Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  začátekpředchozí22 - 31  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Česká kultura a její vliv na obchodní jednání
Zelená, Kateřina ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Temrová, Karla (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je prozkoumat českou kulturu a její charakteristické vlastnosti,které ovlivňují obchodní jednání a tuzemské pracovní prostředí. První dvě kapitoly se zabývají obecnými charakteristikami kultury a obchodního jednání. Ve třetí kapitole je česká kultura popsána z hlediska Hofstedeho kulturních dimenzí a vlastního kvalitativního výzkumu.
Firemní kultura ŠKODA AUTO a.s.
Davidová, Claudia ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Lachor, Jan (oponent)
Cílem práce je seznámit s firemní kulturou společnosti ŠKODA AUTO a. s. V první kapitole jsou rozebrána teoretická východiska k pojmu firemní kultura. Druhá kapitola seznamuje se společností ŠKODA AUTO a. s. Třetí kapitola je věnována firemní kultuře společnosti ŠKODA AUTO a. s a jejím zaměstnancům. Stěžejní částí práce je závěrečná kapitola, která interpretuje výsledky dotazníkového šetření a dochází k závěrům ohledně firemní kultury společnosti.
Komunikační strategie
Němcová, Andrea ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této diplomové práce je navrhnout možná zlepšení komunikační strategie Českého centra Mnichov, které je jedním ze zahraničních článků příspěvkové organizace Česká centra. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny důležité pojmy, jako je marketing a komunikace, přičemž pozornost je věnována na vyzdvihnutí specifik jejich užití v sektoru služeb a v kulturní oblasti. V praktické části je prezentována síť Českých center., její struktura, oblast činnosti a komunikace. Dále je v této části představeno České centrum Mnichov, jeho činnost, kooperační partnery a využívané komunikační nástroje. Součástí je analýza založená na pozorování a vlastním dotazníkovém šetření. Na konci práce je provedeno zhodnocení a doporučení na zlepšení současné komunikační strategie.
Setkání české a americké kultury v manažerské praxi
Bátorek, Miroslav Štefan ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Cílem diplomové práce je přinést ucelený a komplexní obraz české a americké kultury a to nejen v jejich interakci. Tento obraz bude základem pro poznání a pochopení obou kultur i jejich vzájemných odlišností. Zjištění kulturních specifik, jejich objasnění a vysvětlení jejich příčin je stěžejní náplní této práce. Hlavním předmětem zkoumání je pak především odkrytí kulturních rozdílů a s tím souvisejících kulturních střetů. Druhým cílem diplomové práce je právě sestavení přehledu možných kulturních střetů a závěrečné doporučení pro českou stranu, jak těmto kolizím předejít.
Dopady členství v EU na ČR – duben 2012
Tuček, Milan
Ve svém dubnovém šetření se Centrum pro výzkum veřejného mínění věnovalo hodnocení členství České republiky v Evropské unii. Respondenti byli požádáni o zhodnocení kladných a záporných stránek členství ČR v Unii a rovněž o posouzení dopadu členství v EU na vybrané oblasti veřejného života.
Pivo, jako součást české kultury
Šamanová, Gabriela
Zářijový výzkum Centra pro výzkum veřejného mínění se zaměřil především na význam piva a hospod pro českou kulturu a tradici.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   začátekpředchozí22 - 31  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.