Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí27 - 36  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Inovativní herní VR demo v UE4
Doležal, Josef ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit demo aplikaci pro virtuální realitu s použitím Unreal engine 4. Hlavními mechanikami vytvořenými v této práci jsou gravitační pole, simulující vlastní gravitaci a zrcadlové teleportály schopné teleportovat hráče na stejné, nebo odlišné místo na které se teleportovali předtím. Vytvořené prefabrikáty jsou dále volně použitelné v ostatních projektech v Unreal engine 4.
Architectural visualization in virtual reality
Hložanka, Filip ; Rujbrová, Šárka (oponent) ; Reich, Pavel (vedoucí práce)
This thesis focuses on the current state of virtual reality technology and its use and possibilities in industrial design and architecture. It is divided into two parts. The first part describes the history of virtual reality technology, its phases and most popular products. It showcases the current consumer options in virtual reality technology and its specifications as well as the technology used for tracking the user's movement and receiving input. Furthermore, it also lists the problems with implementing virtual reality into a company environment and gives examples of some contemporary uses of virtual reality in the industry. The second part focuses on one of those uses – architectural visualization – by going through its evolution, comparing software options for its creation and experiencing. Lastly, an example of reproducing a real room into a virtual environment is shown and explained. The conclusion deals with the future possibilities of virtual reality, the outcomes of the architectural visualization software comparison and the creation process of the example visualization.
Tau Ceti f 2 - budovatelská počítačová hra se strategickými prvky
Halbich, Pavel ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Gemrot, Jakub (oponent)
Mnoho hráčů počítačových her má v oblibě žánr stavitelských her. Mezi mno- hými bychom mohli jmenovat hry Minecraft a Space Engineers. V těchto hrách hráč staví budovy a struktury z bloků pevně dané velikosti. To shledáváme ome- zujícím a proto se v této práci zabýváme novým konceptem, který současné hry nenabízí - stavěním z dynamicky škálovatelných bloků. Cílem je zpříjemnit hrá- čův zážitek ze hry a zrychlit stavění rozsáhlých staveb. Hráč však takto může vytvořit velké množství nových bloků, a proto se v této práci také zabýváme automatizovanou správou inventáře bloků, aby hráč zbytečně neztrácel čas hledá- ním bloků ke stavbě. Tyto herní mechaniky jsme implementovali do nově vzniklé hry TauCetiF2. Pro vývoj naší hry jsme zvolili Unreal Engine, díky čemuž jsme mohli využít rychlosti C++ a zároveň přívětivosti technologie Blueprintů. Vhod- nou kombinací těchto přístupů jsme dosáhli rychlého a efektivního vývoje celé hry. Z dotazníku, který byl vytvořen za účelem ověření pochopitelnosti a zábav- nosti těchto mechanik vyplynulo, že se tyto mechaniky hráčům líbí. Očekávaný přínos této práce byl naplněn a získali jsme nové poznatky, jak tyto mechaniky vylepšit. 1
Porovnání nejrozšířenějších vývojovýcn nástrojů pro tvorbu her
Soukup, Martin ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Sečkár, Alois (oponent)
Bakalářská práce se zabývá porovnáním nejrozšířenějších vývojových nástrojů pro tvorbu her. Autor zasazuje vývojové nástroje pro tvorbu her do kontextu současného herního průmyslu, analyzuje stav trhu a trendy v oblasti vývojových nástrojů pro tvorbu her. Největší část je zaměřena na porovnání vývojových nástrojů, kdy je vybráno pět nástrojů, tyto nástroje jsou představeny, jsou stanoveny kritéria, podle nichž jsou nástroje porovnány. Prostřednictvím tvorby jednoduché hry pro platformu Android jsou demonstrovány základní aspekty práce s vybraným vývojovým nástrojem pro tvorbu her.
Systém pro správu herních serverů
Faika, Jan ; Michal, Bohumil (oponent) ; Kašpárek, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje způsoby konfigurace a správy nejpoužívanějších herních serverů, dále pak návrh a implementaci systému ve formě klient - server aplikace určený k jejich spouštění, konfiguraci a ovládání. Součástí je také popis několika nástrojů používaných pro konfiguraci a správu herních serverů. V práci jsou popsány všechny podstatné rozdíly mezi herními servery různých her důležité pro návrh tohoto univerzálního systému. Do srovnání byly zahrnuty herní servery postavené na GoldSource, Source, Id tech, Unreal a TrackMania engine. Součástí je také popis a demonstrace rozšíření systému o novou hru.
Vizualizační projekt založený na Unreal Development Kitu
Bury, Jiří ; Navrátil, Jan (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na tvorbu her v Unreal Development Kitu (UDK). Jsou zde probírány technologie pohánějící Unreal Engine 3 a nástroje, které UDK obsahuje. Dále se práce zabývá řešením plně dynamického denního cyklu, pokročilým zpracováním materiálů a obecně tvorbou scén určených pro herní a filmový průmysl. Podrobně je vysvětlen postup modelování objektů (v tomto případě na autě), s čímž souvisí skinning, rigging, texturování, import do UDK, přiřazení materiálů a propojení s UnrealScript kódem.
UDK toolkit
Opletal, Martin ; Pečiva, Jan (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou grafického prostředí pomocí Unreal Development Kit (UDK). Popisuje možnosti tohoto nástroje, seznamuje s tvorbou prostředí a objektů zasazených do scény a vysvětluje funkcionalitu základních nástrojů Unreal Engine 3 (UE3). Práce obsahuje případovou studii vytvořené scény v tomto projektu.
Interaktivní aplikace v jazyce UnrealScript
Musil, Miloš ; Pečiva, Jan (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na tvorbu projektů v Unreal Development Kitu, především pak na jejich programování v doprovodném jazyce UnrealScript. Jsou zde stručně probrány nástroje, které jsou v UDK integrovány pro tvorbu scén a obsluhu jejich vnitřní logiky, a dále pak významnější z tříd UnrealScriptu pro práci s herní kamerou, HUDem, obsluhou uživatelských vstupů a jiné. Závěrem je připojeno i srovnání UnrealScriptu s některými programovacími jazyky, využitelnými pro tvorbu uživatelských rozhraní a vyhodnocení uživatelských testů, provedených nad výsledným projektem v UDK.
Vývoj "Indie Game"
Zachariáš, Michal ; Šolony, Marek (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem indie game - tedy nezávislé vyvinuté hry. Popisuje důležité momenty v historii počítačových her. Objasňuje pojmy jako zlatý věk videoher a krach herního průmyslu roku 1983. Dále vysvětluje historii a vznik fenoménu indie game . Stručně popisuje některé rozdíly při vývoji nezávislé a komerční hry. V další části uvádí hlavní rysy některých z herních enginů a nástrojů, které lze použít pro tvorbu indie games . Nakonec popisuje návrh a implementaci jednoduchého herního enginu a hry na něm postavené.
Framework Unreal Editor – jeho vlastnosti a použití pro tvorbu 2D hry
Zelinka, Zbyněk ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Vondráček, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem herního frameworku Unreal Engine 4. Nejprve je vysvětlen koncept tohoto stále populárnějšího softwarového archetypu a vybraný zástupce je zařazen do kontextu podobných alternativ. Dále je čtenář seznámen s jeho vývojovým prostředím, základními principy a programovacím jazykem Blueprint. Jednotlivé kroky jsou demonstrovány na vývoji jednoduché 2D aplikace, od založení až po export samostatné hry.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí27 - 36  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.