Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí23 - 32další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Bariéry úspěšného koučování v organizaci
Fraňková, Anna ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Gruber, Jan (oponent)
Předložená diplomová práce se zabývá tématem koučování v organizacích, respektive tématem bariér, které do koučování v organizacích vstupují a brání tak jeho úspěšnosti. Nejprve je pozornost věnována definici koučování, jeho základním principům, formám a specifikům vůči ostatním rozvojovým metodám. Dále je popsáno využití koučování v organizacích, důvody k jeho implementaci, jeho přínosy a zejména bariéry, které se v této souvislosti mohou objevit. e t vychází z odborné literatury a z dat kvalitativního výzkumného šetření. ájem je soustředěn na pohled zainteresovaných stran, které se koučovacího procesu účastní - garantů koučování, koučů a koučovaných a na to, jak tito aktéři vnímají možné bariéry koučování, a to nejen v průběhu koučovacího procesu, ale i před jeho zahájením a po jeho skončení. Klíčová slova: koučování, bariéry úspěšnosti, rozvoj zaměstnanců, koučovací proces, kouč, koučovaný
Vedení hráče v tenisovém utkání - koučink
Vodičková, Karin ; Kočíb, Tomáš (vedoucí práce) ; Velenský, Michael (oponent)
VEDENÍ HRÁČE V TENISOVÉM UTKÁNÍ - KOUČINK Cíle: Hlavním cílem této práce je přispět k problematice vedení hráče v tenisovém utkání - tzv. on-court coaching - a zjistit dosavadní zkušenosti s koučinkem tenisových hráčů a trenérů/ koučů, jejich názory na ideálního kouče a jejich postoje k zavedení koučinku /on- court caoaching/ do tenisových soutěží. Metody: V naší práci jsme použili metody kvalitativního šetření. K získání kvalitativních dat jsme sestavili dva strukturované, řízené rozhovory. Ty nám poskytly informace ze dvou souborů /hráči a kouči/. Respondenty jsme získali záměrným výběrem a následně skupinu rozšířili metodou "sněhové koule". Při vyhodnocování jsme přiřazovali kódy k množině textů, třídili a poznámkovali. Některé odpovědi ve výsledcích jsme převedli na relativní četnosti. Při interpretaci výsledků, jsme analyzovali data po jednotlivých otázkách. Nejprve jsme vyhodnotili data ze souboru "kouči", dále ze souboru "hráči". Interpretace výsledků obsahuje častou diskusi a porovnávání výpovědí obou souborů. Výsledky: Zjistili jsme, že kouči a hráči, od kterých jsme získávali data, jsou v dané oblasti dobře informovaní a dostatečně zkušení. Proto se domníváme, že budou získaná data kvalitní. Názory koučů a hráčů na ideálního kouče se výrazněji nelišily. K odlišnostem došlo pouze u...
Srovnání možností použití metod interního podnikového vzdělávání - koučinku a mentoringu
Kolmistrová, Aneta ; Eger, Ludvík (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou použití dvou vzdělávacích metod - koučinku a mentoringu v interním podnikovém vzdělávání. Pozornost je nejprve upřena na problematiku podnikového vzdělávání, přičemž jsou objasněna hlediska efektivity vzdělávání i postup samotné realizace vzdělávání. Dále jsou definovány obě zkoumané metody a představeny cíle, jichž má být jejich využitím dosaženo. Obě metody jsou poté porovnány, přičemž je kladen důraz na jejich podobné a odlišné znaky. Práce dále zkoumá konkrétní situace, kdy je vhodné použít koučink a kdy mentoring v rámci rozvoje zaměstnanců. V empirické části práce je představeno šetření mezi podniky ohledně vlastního způsobu použití zkoumaných metod. Klíčová slova: podnikové vzdělávání, koučink, kouč, koučovaný, mentoring, mentor, mentorovaný
Koučink jako metoda zvýšení pracovní efektivnosti
Beranová, Michaela ; Tužová, Julie (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Cílem práce je identifikace koučování a praktické zkušenosti koučinku v pracovním prostředí. Práce je založena na koučinku jako metodě ke zvýšení pracovní efektivity pomocí koučování. Následná studie je zaměřená na vybrané pracoviště, kde již kou-čink praktikují. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou definovány pojmy koučo-vání, kouč a týmové koučování, které se dále využívají v praktické části. Praktickou část tvoří data získaná na základě dotazníkového šetření ve vybrané firmě a přepis koučovacích rozhovorů, na jejichž základě je vyhodnocena efektivita koučování.
Význam koučinku pro vedení lidí
Petružálková, Šárka ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
Diplomová práce na téma Význam koučinku pro vedení lidí je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. První část práce vymezuje základní pojmy týkající se managementu, vedení a řízení lidí a blíže charakterizuje styly řízení a osobnost manažera. Dále se práce podrobně zabývá motivací a jejím vlivem na jednání lidí. Důležitou částí je kapitola o koučování, která se zabývá historií koučování, podrobně rozebírá podstatu a klíčové prvky koučování, vztah mezi koučem a koučovaným a také je zde uvedeno, co koučování není. Praktická část se skládá z vyhodnocení dotazníkového šetření, které mělo za úkol zjistit, zda manažeři ve sledované organizaci mají povědomí a přehled o koučování a zda ho sami při vedení svých podřízených používají. Na základě zjištěných závěrů jsou zpracovány návrhy a doporučení na zlepšení využívání koučování pro vedení lidí ve sledované organizaci.
