Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  začátekpředchozí22 - 31  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhodnocení atraktivnosti kulturní památky pro rozvoj cestovního ruchu: případová studie zámku Děčín
Němečková, Eliška ; Kouřilová, Jana (vedoucí práce) ; Prát, Šárka (oponent)
Cílem této práce je zhodnotit atraktivitu zámku Děčín a navrhnout aktivity, které by pomohly rozvoji objektu. Práce je koncipována jako případová studie zámku a podrobněji se zabývá marketingovým řízením. První část práce se věnuje obecně vymezení cestovního ruchu s důrazem na kulturně-historické objekty, jako jsou hrady a zámky. V druhé části práce jsou nastíněny základní východiska marketingu v oblasti cestovního ruchu. Poslední část se věnuje konkrétní analýze služeb zámku Děčín, zhodnocuje atraktivitu jednotlivých služeb. Hodnocení vychází z realizovaného šetření mezi návštěvníky zámku v průběhu letní sezóny 2014. Na základě získaných poznatků jsou definovány největší bariéry rozvoje objektu a navrhované aktivity, které by mohly pomoci rozvoji zámku.
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Scholz, Ondřej ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Diplomová práce s názvem Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch je rozdělena do dvou částí. První část zkoumá obecné předpoklady pro rozvoj sociálních médií s ohledem na rozvoj internetu a jednotlivé druhy současných sociálních médií. Druhá část práce je zaměřena na specifika marketingu cestovního ruchu. V této druhé části jsou dále analyzovány vybrané marketingové aktivity subjektů cestovního ruchu na sociálních médiích. V závěru druhé části je analyzováno dotazníkové šetření mezi uživateli sociálních médií, jehož výsledky jsou shrnuty v závěru práce.
Zefektivnění výkonu informačního centra
SIROTKOVÁ, Markéta
Cílem této bakalářské práce je analyzovat stávající nabídku vybraných informačních center a navrhnout obecné postupy pro zefektivnění jejich výkonu. Na základě dotazníkového šetření a pozorování jsou analyzována informační centra v menších i větších obcích. Dále jsou stanovena optimální doporučení pro zefektivnění informační hodnoty. V závěru praktické části jsou stanoveny aplikace pro praxi a další podnikatelský užitek.
Strategie rozvoje cestovního ruchu vybraného regionu - Královéhradecký kraj
Havelková, Pavla ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Cílem diplomové práce je přiblížit problematiku řízení destinace cestovního ruchu a na základě provedených analýz shrnout potenciál cestovního ruchu v Královéhradeckém kraji a navrhnout strategii dalšího rozvoje cestovního ruchu. První část práce se zabývá základními pojmy a teorií destinačního managementu a marketingu. Druhá část práce je věnována cestovnímu ruchu v Královéhradeckém kraji. Obsahuje analýzu základních faktorů rozvoje cestovního ruchu, analýzu stávající úrovně cestovního ruchu v kraji, SWOT analýzu a možnosti dalšího rozvoje.
Marketingové projekty na zvýšení atraktivity a návštěvnosti Zoo Chleby
Bartošová, Kateřina ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh marketingových projektů, které by pomohly ke zvýšení atraktivity a návštěvnosti Zoo Chleby. Teoretická část charakterizuje cestovní ruch, specifika jeho marketingu a managementu, atraktivity cestovního ruchu a event marketing a management. Dále se zabývá zoologickými zahradami a doplňkovými aktivitami v nich provozovanými. Praktická část uvádí základní údaje o Zoo Chleby, jejím areálu, obyvatelích a činnostech. Podstatu praktické části tvoří samotný návrh marketingových projektů, způsobu jejich organizace a odhad jejich možných dopadů na chod zoologické zahrady.
Analýza druhů a forem cestovního ruchu ve zvolené oblasti - Sezimovo Ústí
JIRCOVÁ, Michala
Cílem bakalářské práce bylo provedení analýzy cestovního ruchu v zázemí Sezimova Ústí. Analýza je zaměřena na zjištění jednotlivých druhů a forem cestovního ruchu, které se ve zkoumané oblasti nejvíce vyskytují. Vedlejším cílem bylo navržení inovace nabídky cestovního ruchu v oblasti a příprava produktového balíčku. Na základě situační analýzy a vlastního terénního šetření ve formě dotazování byl vytvořen produktový balíček k prodloužení pobytu v oblasti Sezimova Ústí. Ke zlepšení současné nabídky byla na základě zjištěných skutečností navržena výstavba nového koupaliště.
Využití industriálního dědictví v rozvoji cestovního ruchu na příkladě meziměstské elektrické dráhy Tábor - Bechyně
VALOVÁ, Aneta
Předmětem práce je analýza složek primární a sekundární nabídky cestovního ruchu v zázemí technické památky meziměstské elektrické dráhy Tábor - Bechyně. Charakterizovány jsou hlavni přírodní, kulturně-historické a také sekundární předpoklady rozvoje cestovního ruchu na území Táborska. Na základě dotazníkového šetření je vybrán segment návštěvníků a navržena inovace skladby produktu.
Propagace internetové cestovní agentury
Poláková, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce "Propagace internetové cestovní agentury" je analýza komunikačního mixu cestovní agentury Invia.cz a formulace návrhů na jeho zlepšení. Práce je strukturována do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá vymezením internetu jako média a možnostmi propagace na internetu. Druhá kapitola je věnována specifikům marketingu služeb cestovního ruchu a rozšířenému marketingovému mixu. Třetí kapitola analyzuje výsledky dotazníkového šetření o spotřebním chování při výběru a nákupu dovolené. Předmětem čtvrté kapitoly je představení společnosti Invia.cz a rozbor její propagace na internetu i mimo internet. Na základě zjištěných faktů a výsledků průzkumu předkládá práce na závěr zhodnocení a návrhy na úpravu komunikačního mixu.
Analýza nabídky zážitkové turistiky v Jihočeském kraji
Klečacká, Simona ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Matíšek, František (oponent)
Předmětem diplomové práce "Analýza nabídky zážitkové turistiky v Jihočeském kraji" je popsat a zanalyzovat možnosti a nástroje nabídky cestovního ruchu ve vybrané destinaci. Práce zpracovává typologii zážitkové turistiky a současně definuje základní pojmy související s danou problematikou. Dále se zaměřuje na určení jednotlivých typů zážitkové turistiky, návrh vhodné spolupráce při tvorbě a realizaci nového produktu v oblasti zážitkového cestovního ruchu.
Předpoklady rozvoje cestovního ruchu na Prachaticku
MRÁZ, Pavel
Diplomová práce je zaměřena na oblast Prachaticka. V rámci diplomové práce bylo realizováno terénní šetření, stanoven profil návštěvníka oblasti, vytvořen produktový balíček Křížem krážem Prachatickem (specializující se na cykloturistiku, poznávání přírody, měst, starověkých, historických a kulturních památek) a navržena nová nabídka cestovního ruchu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   začátekpředchozí22 - 31  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.