Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vizualizace hudby v animovaném filmu
Ishida, Kaoru ; WANEK, Miroslav (vedoucí práce) ; MERTA, Vladimír (oponent)
Účel této práce je najít možnosti vizualizace hudby a zkoumat mistrovská díla vizuální hudby. Budou také zmíněny vztahy mezi uměním a pěti základními smysly - zejména sluchem a zrakem, aby se vyjasnilo, jak jinak hudba a obraz na člověka působí, dále různé pokusy vizualizace hudby v historii, animované filmy jako příklad vizuální hudby, a také skladatel, který skládal hudbu inspirací z obrazů a spisovatel, jehož dílo bylo ovlivněno hudbou. Ke konci je úvaha významu a smyslu vyjadřování jednoho druhu umění jiným uměleckým druhem.
Zvuk v animovaném filmu
Bartošová, Kateřina ; Merta, Vladimír (vedoucí práce) ; Wanek, Miroslav (oponent)
Tato práce pojednává o podstatě zvukové složky v animovaném filmu. Věnuje se jednotlivým výrazovým prostředkům a vztahu obrazu se zvukem. Srovnává různé druhy přístupů a demonstruje na příkladech konkrétních filmů. Součástí práce je také krátká historie zvukového animovaného filmu.
Hudba a ruchy v animovaném filmu
Vybíralová, Martina ; Kubíček, Jiří (vedoucí práce) ; Wanek, Miroslav (oponent)
Vtéto bakalářské práci se zabývám problematikou hudby a zvuku vanimovaném filmu zhlediska režiséra a autora. Tato práce má pět částí. První částí je úvod, vněmž nastoluji otázku vlivu hudby a ruchů na výsledný animovaný film. Vdruhé části se zabývám hudbou vanimovaném filmu, její důležitou rolí při tvorbě atmosféry a emocí a jejími specifiky. Dále pak uvádím několik konkrétních příkladů. Ve třetí části řeším problematiku ruchů, míru jejich stylizace a jejich vliv na srozumitelnost děje ve filmu. Následuje rozbor vybraných filmů zhlediska použitých ruchů. Čtvrtá část se věnuje konfliktu mezi hudebníkem, zvukařem a režisérem. Jejich možném rozdílném pohledu na celkový zvuk a vyznění filmu. Poslední pátá část je shrnutím všech mých pozorování a pravidel, knímž jsem dospěla vtéto práci.
Satiemanie- Animovaný film tematizující
Ishida, Kaoru ; Merta, Vladimír (vedoucí práce) ; Wanek, Miroslav (oponent)
Tato bakalářská práce je o tom, jak může ovlivnit hudba animovaný film. Hudba má rytmus. V animovaném filmu se dá stoprocentně vymyslet pohyb a pohybům nemůže chybět rytmus. Je spousta animovaných filmů, které mají hudbu jako hlavní motiv, protože hudební svět neustále fascinuje animátory. Mezi filmy, které jsou silně ovlivněny hudbou, však najdeme různé druhy přístupu k hudbě. Jako hlavní předmět jsem zvolila film ?Satiemanie?, který natočil jugoslavský režisér Zdenko Gašparovič v roce 1978. V tomto filmu je šest skladeb od francouzského skladatele Erika Satieho, které si zde příblížíme. Dále tato práce pojednává o jedinečnostech tohoto filmu, porovnává motivy Satieho a Gašparoviče.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.