Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 268 záznamů.  začátekpředchozí249 - 258další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rekonstrukce železniční tratě Bludov - Hanušovice mezi km 52,800 a km 55,950 včetně návrhu technologie prací
Mikulášková, Lucie ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout geometrické parametry koleje a rekonstrukci železničního svršku jednokolejné trati Bludov – Hanušovice v km 52,8 – 55,95. Úsek začíná za zastávkou Bludov lázně a končí napojením výhybky č. O4 nákladiště Olšany. V rámci rekonstrukce jsou vyřešeny také železniční přejezdy a nástupiště zastávky Bohutín. Součástí je také návrh odvodnění tratě a technologie prací. Dále se práce zabývá návrhem zvýšení rychlosti. Všechny úpravy jsou provedeny podle platných právních předpisů.
Přístup na nástupiště pro osoby na vozíku pro invalidy
Šafář, Zdeněk ; Tomandl, Vladimír (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Práce se zabývá posouzením bezbariérového prostředí na železničních stanicích a zastávkách. Bylo vybráno několik typově odlišných stanic, které jsou ve staničním řádu označeny jako přístupné pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. Stanice byly poté navštíveny, důkladně proměřeny a prozkoumány. Záměrem bylo řešit tuto problematiku jako celkový řetězec všech prováděných úkonů na dotčených místech. To znamená od příchodu cestujících z přednádražního prostoru, provedení všech úkonů ve výpravní budově, až po přístup cestujících na nástupiště a následné nastoupení do vlaku. Z důvodu obsáhlosti problematiky bezbariérovosti se tato práce zaměřuje pouze na jednu cílovou skupinu uživatelů a to na osoby pohybující se na invalidním vozíku.
Rekonstrukce železniční tratě Stará Paka - Trutnov v km 79,45-82,451 včetně technologie prací
Rous, Petr ; Kubrt, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Úkolem práce je rekonstrukce železniční jednokolejné tratě Stará Paka - Trutnov v km 79,450 - 82,451. Práce obsahuje úpravu geometrických parametrů koleje a rekonstrukci železničního svršku. Dále je součástí práce řešení železničních přejezdů a železniční zastávky v obci Tample podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena také obnova stávajícího odvodnění a návrh technologie práce.
Rekonstrukce železniční tratě Vsetín - Velké Karlovice mezi km 2,725 a km 6,000 včetně návrhu technologie prací
Klar, Vít ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem geometrických parametrů koleje a rekonstrukcí železničního svršku na vybraném úseku železniční tratě Vsetín – Velké Karlovice. Součástí rekonstrukce je také napojení trati v odbočce Bečva. Návrh je řešen s ohledem na stávající objekty, železniční zastávky Ústí u Vsetína zastávka a Janová, přilehlé železniční přejezdy, mostní objekty, propustky aj. V neposlední řadě se práce zabývá obnovou odvodnění tratě a technologií prováděných prací. Veškeré úpravy jsou navrženy na základě platných právních předpisů.
Rekonstrukce železniční tratě Vsetín - Velké Karlovice mezi km 17,000 a km 19,950 včetně návrhu technologie prací
Kulich, Pavel ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rekonstrukcí železničního svršku a úpravou geometrických parametrů koleje na vybraném úseku železniční tratě Vsetín – Velké Karlovice. Při návrhu je brán zřetel především na stávající objekty tratě, a to přejezdy, propustky, zastávky, mostní objekty apod. Součástí práce je také návrh obnovy odvodnění tratě a technologie prací. Veškeré úpravy jsou v souladu s platnými právními předpisy.