Kritéria výběru koučů z pohledu koučovacích společností
Svobodová, Kristýna ; Lačev, Alek (vedoucí práce) ; Matej, Matej (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl zjistit, jaká jsou kritéria pro výběr koučů do koučovacích společností. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je věnována pochopení tématu. V této části je vysvětlen pojem koučování a jeho definice, představeno je několik metod a forem koučování. Popsány jsou i některé typy profesního koučování například životní nebo exekutivní koučování, a také přístupy v koučování. Pozornost je věnována i profesním organizacím koučům a popisu kouče, jeho osobnosti, kompetencím. Velký důraz je kladen na akreditace koučů a akreditované výcviky koučů. Praktická část je zaměřena na kvantitativní výzkum. Výzkum probíhá formou dotazníku, který byl poslán kompetentním osobám v koučovacích společnostech. V této části bakalářské práce, jsou představeny výsledky šetření, kdy hlavním zkoumaným aspektem byly preferovaná kritéria ze strany koučovacích společností pro výběr jejich koučů. Dále bylo zjišťováno, jaký vliv mají tato kritéria na současnou situaci koučování včetně úrovně koučů a porovnání úrovně českých koučů se zahraničními kouči. Z uvedeného výzkumu vyplynulo, že koučovací společnosti považují za nejdůležitější kritéria při výběru koučů hlavně praxi, vzdělání a případně i akreditované certifikace.
Koučování jako jeden ze způsobů vedení lidí ve vybrané firmě
Kratochvílová, Vendula
ABSTRAKT Kratochvílová, V. Bc. "Koučování jako jeden ze způsobů vedení lidí ve vybrané firmě". Diplomová práce. Brno, 2015. Diplomová práce je zaměřena na využití koučování jako způsobu vedení (stylu řízení) ve zvolené firmě. Cílem práce je zjistit, jak často a v jaké formě se používá koučování jako participativní způsob řízení ve zvolené firmě. První část práce v podobě literární rešerše se zabývá vymezením stylů řízení, jejich charakteristikou, definováním úrovní řízení zastupovaných managementem a současně představuje hlavní aspekty koučování. Definuje základní pojmy spojené s touto problematikou, vymezuje koučování vůči jiným stylům řízení, popisuje roli kouče či manažera v roli kouče, druhy koučování a typické situace, kdy je vhodné použít koučování. V praktické části je rozpracován výzkum sméšeného designu, který je zaměřený na používání stylů řízení manažery a podřízenými v dané firmě. Zvolenými metodami pro analyze dat bylo dotazníkové šetření a polostruktrované rozhovory, jejichž výstupy jsou interpretovány a diskutovány, odpovídají na ně zvolené výzkumné otázky. V závěru práce jsou shrnuty dosažené výsledky. Klíčová slova: Řízení lidí, management, styly řízení, koučování, kouč, mentoring, mentor.
Trenér jako kouč ve volejbale
Králová, Pavla ; Blahutková,, Marie (oponent) ; Peričková, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku trenéra jako kouče ve volejbale. Vymezuje základní pojmy, které s touto činností souvisí. Cílem práce je zjistit, jak trenér využívá psychologické přípravy v celkové přípravě týmu. Na základě získaných informací navrhnout možnosti zlepšení, které ovlivní výkonnost jednotlivců i týmu jako celku.
Manažerské funkce trenéra ve vybraném sportu
Chalupa, Pavel ; Novotný, Jan (oponent) ; Peričková, Lucie (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zjistit, zda trenéři v klubu využívají manažerské funkce v trenérské pozici. V práci jsou vymezeny pojmy související s manažerskými nástroji trenéra a jeho stěžejními vlastnostmi. Získané teoretické poznatky jsou v analytické části rozpracovány a zaměřeny na divizní fotbalový klub HFK Třebíč. Na základě uvedené teorie a získaných informací jsou navržena doporučení ke zvýšení kvality trenérské práce.
Koučování jako metoda rozvoje manažerů a možnosti jejího uplatnění ve stavebnictví
Pupíková, Ingrid ; Beneš, Jaroslav (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá koučováním jako metodou rozvoje manažerů. Cílem této práce je zjistit možnosti uplatnění koučování ve stavebnictví a jaký je jeho přínos pro stavební podniky. Teoretická část se zabývá definicemi základních pojmů a teoriemi, která souvisejí se zadaným tématem. Empirická část je věnována dotazníkovému šetření a řízeným rozhovorům, podle nichž je možno stanovené hypotézy ověřit. Závěr je soustředěn na vyhodnocení empirické části a na doporučení pro stavební podniky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí23 - 32další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.