Název:
Marketingová strategie jazykové školy Royal School
Překlad názvu:
Marketing strategy of the language school Royal School
Autoři:
Pazderská, Lucie ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je analyzovat marketingovou strategii jazykové školy Royal School a na základě zjištěných údajů navrhnout její zlepšení. Práce je rozdělena na dva hlavní celky - teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována marketingu služeb a jeho odlišnostem zejména v rámci marketingového mixu. V praktické části je Royal School nejdříve krátce představena, dále jsou zmíněna specifika vyučované Callanovy metody a je zde uvedeno zhodnocení současných marketingových aktivit společnosti. Na závěr jsou navrhnuta doporučení na změnu a rozšíření stávající marketingové strategie, která vyplývají z výsledků provedené SWOT analýzy a marketingového výzkumu mezi stávajícími klienty Royal School.The aim of this thesis is to analyse the marketing strategy of the language school Royal School and to suggest its improvement on the basis of observed data. The thesis is divided into two main parts -- theoretical and practical part. The theoretical part focuses on marketing of services and its differences especially in terms of marketing mix. In the practical part, Royal School is first briefly introduced, then there are the main features of Callan method and an evaluation of current marketing activities of the company. Finally there are reccomendations which suggest changes and expansion of the marketing stategy. The recomendations ensue from the results gained by SWOT analysis and a marketing research among current Royal School customers.
Klíčová slova:
jazyková škola; marketingová strategie; marketingový mix; language school; marketing mix; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22441