Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Telemarketing
Špicová, Martina ; Hanák, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí s prodejem a poskytováním informací prostřednictvím telemarketingu. Na základě zjištěných nedostatků obsahuje návrh postupu při komunikaci prostřednictvím zákaznické linky, který zaručí její efektivnější fungování.
Právní otázky direct marketingových sdělení v České republice
Demuthová, Martina ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Hubková, Pavlína (oponent)
Práce se zabývá problematikou direct marketingu, jeho nástroji a právními předpisy s ním souvisejícími. Direct marketing je forma marketingové komunikace, při které je využíváno přímo komunikace se zákazníkem. V současné době jeho význam v marketingu stále roste, a s tím roste také množství tzv. nevyžádaných obchodních sdělení, které jsou v práci rovněž charakterizovány. V práci je nejdříve vysvětlen pojem direct marketing, jeho výhody a nevýhody, jednotlivé nástroje a jejich role v současné době. Dále je shrnuta současná právní a etická úprava a orgány zajišťující samoregulaci v ČR. V rámci práce je proveden výzkum na vzorku více než 300 respondentů, zjišťující frekvenci, s jakou se s DM setkávají, jejich postoj k jednotlivým nástrojům a aspekty, které jim vadí na jednotlivých formách DM komunikace.
Telemarketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Juránek, Patrik ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na popis telemarketingu a jeho druhů. Následně se věnuji databázovému marketingu od budování databáze, přes typy databázového marketingu až po data mining. Pro efektivní telemarketing je důležité využívat Pro efektivní telemarketing je důležité aby byly využívány různé nástroje, specifické formy hovorů, znalost struktury telefonního rozhovoru a umět jednat v obtížných situacích se zákazníky. Nedílnou součástí je i spravedlivý systém odměňování a dobře nastavené výběrové řízení. Podstatou praktické části je aplikace získaných teoretických poznatků na operátory a vedoucí pracovníky telemarketingových agentur. Výsledky provedeného dotazníkového výzkumu jsou interpretovány s cílem zanalyzovat za jakých podmínek je telemarketing efektivním nástrojem marketingové komunikace. Dosažená zjištění jsou následně využita pro formulaci vhodných doporučení.
Spotřební chování vůči telemarketingu
Kharaishvili, Tinatin ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Z telemarketingu se stal velký byznys a pohodlný způsob, jak úspěšné řídit obchodní záležitosti v kombinaci s nízkými náklady. Cílem práce je představit telemarketingové služby z pohledu zákazníka, analyzovat spotřební chování vůči telemarketingu v Gruzii a České republice a také zjistit jeho postojové faktory a faktory vnímání. Práce je komparativní studií a výzkum je založen na primárních datech. Pro sběr dat a informací byl jako prostředek výzkumu využit dotazník. Na základě těchto dat byl stanoven závěr. Podle výsledků nejsou B2C telemarketingové služby v České republice oblíbené a lidé na ně většinou reagují negativně. V Gruzii mají naopak lidé relativně pozitivnější přístup k telemarkeringovým službám.
Neetičnost v získávání informací o spotřebitelích
Fischerová, Kristýna ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Trepešová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vymezením neetických postupů využívaných v marketingu. Přímý marketing založený na vlastnictví a tvorbě databází obsahujících informace o spotřebitelích je jednou z oblastí, která vyvolává úvahy nad etickými normami. Práce pojednává o tvorbě databází, jejich datových zdrojích a postupech, mj. telemarketingu. Nevyžádaná obchodní sdělení a spam jako fenomén moderní společnosti patří také mezi neetické jednání. V textu je i vymezení proti autorizovaným reklamním sdělením a vysvětlení pojmů režim opt-in a opt-out. Práce přináší základní přehled o právní regulaci v této oblasti. I předávání osobních údajů mezi společnostmi je často využívaným postupem, který těží z nepozornosti nebo neinformovanosti spotřebitelů.
Využití jednotlivých komunikačních nástrojů v přímém marketingu
Vacek, Vladimír ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Práce se zabývá problematikou využití jednotlivých komunikačních nástrojů přímého marketingu. V první části je direct marketing charakterizován, je popisována historie a vymezen databázový marketing. Dále jsou analyzovány jednotlivé komunikační nástroje, jejich výhody a nevýhody. V závěru je na základě zjištěných skutečností navržen funkční věrnostní program pro módní řetězec. V rámci tohoto programu jsou vhodně aplikovány komunikační nástroje prezentované v teoretické části. Součástí je kalkulace odhadovaných nákladů.
Adaptace zaměstnanců v organizaci
Kazík, Tomáš ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Ve své bakalářské práci jsem se zabýval adaptací nových zaměstnanců ve společnosti Contacc SE. Společnost se potýká s vysokou fluktuací zaměstnanců a nedostatkem kvalifikovaných uchazečů o práci telefonního operátora. Ve společnosti jsem provedl dotazníkové šetření týkající se spokojenosti zaměstnanců s adaptačním procesem a podporou ze strany nadřízených pracovníků. V adaptačním procesu jsem zjistil velké nedostatky. Proto jsem navrhl taková opatření, která by měla situaci ve společnosti zlepšit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.