Rodinný dům
Veselý, Adam ; Poláček, Lukáš (oponent) ; Moudrý, Ivan (vedoucí práce)
Rodinný dům je navržen jako zcela podsklepený objekt s jedním podzemním a dvěma nadzemními podlažími. Přístup do objektu je řešen pomocí železobetonového schodiště. Vjezd aut do garáže v 1.PP je ve sklonu 10%. Hlavní vstup do objektu se nachází v 1.NP do zádveří. V suterénu se nachází prostory pro parkování vozidel, kotelna s prádelnou, technická místnost, sklep, WC a schodiště vedoucí do 1.NP, kde je umístěn obývací pokoj propojený v jeden prostor s kuchyní a jídelnou, spíž, pracovna, koupelna s WC a schodiště vedoucí do 1.PP a 2.NP, ve kterém se nachází dva dětské pokoje, z nichž jeden je s balkónem, ložnice s šatnou, odkládací místnost, a koupelna s WC. Fasáda domu je tvořená kontaktním zateplovacím systémem, zastřešení je řešeno plochou střechou ve sklonu 3% s hydroizolační vrstvou šedé barvy. Objekt je založen na základových pasech s roznášecími deskami. Konstrukční systém 1.NP a 2.NP je zděný z keramických tvárnic POROTHERM 30 P+D, 1.PP z šalovacích tvárnic BEST 30 vyplněných betonem a vyztužených armovacími tyčemi (ztracené bednění). Stropní konstrukce tvoří keramobetonový strop POROTHERM tl. 250 mm s keramickými vložkami MIAKO. Objekt bude vytápěn plynovým kondenzačním kotlem, který je umístěn v 1.PP v kotelně.
Návrh rekonstrukce traťového úseku Otrokovice - Vizovice včetně návrhu technologie práce
Záruba, Jan ; Wrana, Radim (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Úkolem práce je rekonstrukce regionální železniční jednokolejné trati Otrokovice – Vizovice v km 19,0 - 22,4. Práce obsahuje úpravu geometrických parametrů koleje a rekonstrukci železničního svršku. Další součástí práce je řešení železniční zastávky v obci Zádveřice podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena obnova stávajícího odvodnění a návrh technologie práce.
Rekonstrukce železniční tratě Hrušovany nad Jevišovkou - Brno v km 145,9 - 149,0 včetně návrhu technologie prací
Hospodka, Pavel ; Brůha, Bohuslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Úkolem práce je rekonstrukce železniční dvoukolejné tratě Hrušovany na Jevišovkou – Brno v km 145,9 – 149,0. Práce obsahuje úpravu geometrických parametrů koleje a rekonstrukci železničního svršku. Nově by v tomto úseku mělo také dojít ke zvýšení traťové rychlosti až na hodnotu 100 km/h. Dále je součástí práce řešení železničního přejezdu a železniční zastávky v obci Troubsko podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena také obnova stávajícího odvodnění a návrh technologie práce.
Polyfunkční dům Křenová
Uhrová, Veronika ; Drobníček, Ladislav (oponent) ; Menšíková, Naděžda (vedoucí práce) ; Hradil, Dušan (vedoucí práce)
Polyfunkční dům je navržen na rohové parcele s původním využitím jako parkovací plocha mezi ulicemi Křenová, Vlhká, Skořepka a uvažované nové městské třídy. Návrh vychází z myšlenky dvě hlavní funkce, dva odlišné návrhy budov - bydlení, administrativa. Zamýšlený objekt se ve střední části propojí a vytvoří tak celistvý útvar. Na jižní straně, při ulici Křenová, je situována budova s funkcí administrativní a kulturní, která vytváří zvukovou bariéru pro vnitřní nádvoří. V navazujícím druhém obytném křídle jsou ve vyšších patrech prostory určeny pro bytové jednotky různých velikostí a typů a v patrech nižších pro služby. Ve spojovacím krčku těchto dvou částí se nachází mezonetové byty a pronajímatelné prostory pro široké využití. Pod touto parcelou jsou navrženy třípodlažní garáže, které splňují žádanou kapacitu.
Open Mobile Phone Platform
Malinčík, O.
The market provides a wide variety of GSM mobile phones, however, a platform which offers free hardware access is not known. The open mobile phone platform fills this gap and it allows user to approach it on electronic component level, what is useful for educational purposes. The paper describes the platform on the block diagram level with brief overview of used components.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 268 záznamů.   začátekpředchozí249 - 258další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.