Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Evaluation of Mystery Shopping in National Library of Technology 2015
Pavelová, Alena ; Orlová, Jana ; Chodounská, Alena ; Jindráková, Edita ; Kiknavelidze, Sandro ; Hrabovská, Tereza
V posledních letech knihovny po celém světě využívají metody ověřování kvality služeb formou tzv. mystery shoppingu. Národní technická knihovna se již podruhé rozhodla zvolit tento průzkum pro získání dat k evaluaci a rozvoji poskytovaných služeb. První testování knihovny proběhlo v roce 2014 a poskytlo teoretický i praktický základ pro přípravu průzkumu v roce 2015. Díky výsledkům z předešlého roku jsme mohli porovnat, zda došlo k úspěšnému zavedení doporučení z prvního mystery shoppingu. V roce 2015 bylo hodnocení více zaměřeno na samotné služby (otázky byly velmi specifické a šly více do hloubky oproti roku 2014). Vzhledem k tomu nebylo zcela možné srovnání všech výsledků z roku 2015 s rokem 2014. I v tomto roce byla na základě výstupů připravena SWOT analýza a sepsán soubor doporučení, který byl předán odpovědným oddělením. Z průzkumu vzešla také řada metodologických doporučení pro příští roky.
Plný text: Stáhnout plný textPDF; Stáhnout plný textPDF; Stáhnout plný textPDF
Parlamentní institut
Caletka, Stanislav
Parlamentní institut plní úkoly vědeckého, informačního a vzdělávacího střediska pro obě parlamentní komory. Parlamentní institut má tři oddělení, která poskytují rozdílné služby. Příspěvek je zaměřen především na zpracování různých dokumentů, podkladových materiálů pro poslance a senátory, analýzy či studie a možnosti jejich zveřejňovaní. Parlamentní institut přispívá do Národního úložiště šedé literatury od roku 2012.
Plný text: idr-941_3 - Stáhnout plný textPDF
Prezentace: idr-941_1 - Stáhnout plný textPDF; idr-941_2 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-941_4 - Stáhnout plný textMP4
IT podpora výhradního pojišťovacího agenta
Havránek, Jiří ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem IT podpory výhradního pojišťovacího agenta. Cílem práce je identifikace obchodních procesů výhradního pojišťovacího agenta a analýza jejich podpory informačními technologiemi. K dosažení cíle bylo nezbytné definovat vybraného pojišťovacího zprostředkovatele a specifikovat jeho obchodní činnost. Dále došlo k analýze obchodních procesů dle metodiky MMABP. U obchodních procesů byla analyzována informační potřeba. Na základě těchto skutečností byla definována metodika, podle níž je naplněn cíl bakalářské práce. Přínosem práce je charakterizování současného stavu IT podpory výhradního pojišťovacího agenta v konkrétní pojišťovací společnosti.
Analýza a návrh optimalizace informačních, produkčních a řídících systémů ve vybrané organizaci
Baláž, Martin ; Malinová, Ludmila (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje zefektivnění fungování systémů v malém podniku zaměřeném na gastronomii. Hlavní cílem práce je analýza a následný návrh optimalizace a doporučení k informačnímu, produkčnímu a řídicímu systému v konkrétní organizaci. První částí práce je nutný teoretický základ související s tématem, dále je popis metodiky zpracování práce. Třetí část, praktická, obsahuje obecnou charakteristiku podniku, analýzu současného stavu a dotazníkový výzkum. V poslední části práce je návrh optimalizace a doporučení k potřebným částem vyplývajícím z analýzy a průzkumu. Výsledkem práce je analýza podniku v oblasti objednávkového systému a jejím hlavním přínosem jsou změny provedené v restauraci na základě uvedených doporučení.
Informační chování pracovníků velkých společností
Kloud, Daniel ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Dvořák, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou informačního chování pracovníků velkých společností. Jejím prvním cílem je poskytnout nutnou teoretickou základnu pro řešení této problematiky vysvětlením pojmů, jako jsou informace, komunikace, informační chování či informační potřeby. Druhým cílem je následně postihnout typické informační chování jedinců v organizaci a jejich okolí s pomocí dotazníkového šetření. Výsledkem provedeného výzkumu je potvrzení či vyvrácení vyslovených hypotéz a případné doporučení nápravných opatření, pokud byly identifikovány nějaké typické problémy v oblasti informačního chování. Výzkum je zacílen na všechny pracovníky velkých společností působících v informačně náročných odvětvích.
