Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18,483 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.63 vteřin. 

Řízení kvality služeb
Novotná, Nela ; Kala, Štěpán (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Bakalářská práce řeší hodnocení kvality poskytované služby. Je úzce zaměřena na poskytování služby městské hromadné dopravy v konkrétním městě. Práce využívá metodický postup při marketingovém výzkumu kvality služeb. Vychází ze studia sekundárních dat ze zdrojů zadavatele služby a také z veřejně dostupných informací. Na základě rozboru těchto získaných informací stanovuje způsob získání primárních dat od spotřebitelů. V práci je zvolen způsob dotazování formou dotazníku a řízeným rozhovorem se zástupcem dopravní společnosti. Otázky u obou procesů získávání primárních informací vychází ze standardů kvality dopravní služby. Ze získaných informací je provedeno hodnocení poskytované služby a doporučeny nápravné kroky, které povedou ke zlepšení kvality poskytované služby.

Řízení kvality služeb
Kubelová, Zuzana ; Kala, Štěpán (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Bakalářská práce na téma Řízení kvality služeb je zaměřena na zjišťování kvality služeb vybraného subjektu, konkrétně o kvalitu služeb tuzemských mobilních operátorů O2, Vodafone a T-Mobile. Cílem bakalářské práce je zjištění spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami zmíněných mobilních operátorů. Na základě provedeného výzkumu analyzovat zjištěná data a navrhnout případná doporučení ke zlepšení kvality těchto služeb a zvýšení spokojenosti zákazníků. První část práce vymezuje nejdůležitější pojmy, které souvisejí s problematikou kvality služeb a zároveň vymezuje základní metody a postupy, kterými lze kvalitu služeb měřit. Ve druhé části jsou stručně popsány jednotlivé společnosti konkrétních mobilních operátorů a následná analýza zjištěných informací získaných pomocí dotazníkového šetření a zároveň z provedení Mystery shopping na jednotlivých prodejnách mobilních operátorů. Na závěr celé práce jsou uvedeny zjištěné nedostatky jednotlivých mobilních operátorů a následně navržena doporučení společnosti O2, která by vedla ke zlepšení jejich poskytovaných služeb.

Vyhodnocení přechodu z daňové evidence na vedení účetnictví v konkrétní firmě
Tůmová, Jana ; Stárová, Marta (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na rozbor přechodu z vedení daňové evidence na účetnictví. Cílem práce je definovat pojmy při přechodu z jedné evidence ekonomické činnosti na druhou a teoretický rozbor tohoto přechodu s cílem modelovat změnu na konkrétním ekonomickém subjektu. První část diplomové práce je zaměřena na obecnou teorii vedení daňové evidence a účetnictví, definice evidencí ekonomické činnosti a jejich prezentaci. Analýzou zákonných norem a odborné literatury je vytvořen návrh jednotlivých kroků postupu ekonomického subjektu při realizaci přechodu. Druhá část diplomové práce je zaměřena na aplikaci získaných informací na konkrétní existující ekonomický subjekt. Cílem je realizace přechodu z daňové evidence na účetnictví s kompletním dokončením a možností zahájit vedení účetnictví v následujícím zdaňovacím období. V závěrečné části je přechod z daňové evidence na účetnictví posouzen z pohledu daňového subjektu, státních úřadů a veřejnosti. Součástí praktického náhledu jsou také názorné účetní výkazy.

Systém hodnocení zaměstnanců
Tatíček, Antonín ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Souhrn Předmětem této diplomové práce je problematika hodnocení pracovníků ve vybraném podniku. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na poznatky z oblasti hodnocení pracovníků a čerpá z odborné literatury. Jsou zde představeny jednotlivé metody hodnocení zaměstnanců, jejich výhody i nevýhody a další determinanty v procesu hodnocení zaměstnanců, jako jsou cíle, kritéria hodnocení, jeho průběh, nebo chyby, které mohou nastat. Praktická část diplomové práce se zabývá výzkumem v konkrétním podniku. Zdrojem informací byl rozhovor se specialistou personálního oddělení, s oblastním manažerem a anketní šetření mezi zaměstnanci vybraného podniku. Dále byl proveden řízený rozhovor s oblastním manažerem konkurenční firmy. Na základě výsledků z šetření je analyzován současný stav, funkčnost a spokojenost se systémem. V závěru diplomové práce jsou po analýze zjištěných informací doporučeny konkrétní kroky ke zlepšení systému hodnocení v podniku.

Problematika zkreslování účetních informací a manipulace s účetními výkazy - kreativní účetnictví
Samuhelová, Šárka ; Kuchařová, Ivana (vedoucí práce) ; Hana, Hana (oponent)
Kreativní účetnictví je shrnutí všech praktik, které zkreslují finanční situaci podniku,a je spojeno s téměř každým účetním podvodem. Jeho aplikace, která má zkreslovat účetní výkazy a přinést tak požadovaný výsledek, není jednoduchá a vyžaduje zdatné odborníky, kteří pracují na jeho postupech s využitím účetních předpisů, legálních či nelegálních kroků k tomu, aby mohli v účetnictví švindlovat. Diplomová práce se zabývá případovou studií manipulace účetních výkazů, která člení tři stupně v závislosti na závažnost manipulace a jejich následných postihů podle Zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb. a Trestního zákoníku č. 40/2009 Sb. Hlavním cílem je zodpovězení otázek dopadu manipulace účetních výkazů mezi vybranými společnostmi na výši daně z příjmu a ovlivnění jejich finanční situace po provedené manipulaci.

Stresové zatížení pracovníků ve vybrané profesi
Janda, Michal ; Michálek, Pavel (vedoucí práce) ; Daniel, Daniel (oponent)
Předložená diplomová práce se zabývá tématem, které se dotýká nás všech zaměstnaných, stresem na pracovišti. Cílem této práce je zjistit míru stresu u vybrané profese. V teoretické části práce se autor věnuje nejenom pojmu stres, ale také jeho fázím až po syndrom vyhoření. Zmiňuje zde velkou řadu autorů, kteří stres popisují a polemizují o tomto tématu. Empirická část diplomové práce je věnována samotnému šetření, zahrnuje zhodnocení získaných výsledků z provedeného sběru dat, který je zajištěn metodou dotazníku. Výsledná data jsou v předložené práci prezentována přehlednými grafy, slovním komentářem a dále jsou zdrojem informací pro testování hypotéz o nezávislosti vybraných proměnných. Soubor výsledných dat je zhodnocen v diskuzi a závěru.

Role regionálního produktu v regionálním rozvoji
Moravová, Petra ; Varvažovská, Pavla (vedoucí práce) ; Miloš, Miloš (oponent)
Cílem této práce je návrh možností, jak využít regionální produkty pro rozvoj regionu k posílení sounáležitosti a soudržnosti s daným krajem spolu s důrazem na identitu a kulturní dědictví. Práce porovnává regionální produkty ve dvou konkrétních oblastech odlišných zemí, a to Klatovska v České republice a Pays du Revermont ve Francii. Charakterizuje konkrétní prostředí, úlohu regionálních organizací, vymezení kvality, certifikaci původu a značení regionálních tradičních potravin. Provedené kvantitativní a kvalitativní šetření ukazuje, že zájem o tradiční produkt u spotřebitelů je vysoký a je zřetelná spojitost mezi spotřebitelem, regionálním produktem a konkrétním regionem. Národní hrdost a důležitost ochrany kulturního dědictví se ukázala jako jedna z priorit dnešní doby. Výsledky práce mají umožnit praktickou využitelnost. Mohou být užitečnou informací a podkladem pro představitele města v otázkách dalšího rozvoje regionu a spolupráce v různých oblastech v rámci národní i mezinárodní úrovně.

Zhodnocení marketingové komunikace
Kučerová, Adéla ; Balcarová, Tereza (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Tématem této diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace, konkrétně se zaměřením na osobní prodej ve vybraném podniku. Teoretické poznatky, jež se týkají této problematiky, jsou obsaženy v první části této práce. Podrobněji je zde rozebrána komunikační aktivita, zvaná osobní prodej, na níž se práce konkrétněji zaměřuje. Druhá část práce je věnována charakteristice společnosti Bohemia energy, včetně její marketingové komunikace, opět s bližším zaměřením na osobní prodej. Tato část dále obsahuje zhodnocení dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 667 respondentů. Toto šetření bylo vytvořeno za účelem zjištění míry kvality poskytovaných služeb ze strany obchodních zástupců této společnosti. Výsledky z průzkumu poukázaly na nedostatky v této komunikační aktivitě a v mnoha případech potvrdily neseriózní chování a nekalé praktiky obchodních zástupců. Na základě vyhodnocení dotazníkové šetření bylo současně navrženo několik doporučení, díky kterým by se mohlo předcházet již zmiňovaným situacím. Pořizování audio nahrávek se souhlasem zákazníka či předem domluvené schůzky by mohly snížit pravděpodobnost sdělování nepravdivých informací a zároveň tak zkvalitnit poskytovanou službu.

Řízení motivace a zvýšení pracovních výkonů
Kocourová, Lenka ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Jan, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem Řízení motivace a zvýšení pracovních výkonů. Hlavní náplní práce je zhodnotit styl motivace v podniku, v případě vyskytnutí nedostatků, je potřeba navrhnout nová řešení motivačních nástrojů. První část, teoretická, obsahuje základní pojmy z oblasti managementu společně s motivační teorií a řízení pracovníků, kde je možné se seznámit s veškerými pojmy z oblasti řízení lidí. Teoretická část je zpracována ze sekundárních zdrojů na základě odborné literatury. Praktická část navazuje na první teoretickou část, která obsahuje představení společnosti. Vybraná firma si nepřála být zveřejňována, tudíž v práci se nevyskytuje její název. V praktické části se zjišťuje situace motivace ve společnosti (jako jsou vzdělávání zaměstnanců, odměňování a benefity). Ke zjištění situace byly využity informace z dostupných interních a externích zdrojů. Následná analýza byla zjištěna metodou dotazníkového šetření zaměřená na spokojenost zaměstnanců s poskytovanými benefity, kterým dávají přednost. Pokud zaměstnancům poskytnuté benefity nevyhovují, pak je potřeba sestavit nový motivační program. Dále byla použitá výzkumná metoda formou řízeného rozhovoru, která posloužila k doplnění primárních dat získaných dotazníkovým šetření. Otázky řízeného rozhovoru byly sestaveny podle oblastí, kterých se týká řízení zaměstnanců, zejména z oblasti hodnocení a odměňování a předávání informací. Závěrem diplomové práce bylo zjištění poznatků z výzkumu. Získaná data byla sestavena, utříděna a vyhodnocena. Na základě zjištění situace v podniku byly doporučené nové možnosti motivačních programů, díky kterým by mohla společnost dosáhnout lepších výsledků.

Hodnocení manažerského účetnictví jako zdroje informací v účetní jednotce
Rydvalová, Adéla ; Lörinczová, Enikö (vedoucí práce) ; František, František (oponent)
Cílem diplomové práce bylo zpracovat teoretická východiska problematiky manažerského účetnictví jako zdroje informací, aplikace těchto poznatků na poměry společnosti R s.r.o. analýzou současného stavu, následné zhodnocení problémových oblastí a návrhy jejich řešení. Vlastní práce je rozdělena do 6 oddílů. Nejprve je vymezen úvod, ve druhé části cíl a metodika práce. Poté je zpracována na základě studia odborné literatury problematika manažerského účetnictví. Ve čtvrté části je popsána charakteristika účetní jednotky, její činnost a organizační struktura. Následovaná analýzou vybraných účetních položek a finančních ukazatelů. Dále se práce zabývá současným stavem řešené problematiky, analýzou nákladů a výnosů, kalkulací a rozpočty. V páté kapitole jsou zhodnoceny výsledky a navržena doporučení, následované závěrem.