Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí23 - 32další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie Galerie Vaňkovka Brno
Junek, David ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování návrhu komunikační strategie pro společ-nost Galerie Vaňkovka Brno. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti marketingu, které jsou aplikovány v analytické části popisu společnosti. Ze získaných poznatků současného stavu společnosti je následně vypracován souhrn doporučení, který umožní dosažení efektivnější komunikace se zákazníky.
Ekonomické a sociokulturní dopady budování nákupních center v historických jádrech měst
Maleikovich, Aliaksandra ; Lindner, Milan (vedoucí práce) ; Kouba, Vojtěch (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analýza dopadů budování velkých nákupních center v historických jádrech měst Minsk a Praha s cílem nalézt existující problémy a navrhnout jejich řešení. Práce obsahuje dvě části. První část je teoretická, kde za pomoci odborných zdrojů budou zpracované teoretické poznatky, které slouží jako podklad pro zpracování části praktické. Druhá část je praktická, v ní jsou představena dvě vybraná nákupní centra Palladium a Stolitsa a zhodnoceny dopady jejich vybudování.
Ekonomické, prostorové a sociokulturní dopady vzniku nákupního centra City Park v Jihlavě
Matulová, Dominika ; Lindner, Milan (vedoucí práce) ; Kouba, Vojtěch (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje ekonomické, prostorové a sociokulturní dopady výstavby konkrétního nákupního centra City Park v Jihlavě na ekonomiku města, městské území a občany. Teoretická část práce shrnuje současnou situaci v České republice a odbornou literaturou podkládá jednotlivé možné vlivy nově vzniklých staveb. V praktické části aplikuje získané výsledky na případ nákupního centra City Park Jihlava. Práce identifikuje a hodnotí jednotlivé následky, které způsobila výstavba tohoto centra.
Ekonomické, prostorové a sociokulturní dopady budování velkých nákupních center
Janoušková, Linda ; Lindner, Milan (vedoucí práce) ; Kouba, Vojtěch (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje ekonomické, prostorové a sociokulturní dopady výstavby velkoplošných nákupních středisek na jejich okolí. V teoretické části shrnuje současnou situaci v České republice, porovnává poznatky ze zahraničí a vykresluje možné dopady bu-dování nákupních center. V praktické části aplikuje získané výsledky na případ nákupního centra City Park Jihlava. Práce identifikuje a hodnotí jednotlivé následky, které způsobila výstavba tohoto centra a následně navrhuje možnosti, jak některé z nich napravit.
Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra
KOLÁŘOVÁ, Zuzana
Hlavním tématem diplomové práce je výzkum a následné zhodnocení postojů a nákupního chování zákazníků ve vybraném nákupním centru.
Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra
HOUDKOVÁ, Zuzana
Cílem mé diplomové práce bylo zhodnocení postojů a nákupního chování zákazníků nákupního centra. V teoretické části bylo cílem získání co největšího množství informací k dané problematice. Souběžně probíhalo dotazníkové šetření přímo v nákupním centru. V praktické části hodnocení reakce zákazníků ve vybraném nákupním centru pomocí dotazníkového šetření. Pro samotný výzkum, dotazníkové šetření, jsem zvolila nákupní centrum na okraji Českých Budějovic.
Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra
KOROUSOVÁ, Radka
Problematikou, kterou se ve své diplomové práci zabývám jsou "Postoje a nákupní chování spotřebitelů v nákupním centru", konkrétně jsem se zaměřila na nákupní centrum Tesco v Písku. Proto, aby obchodníci byli schopni obstát v současnosti v konkurenčním boji, je důležité, aby věděli, jak jejich zákazníci nakupují, čím se nechávají ovlivňovat, jaká je znalost zákazníků, týkající se jednotlivých produktů a podobně. Toto téma mě tedy zaujalo svou aktuálností a je pro mě velmi zajímavé. Pro získání těchto informací byl proveden v nákupním centru marketingový výzkum, jehož výsledky jsou v diplomové práci zpracovány.
Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra
HOLEČKOVÁ, Michaela
Tématem diplomové práce jsou "Postoje a nákupní chování zákazníků v nákupním centru". Cílem této práce bylo zhodnotit postoje a nákupní chování zákazníků a to konkrétně v Obchodním centru Čtyři Dvory v Českých Budějovicích, ve kterém probíhalo dotazníkové šetření. Zároveň byly stanovené také dílčí cíle jako zhodnocení nákupů v tomto centru v závislosti na pohlaví a zjistit zda jsou zákazníci v centru spokojeni zhlediska nákupu a nabízeného sortimentu a služeb. V současné době obchodníci a developeři sehrávají na trhu stále těžší konkureční boj o zákazníky, proto je důležité nabízet zákazníkům v centrech různé alternativy jak zde strávit svůj volný čas, aby vedení těchto center přilákalo více návštěvníků. Je tedy nutné znát, co zákazníka nejvíce při nákupu ovlivňuje, jaký sortiment či služby preferuje, jak na ně působí interiér nákupního centra a podobně. Tyto faktory mohou hrát klíčovou roli pro zajištění popularity center a také vyšší spokojenosti zákazníků.
Maloobchod v Kazachstánu
Shaibakov, Timur ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Táto práce je věnovana popisu maloobchodu Kazachstánu včetně analyzy jeho specifik, historii a dnešního stavu. Důraz v prácí je takě kláden na analyzu trhu nákupních center a budoucím trendům v kazašském maloobchodu v kontextu vstupu Kazachstánu do celní unie s Ruskem a Běloruskem.
Analysis of the shopping centre market in the Czech republic and Slovakia
Škodáčková, Gabriela ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Brabec, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza dvou modelových nákupních center v České republice a na Slovensku. Práce je zaměřená na určení spádové oblasti nákupních center za pomoci územní analýzy, vymezení cílové skupiny zákazníků, a to s využitím dotazníkového šetření. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První, teoretická část je tvořena dvěma kapitolami. První definuje typy maloobchodních jednotek všeobecně a v závěru se soustřeďuje na maloobchodní formáty -- nákupní centra. Další kapitola zachycuje historický vývoj nákupních center od počátku prvních forem koncentrovaného retailingu v 7. století, dále výstavbu nákupních center v USA ve 20. století až po pronikání tohoto formátu do zemí Evropy v 80. letech 20. století, následně pak do České republiky a na Slovensko v 90. letech. Dvě navazující kapitoly se věnují právě tržním podmínkám výstavby těchto center v ČR a SR. Závěr teoretických kapitol popisuje současné trendy na trhu nákupních center v těchto dvou zemích. Druhou, prakticko-analytickou část, tvoří dvě kapitoly, zaměřené na analýzu dvou konkrétních modelových center, lokalizovaných v ČR a SR. Europa Shopping Center v Banské Bystrici a Nisa Obchodní Centrum v Liberci nejsou nejznámější, či největší centra ve svých státech. Navzdory tomu, že tyto centra jsou si navzájem podobná, každé z nich vznikalo a funguje za jiných podmínek. Územní podmínky jsou zkoumány v kapitole analýzy lokality, ve které jsou za pomoci ekonometrické metody obchodní gravitace vymezeny hraniční body spádové oblasti. Následující kapitola je zaměřena na rozbor silných a slabých stránek s výzvami a hrozbami pro sledovaná nákupní centra. Výsledky SWOT analýzy slouží jako podklad pro návrh potenciálních zlepšení k zvýšení úspěšnosti center.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí23 - 32další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.