Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studenti jako cílová skupina jazykových škol
Žujová, Jana
Diplomová práce má za cíl definovat hlavní charakteristiky chování studentů jako potenciálních zákazníků jazykových škol a následně formulovat doporučení pro tvorbu vhodné nabídky tomuto segmentu. Klíčové výsledky práce vycházejí z kvantitativních a kvalitativních šetření mezi studenty, jazykovými školami a absolventy. Byly identifikovány rozdíly mezi studenty v rámci stupně studia, typu školy i ročníků. Výsledná doporučení byla proto stanovena pro jednotlivé dílčí segmenty cílové skupiny. Jejich aplikace je obsažena v případové studii na jazykové škole PM-Lingua s.r.o. ve Vyškově.
Internetová propagace jazykové školy SAVY
Marečková, Katarína
MAREČKOVÁ, K., Internetová propagace jazykové školy SAVY. Bakalářská práce. MENDELU Brno, 2013. Bakalářská práce se zabývá návrhem internetové propagace jazykové školy SAVY a kalkulací finančních nákladů do navrhovaného řešení. Na úvod popisuje teorií zabývající se zkoumanou problematikou, dále analyzuje současný stav propagace jazykové školy SAVY, porovnává známost a využití portálů a vyhledávačů přímo na vybraném vzorku respondentů. Výzkum je provedený na základě výsledků dotazníkového šetření. Výsledky této práce vedou k návrhu tří variant internetové propagace, ze kterých jazyková škola sama zvolí právě ten, který se pro SAVY jeví jako nejvhodnější.
Čeština jako cizí jazyk
POULOVÁ, Nikola
Ve své bakalářské práci bych chtěla zkoumat a zabývat se češtinou jako cizím jazykem, protože si myslím, že to je a stále bude aktuální téma. Do České republiky zamíří každý rok až několik desítek tisíc přistěhovalců. Minimum z nich už je vybaveno základy českého jazyka, většina se tedy začíná učit český jazyk až na místě. Ve své práci bych se ráda zaměřila na možnosti, které pro výuku češtiny Česká republika nabízí. Dále jakým stylem a kde se vyučuje český jazyk v zahraničí a jak je čeština složitá pro cizince.
Maloměsta - možnosti podnikání
Humlová, Anna ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Cílem předložené diplomové práce je analýza podnikatelských možností ve městě Libáň a navržení nového podnikatelského záměru, který v tomto konkrétním městě chybí a má tak potenciál uspět. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. První, teoretická část se zabývá převážně sektorem malých a středních firem a předpoklady pro úspěšné podnikání. Dále jsou zde vysvětleny termíny pojící se k podnikání a podnikatelskému plánu. Praktickou část tvoří podnikatelský plán jazykové školy na malém městě. Plán obsahuje kromě detailního popisu nabízených služeb, lokality a konkurenčního prostředí i marketingový a finanční plán. V závěru jsou zhodnocena rizika a perspektivy celého projektu.
Podnikatelský záměr
Akimova, Aigerim ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Tondlová, Markéta (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu na založení jazykové školy, se zaměřením na anglický jazyk, v Kazachstánu. Práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická a obsahuje základní pojmy z oblasti podnikání a popisuje strukturu podnikatelského plánu a konkrétní postup při jeho tvorbě. Teoretická část také obsahuje důležité informace o zvláštnostech a podmínkách podnikání v Kazachstánu. Druhá část je část praktická a je tvořená samotným podnikatelským plánem jazykové školy. Praktická část má ověřit realizovatelnost podnikatelského plánu a vytvořit přehled o finanční stránce projektu.
Analýza prostředí jazykových škol se zaměřením na vzdělávací společnost Tutor, s.r.o.
Maršíčková, Táňa ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Stavinoha, Radek (oponent)
Tato bakalářské práce se zabývá problematikou jazykových škol. Zkoumá, jak studenti vysoké školy v dnešní době vnímají tento druh vzdělávacích institucí. Zjišťuje názory, které na ně studenti mají a snaží se odhalit příčiny nezájmu o studium v těchto agenturách. V teoretické části se zaměřuje na popis procesu marketingového výzkumu a marketingového mixu 5P. V praktické části se zabývá jazykovými školami obecně, dále poté zkoumá postoj studentů k jazykové škole Tutor a v neposlední řadě se zabývá popisem marketingového mixu 5P této instituce. Závěrem jsou navržena doporučení, která by měla vylepšit image a pohled na tuto společnost.
Analýza využití internetu v jazykové agentuře
Vyleťalová, Tereza ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou využití internetu ve vybrané soukromé jazykové škole. První část práce je zaměřena na internetový vývoj a výhody a nevýhody, které internet pro firmy a zákazníky přináší. Velký důraz je kladen na jednotlivé druhy internetových reklam a podporu prodeje, které jsou součástí komunikačního mixu na internetu a pro jazykové školy představují jednu z možností, jak se na internetu prezentovat. V praktické části práce porovná konkrétní jazykovou školu s konkurenčními jazykovými agenturami. V poslední kapitole se bakalářská práce zabývá vyčerpávající analýzou využití jednotlivých internetových služeb, které vybraná jazyková škola aktivně využívá. Na závěr této analýzy práce zkoumá další návrhy v oblasti internetu, které by jazykové škole posílily konkurenceschopnost a rozšířily povědomí o značce.
Marketingová strategie jazykové školy Royal School
Pazderská, Lucie ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je analyzovat marketingovou strategii jazykové školy Royal School a na základě zjištěných údajů navrhnout její zlepšení. Práce je rozdělena na dva hlavní celky - teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována marketingu služeb a jeho odlišnostem zejména v rámci marketingového mixu. V praktické části je Royal School nejdříve krátce představena, dále jsou zmíněna specifika vyučované Callanovy metody a je zde uvedeno zhodnocení současných marketingových aktivit společnosti. Na závěr jsou navrhnuta doporučení na změnu a rozšíření stávající marketingové strategie, která vyplývají z výsledků provedené SWOT analýzy a marketingového výzkumu mezi stávajícími klienty Royal School.
Návrh strategie konkrétní jazykové školy
Nová, Jana ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Mejdrech, Vlastimil (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou pozice jazykové školy Bonna Lingua v Ústeckém kraji. Práce analyzuje jak postavení firmy vůči jejímu okolí tak i detailně zkoumá její vnitřní procesy a zároveň navrhuje možnosti, které mohou vést ke zlepšení její pozice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.