Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 289 záznamů.  začátekpředchozí268 - 277dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Perspektiva rozvoje klastrů v České republice
ČERVENÁ, Jitka
Hlavním cílem diplomové práce je analýza podmínek pro tvorbu klastrů v České republice a možnosti jejich dalšího rozvoje. Práce obsahuje charakteristiku minulého a současného operačního programu na podporu klastrů, analýzu současné situace v rozvoji klastrů v jednotlivých krajích České republiky a její porovnání pomocí komparativní metody s Rakouskem.V závěrečné části jsou shrnuty poznatky a informace získané prostřednictvím dotazníkového šetření a strukturovaného rozhovoru s manažerem klastru EKOGEN.
Konkurenční výhoda a pozice daného podniku
LÍBENKOVÁ, Eva
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu konkurence mezi společnostmi, které poskytují služby a prodávají zboží pro telekomunikační společnost Telefónica 02 Czech Republic, a.s. Hlavním cílem této práce bylo určit současnou úroveň konkurenceschopnosti, a podat návrhy na zlepšení. Bylo provedeno dotazování konečných spotřebitelů s cílem zjištění přání a potřeb zákazníků. Pro spotřebitele je, dle odpovědí, nejdůležitější úroveň servisu a znalosti a schopnosti obsluhy prodejny. Nejdůležitější návrhy na zlepšení konkurenceschopnosti analyzované firmy byly zlepšení prodejních a komunikačních znalostí prodejce, posílit propagaci servisního místa, používat více logo společnosti a zajistit aktuálnost internetových stránek.
Strategie prosazování obchodně ekonomických zájmů ČR v zahraničí
BIGASOVÁ, Irena
Cíli této práce jsou zanalyzovat situaci podnikatelské sféry na zahraničních trzích, zhodnotit podpory státu firmám při vstupu na mezinárodní trhy. Komparace podnikatelských možností ČR s vyspělými zeměmi a definování klíčových oblastí pro efektivnější realizaci zahraničně obchodní politiky státu. Práce je členěna do šesti částí. V první části je stručný literární přehled, dále pak následuje použitá metodika. Třetí kapitola analyzuje, zda se cítí výrobní podniky na Českobudějovicku dostatečně konkurenceschopné na mezinárodních trzích, mají-li problémy při vstupu na zahraniční trhy a jaké, využívají{--}li státních podpor exportu a mají-li pocit, že stát hájí dobře jejich zájmy či nikoli. Tato analýza byla prováděna na základě výběrového šetření, které bylo prováděno prostřednictvím e-mailového dotazování. Získaná data byla posléze vyhodnocena a graficky znázorněna. Čtvrtá kapitola mapuje podporu exportu, kterou nabízí svým vývozcům Česká republika. Pátá část rozebírá podporu exportu v zahraničí a vymezuje pozitiva a negativa českých firem. Poslední kapitola hodnotí zahraničně obchodní politiku ČR a definuje její klíčové oblasti.
Česká republika a intrakomunitární obchod EU
MÜLLEROVÁ, Michaela
Celá práce byla koncipována tak, aby čtenáře seznámila s problematikou intrakomunitárního obchodu, se zaměřením zejména na obchodování českých podnikatelských subjektů po vstupu České republiky do EU. Měla podat komplexní obraz o tom jak si od počátku svého členství naše země vede a jaké dopady měla nová legislativa na mezinárodní obchod ČR a české podnikatele. Také jsem chtěla poukázat na programy, kterými Evropská unie podporuje růst podnikatelského sektoru.
Konkurenceschopnost vybraných sportovních center v Českých Budějovicích
MOSEROVÁ, Barbora
Tato diplomová práce je zaměřená na sportovní centra, která zákazníkům poskytují širokou škálu služeb v oblasti sportu, relaxace a často zmiňované wellness. Hlavním cílem diplomové práce bylo posoudit konkurenceschopnost sportovních center v Českých Budějovicích a zmapovat konkurenční prostředí. Dílčím cílem bylo charakterizovat sportovní a tělovýchovné vyžití v jižních Čechách a poznat požadavky zákazníků. K dosažení vytyčených cílů byla použita metoda dotazníkového šetření, SWOT analýza a Porterův model pěti sil. Vhodně sestavený dotazník přinesl údaje o konkurenčním postavení a konkurenceschopnosti jednotlivých sportovních center. Z dotazníkového šetření jsem také získala nejvíce oblíbené a navštěvované sportovní centrum, tedy sportovní centrum s nejlepší pozicí na trhu. S tímto sportovním centrem jsem nadále pracovala {--} stalo se zdrojem pro již zmíněné analýzy.
Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku
MARTÍNKOVÁ, Dana
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současné situace a postavení vybraného podniku na trhu prostřednictvím analýz vnějšího prostředí. Na základě dosažených výsledků navržení podnikové strategie a opatření pro úspěšné řízení daného podniku.
Tvorba konkurenční strategie pro vybraný podnik
HRADECKÁ, Jitka
Cílem mé bakalářské práce je provedení vhodných strategických analýz ve vybraném podniku, prostřednictvím kterých bude možno zhodnotit současný stav, a na základě těchto analýz navrhnout strategii, která by vedla ke zlepšení konkurenceschopnosti daného podniku.
Lidské zdroje ve středně velkém podniku a jejich vliv na zvýšení konkurenceschopnosti firmy
HUCKOVÁ, Petra
Bakalářská práce se zabývá lidskými zdroji ve středně velkém podniku a jejich vlivem na zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Cílem práce byla analýza současné situace v oblasti lidských zdrojů ve vybrané firmě, charakteristika jejích konkurentů a následné vypracování návrhu opatření ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy. V práci byla použita jedna z metod marketingového mixu {--} dotazování. A to jak osobní, tak písemné. Zaměstnancům vybrané firmy {--} Otherm, a. s. a dvěma jejím konkurentům byly rozdány dotazníky, z nichž byla následně provedena analýza. S vedoucími personálních oddělení daných firem byl veden rozhovor, ke kterému bylo přihlíženo při celkovém hodnocení. Z analýzy vyplynulo pár nedostatků, pro které byla navržena opatření ke zlepšení. V oblasti benefitů bylo navrženo důkladné proškolení zaměstnanců nebo zpřístupnění seznamu s vysvětlivkami možností jejich čerpání. Pro oblast dalšího vzdělávání zaměstnanců bylo doporučeno umožnění určitých forem vzdělávání, jako jazykových kurzů a kurzů vedení i dělnickým profesím.
Strategická analýza podniku
Nováková, Veronika ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Kultová, Hana (oponent)
V práci je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Využita je především analýza odvětví, PEST analýza, Porterův model 5 sil, 4C, analýza zdrojů podniku, finanční a SWOT analýza. Nejprve jsou uvedeny teoretické poznatky a na jejich základě je vypracována praktická část. Výsledekem práce je návrh všeobecné a propagační strategie firmy.
Strategická analýza podniku
Ondráčková, Pavla ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Novák, Petr (oponent)
V diplomové práci jsem zpracovala strategickou analýzu firmě Café Campanila, jenž je jednou ze čtyř provozoven společnosti SALE-Praha, s. r. o.. Provedla jsem vybrané externí a interní analýzy, uvedla doporučení pro budoucí vývoj podniku, a nalezla vhodnou strategii.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 289 záznamů.   začátekpředchozí268 - 277dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.