Název:
Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku
Překlad názvu:
Analysis of the external environment of a selected company
Autoři:
MARTÍNKOVÁ, Dana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je zhodnocení současné situace a postavení vybraného podniku na trhu prostřednictvím analýz vnějšího prostředí. Na základě dosažených výsledků navržení podnikové strategie a opatření pro úspěšné řízení daného podniku.Objective of this bachelor thesis is to appreciate the current situation and market position of the Jednota SD Jindřichův Hradec through anylysis of external environment. On the basis of effected analysis to propose corporate strategy and moves for succesful operating management.
Klíčová slova:
konkurenceschopnost; STEP analýza; strategie; SWOT analýza; vnější prostředí; competitive advantage; external environment; STEP analysis; strategy; SWOT analysis Citace: MARTÍNKOVÁ, Dana. Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9087