) ; Hofmannová, Marie (oponent)
Nejčastější chyby, kterých se dopouštějí čeští studenti v anglickém jazyce, představuje hlavní téma diplomové práce. Teoretická část se zabývá především představením výukových metod TEFL (Metody pro výuku angličtiny jako cizího jazyka). Tyto metody jsou rozebírány z hledisek technik, strategií a základních principů každé metody. Důraz je kladen nejen na roli učitele a jeho vztah k studentům, ale především na postoji, jaký zaujímáme k určité metodě v oblasti hodnocení chyb. Představení jednotlivých metod má za cíl poukázat na vztah mezi chybami a metodami samotnými. Z hlediska problematiky chyb se práce zaměřuje také na jejich klasifikaci. Praktická část se skládá z příkladů chyb, kterých se studenti dopustili ve svých souvislých písemných projevech. Chyby jsou rozděleny do několika skupin, zahrnujících gramatiku, pravopis, problematiku chybného užití slova a také slovosledu. Diplomová práce dále navrhuje možnosti nápravy chyb a snížení jejich výskytu. Cílem práce je také porovnat úroveň znalosti anglického jazyka jednotlivých studentů na střední škole cestovního ruchu v Praze, kde autor práce působí jako profesor anglického jazyka.
Když chybuje zdroj - opravy v servisu České tiskové kanceláře (a na stránkách Lidových novin )
Mojzešová, Tereza ; Trunečková, Ludmila (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Každé zpravodajské médium se dopouští chyb. Ať už je za vznik chyby zodpovědný zdroj informace nebo novinář, důvěryhodné médium na chybu vždy upozorní a opraví ji. Právě opravami na příkladu České tiskové kanceláře jako reprezentanta tiskových agentur se zabývá tato bakalářská práce. Teoretickými východisky práce jsou: definování nároků kladených na zpravodajství, uvedení do specifik agenturního zpravodajství, poměrně komplexní rozbor práce se zdroji žurnalistických informací. Aplikační část pak analyzuje opravy vydané v servisu České tiskové kanceláře za první tři měsíce kalendářního roku 2011. Tyto opravy kategorizuje podle několika klíčů: podle povahy opravované chyby, podle příslušnosti opravované chyby k určitému agenturnímu servisu a podle priority opravované zprávy. Výsledky analýzy oprav mohou přinést praktický užitek, neboť novinářům ukazují, jaký typ oprav se nejčastěji vyskytuje v určitém druhu zpravodajství. Vycházím z předpokladu, že opravena je většina chyb (či alespoň, že žádný z typů chyb a žádný z druhů zpravodajství není při opravování pomíjen častěji než ostatní), a tudíž analýzou oprav zjistíme, v čem novináři při své práci nejčastěji chybují.
Chyba a její využití ve výuce češtiny neslyšících
Poštová, Barbora ; Kosinová, Barbora (vedoucí práce) ; Petráňová, Romana (oponent)
anotace: Tato práce vymezuje chybu a její typy, popisuje práci s chybou z pohledu učitele na základě informací z odborné literatury. Součástí práce je dotazníkové šetření, kdy se autorka ptala na dílčí otázky práce s chybou, a také pozorování hodin českého jazyka na základních školách pro sluchově postižné. Dotazníkové šetření proběhlo v období únor - začátek května 2011 a pozorování v období květen - červen 2012. Informace získané z odborné literatury a z odpovědí oslovených učitelů vyúsťují v navržený postup práce s chybou ve výuce českého jazyka pro neslyšící. Součástí práce je také přehled odborné literatury k tématu český jazyka pro neslyšící.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   začátekpředchozí28 - 37další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.