Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 230 záznamů.  začátekpředchozí220 - 229další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza pracovní spokojenosti zaměstnanců na ZŠ
Schwarzová, Kristýna ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Cílem diplomové práce bylo shrnutí základních teoretických poznatků, určit základní faktory pracovní spokojenosti, provést analýzu pracovní spokojenosti zaměstnanců s cílem odhalit klíčové faktory pracovní spokojenosti resp. nespokojenosti v organizaci a na základě získaných poznatků navrhnout opatření ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců.
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Čenovská, Iva ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na spokojenost zaměstnanců. Cílem práce je získat aktuální přehled o stavu spokojenosti zaměstnanců ve dvou malých podnicích a zjištěné výsledky poté vzájemně porovnat podle předem určených demografických znaků. Výsledky jsou také konfrontovány s odpověďmi vedoucích pracovníků na otázky týkající se stimulačních prostředků ve firmách. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy motivace a stimulace a jsou představeny některé modely motivace pracovního jednání. Pozornost je dále věnována pracovní stimulaci a vybraným stimulačním prostředkům, které ovlivňují spokojenost zaměstnanců. Praktická část je zaměřena na interpretaci výsledků dotazníkového šetření, na porovnání výsledků mezi firmami, které je doplněno o odpovědi vedoucích pracovníků.
Analýza motivace a spokojenosti zaměstnanců vybraného hotelu
Gabrielová, Zuzana ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Diplomová práce zpracovává problematiku motivace, spokojenosti a stimulace zaměstnanců vybraného hotelu. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů, charakteristiku motivačních teorií a faktorů, které spokojenost a motivaci zaměstnanců ovlivňují. Praktická část zabývá analýzou současného stavu motivace a spokojenosti ve vybrané organizaci. Výsledky výzkumu jsou poté interpretovány a jsou z nich vyvozeny opatření, které by mohly vést ke zlepšení situace v organizaci.
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Nečinová, Jana ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Francová, Tereza (oponent)
Cílem mé dipolomové práce bylo popsat stav spokojenosti zaměstnanců Siemens Kolejová vozidla, s.r.o.
Analýza spokojenosti pracovníků ve firmě se zaměřením na vzdělávání a kvalifikační růst
Popelková, Tereza ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Tématem této práce je spokojenost zaměstnanců v práci se zaměřením na vzdělávání a kariérní růst.
Organizační kultura společnosti Telefónica O2
Patera, David ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Čitanová, Petra (oponent)
Tématem této práce je charakteristika organizační kultury společnosti Telefónica O2. Cílem bylo popsat proces integrace zakládajících společností (Telecom a Eurotel) a vliv této integrace na vývoj a utváření organizační kultury společnosti Telefónica O2. Dále pak provézt rozbor dvou průzkumů spokojenosti zaměstnanců a analyzovat silná a slabá místa v organizační kultuře společnosti.
Systém zaměstnaneckých výhod ve společnosti SLUŽBY MĚSTA JIHLAVY s. r. o.
Oberreiterová, Martina ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Hodková, Hana (oponent)
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současný stav zaměstnaneckých výhod v praxi a nastupující trendy v této oblasti. Práce se nejprve zaměřuje na charakteristiku zaměstnaneckých výhod obecně s ohledem na jejich rostoucí význam, charakteristiku výhod a nevýhod pevného a flexibilního systému jejich zavádění a jednotlivé typy benefitů včetně jejich daňových dopadů jak z pohledu zaměstnavatele, tak z pohledu zaměstnance. Dále práce analyzuje situaci v oblasti zaměstnaneckých výhod v České republice. Praktická část diplomové práce je zaměřena na zhodnocení systému zaměstnaneckých výhod zavedeného v ryze české společnosti SLUŽBY MĚSTA JIHLAVY s.r.o. a srovnání vývoje za posledních pár let. Součástí práce je i zjištění míry spokojenosti zaměstnanců se současnou nabídkou benefitů a možnostmi, které jim tato společnost nabízí. Hodnocení výsledků analýzy je doplněno návrhy na řešení zjištěných nedostatků.
Marketing hotelu Mövenpick
Jachninová, Kateřina ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Veselý, Pavel (oponent)
Práce se zabývá využitím marketingu v hotelovém provozu. Charakterizuje marketing služeb, marketing cestovního ruchu a pohostinství. Práce se zaměřuje na aplikaci marketingové strategie hotelu v praxi, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí hotelu, na zjištění silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Náplní práce je také analýza spokojenosti zaměstnanců a hostů hotelu Mövenpick.
Vedení lidí s důrazem na stimulaci pracovníků
Žďárská, Kateřina ; Šindelářová, Hana (vedoucí práce) ; Francová, Tereza (oponent)
Práce je zaměřena na zjištění spokojenosti zaměstnanců ve společnosti Ontex CZ s.r.o. Potřebné informace byly získány prostřednictvím dotazníkového šetření.
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Rýparová, Adéla ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Novák, Tomáš (oponent)
Práce se ve své teoretické části zabývá marketingovým výzkumem, jeho jednotlivými fázemi a dělením. Praktická část je zaměřena na výzkum spokojenosti zaměstnanců, který byl proveden s časovým odstupem dvou let, porovnává jednotlivé výsledky a navrhuje doporučení pro další vývoj a postup.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 230 záznamů.   začátekpředchozí220 - 229další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.