Název: Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra
Překlad názvu: Attitudes and buying behaviour of customers of a shopping center
Autoři: HOLEČKOVÁ, Michaela
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový výzkum; nákupní centra; nákupní chování; postoje; spotřebitel; zákazník; attitudes; consumer; customer; marketing research; shopping behavior; shopping center
Citace: HOLEČKOVÁ, Michaela. Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/24193

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-126565


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-16, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet