Název:
Firemní kultura ŠKODA AUTO a.s.
Překlad názvu:
Corporate culture SKODA AUTO a. s.
Autoři:
Davidová, Claudia ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Lachor, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je seznámit s firemní kulturou společnosti ŠKODA AUTO a. s. V první kapitole jsou rozebrána teoretická východiska k pojmu firemní kultura. Druhá kapitola seznamuje se společností ŠKODA AUTO a. s. Třetí kapitola je věnována firemní kultuře společnosti ŠKODA AUTO a. s a jejím zaměstnancům. Stěžejní částí práce je závěrečná kapitola, která interpretuje výsledky dotazníkového šetření a dochází k závěrům ohledně firemní kultury společnosti.The aim of this bachelor thesis is to analyze the corporate culture of SKODA AUTO a. s. The first part of the thesis deals with theoretical knowledge connected with this topic. The second chapter presents the company SKODA AUTO itself. The third part is focused on corporate culture of SKODA AUTO a. s. and their employees. The mainstay of the thesis is the final chapter that interprets results of survey and comes to conclusions about corporate culture of SKODA AUTO a. s.
Klíčová slova:
Firemní kultura; Německá kultura; Česká kultura; ŠKODA AUTO a. s.; Corporate culture; Czech culture; German culture; SKODA AUTO a. s.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44933