Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  začátekpředchozí22 - 31  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The Rivermead Perceptual Assessment Battery: Její využití u lidí po poškození mozku ve vztahu k výkonu v ADL
Hejzlarová, Veronika ; Nováková, Olga (vedoucí práce) ; Rodová, Zuzana (oponent)
BAKALÁŘSKÉ PRÁCE Jméno: Veronika Hejzlarová Vedoucí práce: Bc. Olga Nováková Oponent práce: Bc. Zuzana Rodová Název bakalářské práce: The Rivermead Perceptual Assessment Battery: Její využití u lidí po poškození mozku ve vztahu k výkonu v ADL Abstrakt bakalářské práce: Tato bakalářská práce se zabývá poruchami percepce. Pojednává o standardizované testové baterii The Rivermead Perceptual Assessment Battery a o jejím využití u lidí po poškození mozku. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je shrnuta problematika percepčních poruch, informace o testové baterii a o jejím vztahu k běžným denním činnostem. V praktické části je ukázáno její praktické využití u dvou pacientek po poškození mozku. Klíčová slova: The Rivermead Perceptual Assessment Battery Standardizované hodnocení Percepce Vizuální vnímání Výkon v ADL
Výtvarná koncepce filmu "Ronnie Rocket or The Absurd Mystery of The Strange Forces of Existence" podle scénáře Davida Lynche, vizuální svět filmů režiséra Davida Lynche.
Mayerová, Anna ; NEKVASIL, Ondřej (vedoucí práce) ; IBLOVÁ, Radmila (oponent)
Abstrakt Náplní mé diplomové práce je výtvarná koncepce filmu na motivy nerealizovaného scénáře Davida Lynche. Diplomová práce sestává z části teoretické a praktické. Teoretická část, s podtitulem Vizuální svět filmů Davida Lynche, popisuje vliv kulturního prostředí, inspiračních zdrojů a volné tvorby na vizuální svět jeho filmů. Poukazuje na základní estetické symboly vycházející z kulturního prostředí a podvědomí umělce a demonstruje jejich užití na vybraných filmech. Ve filmovém rozboru následně sleduje vývoj dalších vizuálních prostředků charakteristických pro vizuální styl filmů Davida Lynche. Praktická část prezentuje vlastní výtvarný návrh filmu RONNIE ROCKET OR The Absurd Mystery of The Strange Forces of Existence na motivy scénáře Davida Lynche. Popisuje základní dějovou linii příběhu a jeho výtvarnou koncepci. Zahrnuje obrazovou část včetně komentářů k jednotlivým obrazům, scénosled a reference.
Alfred Hitchcock
Hojdová, Jana ; WEISER, Antonín (vedoucí práce) ; BRABEC, Jaroslav (oponent)
Ve své bakalářské práci se soustředím na důkladný rozbor čtyř snímků režiséra Alfreda Hitchcocka - Příšerný host (The Lodger) - 1927, Pověstný muž (Notorious) - 1946, Provaz (Rope) - 1948, Zběsilost (Frenzy) - 1972. Výše zmíněné filmy jsem rozebírala po jednotlivých scénách. Zaměřila jsem se především na vizuální pojetí těchto filmů. Pro svoji bakalářskou práci jsem tudíž zvolila název Vizuální prostředky filmového díla očima Alfreda Hitchcocka. Převážná většina scén v této studii je provázena příslušnými screenshoty.
Vizuální a loutkové divadlo pro specifickou skupinu diváků - seniorů
Stará, Markéta ; NOVÁK, Vladimír (vedoucí práce) ; ŽIŽKA, Tomáš (oponent)
Tématem této magisterské práce je senior jako divák a klade si otázku jak pracovat se seniorským divákem. V teoretické části seznamuje s tématikou stáří. Pojem stáří vymezuje z pohledu psychologie. S tématem stáří nastiňuje také pojmy jako je komunikace a paměť. Seznamuje také s divadelními výtvarně konceptuálními projekty, které se stářím zabývaly a organizacemi, které se ve své tvorbě plně věnuji sociálnímu prostředí. Teoretická část se také zabývá divadelní terminologií a zdroji, které vedly ke zvolenému výtvarnému a koncepčnímu řešení. Praktická část obsahuje popis procesu vzniku představení a jeho scénograficko dramaturgickou koncepci. Též hledá řešení do budoucna, jak se zvolenou skupinou pracovat.