Mobilní personální asistenti
Techl, Jan ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Labský, Martin (oponent)
Tato práce je zaměřena na analýzu, vymezení a popis technologie mobilních personálních asistentů, fenoménu posledních několika let. Mobilní personální asistenti jsou nejprve uvedeni v kontextu počítačové lingvistiky a informační potřeby, která je jednou z motivací k jejich použití. Hlavně se ale práce zabývá představením stěžejních technologií pro komunikaci asistenta a jeho uživatele v přirozeném jazyce, prostředím jejich nasazení a jejich využitím. Práce také představuje omezení a rizika, která z použití personálních asistentů plynou a mohou mít vliv na jejich použitelnost. Vedle analýzy je předmětem práce také návrh a implementace systému porozumění přirozenému jazyku (NLU), který bude použitelný do konkrétní aplikace personálního asistenta. Tento systém sestává z anotačního schématu a souboru komponent, které jsou společně realizovány ve formě webové služby. Průběh implementace a výsledky ukázaly, že navržená architektura a použité nástroje jsou vhodným základním řešením ke tvorbě NLU systému, neboť pomocí nich byl postaven funkční NLU systém podle požadovaných parametrů. Je však těžkým cílem dosáhnout vysoké přesnosti, která závisí na velikosti datové kolekce a dalších faktorech. Výsledky aplikace jsou však dobrým startovním bodem pro její další zpřesňování a pro vývoj, ve kterém se bude její funkcionalita rozšiřovat.
Informační kampaně v odpadovém hospodářství - podpora osvěty pro veřejnou správu a výuky: Informační kampaň
CEMC - České ekologické manažerské centrum, Praha ; Havránková, Věra ; Procházka, Ondřej ; Řezníček, Tomáš
Byly porovnány výsledky anket o informačním chování a informačních potřebách odborníků v odpadovém hospodářství, které se uskutečnily v r.2002 elektronicky a v r. 2003 v časopise. Bylo porovnáno informační chování a potřeby odborníků dvou věkových skupin (do a nad 40 let) a pracovníků veřejného sektoru a podnikatelské sféry. Po hloubkové rešerši byly sumarizovány zásady informačního chování při rozhodování/řešení odborného problému. Na základě výsledků výzkumu byly vymezeny základní informační a stanoveny zásady správného informačního chování. Byl definován kombinovaný informační zdroj (KIZ), jeho vstupy a výstupy, uživatelé a rozpracováno jeho možné uplatnění v odpadovém hospodářství.
Analýza informačních potřeb a návrh IS pro jejich podporu pro divizi Ostraha firmy P. Dussmann spol. s.r.o.
Petřek, Pavel ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Dvořák, Petr (oponent)
Hlavním cílem této práce je analýza informačních potřeb firmy a návrh zlepšení, hlavně dosažených použitím moderních technologií a digitalizací každodenních informací. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část se zaměřuje na definici informace a informační potřeby. Informační potřeba je dále podrobněji popisována a při tom rozdělena na části typické pro výrobní podnik, protože v něm lze nalézt možná nejvíce složitou informační potřebu. Informační potřeba je dále podpořena technologiemi, a to je úvod k nejsložitějšímu pojmu -- informačnímu systému. Po popsání informačních systémů následuje praktická část. První část praktické části je věnována analýze informačních potřeb společnosti, hlavně se zaměřuje na uživatele, jejich informační potřeby a technické prostředky které využívají. Druhá část je věnována návrhům vylepšení technologií, a asi nejdůležitější části, přechodu z dnešního stavu zaznamenávání informací do papírových formulářů ke zpracování digitálnímu. Tento proces je podpořen datovým modelem nahrazujícím současné papírové formuláře. Na konci práce je také finanční kalkulace jednoho konkrétně navrženého řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.