Topos Kolektiv: Vlastní prožitek vnímání krajiny / místa a jeho artikulace skrze (hudebně pohybové) performance
Kerle, Tereza ; SCHMELZOVÁ, Radoslava (vedoucí práce) ; ŠEJN, Miloš (oponent)
Práce je reflexí site-specific projektu Nečtiny realizovaného uskupením Topos Kolektiv v kapli sv. Anny a přilehlém lomu v Nečtinech v Plzeňském kraji. Soustředím se v ní na popis a analýzu site specific podoby umělecké práce v daném místě a krajině.
Vizualizace hudby v animovaném filmu
Ishida, Kaoru ; WANEK, Miroslav (vedoucí práce) ; MERTA, Vladimír (oponent)
Účel této práce je najít možnosti vizualizace hudby a zkoumat mistrovská díla vizuální hudby. Budou také zmíněny vztahy mezi uměním a pěti základními smysly - zejména sluchem a zrakem, aby se vyjasnilo, jak jinak hudba a obraz na člověka působí, dále různé pokusy vizualizace hudby v historii, animované filmy jako příklad vizuální hudby, a také skladatel, který skládal hudbu inspirací z obrazů a spisovatel, jehož dílo bylo ovlivněno hudbou. Ke konci je úvaha významu a smyslu vyjadřování jednoho druhu umění jiným uměleckým druhem.
Konvolut geometrických objektů, jako forma didaktické pomůcky (teoreticko-praktická práce)
VLKOVÁ, Veronika
V teoretické části práce jsou objasněny požadavky na metodické pomůcky. Tyto pomůcky jsou určeny pro děti na základních uměleckých a středních výtvarných školách. Práce se zaobírá metodami výuky, které s vyučujícími pomůckami těsně souvisí např. vnímání smysly, popis a ukázky pomůcek, zprostředkování učiva, logickou stavbu vyučujících hodin apod. Výsledkem je soubor variabilních metodických pomůcek, které zohledňují nabyté poznatky.
Vnímání a tvorba grafického designu v různých kulturách
Čermák, Radim ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Pro dnešní moderní svět jsou stále důležitější informace. Spolu s jejich důležitostí roste i jejich množství, a tak je kvalitní komunikace, a to především ta vizuální, pro správné sdělení informací a oslovení potenciálních příjemců informace nepostradatelná. Formu vizuální komunikaci dává grafický design. S rostoucí globalizací roste také vzájemné propojování různých kultur, a tím dochází k stále větší nutnosti komunikace s odlišnými kulturami. Každá kultura je utvářena specifickými hodnotami, které se mohou a často se také do značné míry liší. Tyto hodnoty se následně odráží ve všech oborech lidské činnosti, grafický design není výjimkou. Abychom zjistili, jak jsme kulturou ovlivňováni, definujeme si nejprve kulturu a podíváme se blíže na proces, kterým si kulturu osvojujeme, k čemuž využijeme transdisciplinární přístup těžící z poznatků kognitivních věd, neurovědy, antropologie a psychologie. Dále se zaměříme na principy vizuálního vnímání a studie týkající se rozdílného chování a vnímání v odlišných kulturách. Na základě kulturotvorných událostí si rozdělíme svět na jednotlivé kulturní celky a s využitím poznatků z předchozích kapitol se pustíme do analýzy grafického designu v různých kulturách. Poukážeme na principy a možná úskalí užití symbolů a barev v komunikaci s jinými kulturami. Popíšeme, jak se hodnotové paradigma jednotlivých kultur odráží v grafického designu, a pokusíme se pro každou kulturu vystihnout typické rysy vizuální komunikace.
Zásady firemní vnější komunikace - metodiky hodnocení firemních webů
Rudiš, Jiří ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První pojednává z psychologického hlediska o vizuálním vnímání a využití poznatků při designu webových stránek a tvorbě reklamy. Druhá je zaměřena na sociální komunikaci a aplikaci poznatků při prezentování. V třetí části je vysvětlen význam podnikové identity ? podnikové komunikace, podnikového designu a podnikového jednání. V poslední části je navržena metodika pro hodnocení firemních webů a její aplikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   začátekpředchozí22 - 31  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.