|
Porovnání zimní přípravy veslařů a veslařů lehkých vah
Imlauf, Jan ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Engelthalerová, Zdeňka (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce je porovnání veslařského tréninku veslařů a veslařů lehkých vah v období zimní přípravy. Z počátku je stručně zmíněna historie veslování ve světě, v českých zemích a nakonec osobnosti a úspěchy veslování České republiky. Další kapitoly se věnují už samotné zimní přípravě obou váhových kategorií. Jsou zde zmíněny prostředky využívané v rámci zimní přípravy a hlavní rozdíly v jejich využití veslaři dle váhové kategorie. Specifika tréninku jednotlivých kategorií a jejich následné srovnání a určení zásadních rozdílů tréninku v době zimní přípravy. Klíčová slova Veslař, veslování, trenažér, posilovna, běh, lehká váha, síla, vytrvalost
|
|
Porovnání veslařského tréninku mládeže a dospělých
Mocek, Karel ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Mojžíš, Otakar (oponent)
Tématem této práce je porovnání veslařského tréninku mládeže a dospělých. V teoretické části práce je stručně zmíněna historie veslování, historické, ale i současné úspěchy našich veslařů a taktéž je zde zmínka o významných trenérech. Další kapitoly se již týkají samotného veslařského tréninku a specifik přípravy jednotlivých věkových kategorií. Praktická část se týká krátkého seznámení s veslaři, kteří trénovali podle daných tréninkových plánů a porovnávání tréninkových deníků jednotlivých kategorií. Klíčová slova Veslař, veslování, veslařský trénink, loď, trenažér, vesla posilovna, vytrvalost, síla, rychlost, zátěž
|
|
Zhodnocení materiálně-technického zázemí praktického vyučování na škole s návrhem na jeho modernizaci
Straka, Jiří ; Slavík, Milan (vedoucí práce) ; Jiří , Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením materiálně-technického zázemí praktického vyučování na škole a návrhem na jeho modernizaci. Konkrétně se zaměřuje na materiálně technické zajištění předmětu motorová vozidla (autoškoly) na Střední škole zemědělské a potravinářské v Klatovech. Teoretická část charakterizuje materiálně didaktické prostředky, jakým způsobem se dělí a jakým způsobem se ve výuce využívají. Praktická část hodnotí konkrétní vybavení školy pro přípravu řidičů a přináší návrh na jeho modernizaci. Vychází z dotazníkového šetření mezi žáky a učiteli autoškoly.
|
| |
| |
| |
|
Simulátor a trenažer digitálních fotoaparátů řady PANASONIC LZ5
Rejman, Lukáš ; Drozdová, Martina (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Práca Simulátor a trenažér digitálneho fotoaparátu Panasonic LZ5 sa zaoberá návrhom a tvorbou funkčného modelu fotoaparátu. Úvod zahŕňa výber programovacieho jazyka a návrh riešenia daného problému. Práca pokračuje stručným náhľadom do programovacieho jazyka Macromedia Flash MX 2004 a implementáciou jednotlivých funkcií. Ďalej je v práci popísané ovládanie a vzhľad simulátora digitálneho fotoaparátu. V závere sú spomenuté klady a zápory daného programu a samotný prínos projektu.
|
|
Simulátor a trenažer digitálních fotoaparátů řady OLYMPUS E510
Hudec, Tomáš ; Drozdová, Martina (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Práci "Simulátor a trenažer digitálních fotoaparátů řady OLYMPUS E510" je možné rozdělit do tří částí - obecná, konkrétní a závěr. Obecná úvodní část je věnována fotoaparátu Olympus E510, ovládání všech jeho módů je popsáno v rámci stručného manuálu. Dále se první část věnuje použitým technologiím, zejména od Adobe. Druhá část se již věnuje konkrétní implementaci simulátoru fotoaparátu Olympus E510, na základě znalostí získaných v první části práce. Závěrem je hodnocena implementace z hlediska využití konkrétní technologie, ta je porovnána s možnými alternativami a jsou vyzvednuty její klady/zápory.
|
| |
|
Simulátor a trenažer digitálních fotoaparátů řady NIKON
Sapák, Marek ; Kaluža, Vlastimil (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou manuálu a simulátoru digitálního fotoaparátu Nikon D300. Tyto výukové materiály jsou určené pro výuku Univerzity třetího věku VUT v Brně a pro případné zájemce o koupi tohoto modelu. Manuál slouží k získání základních informací o fotoaparátu a simulátor k vyzkoušení jednotlivých funkcí. Vzhledem k cílové skupině je důležitým kritériem jednoduchost a přehlednost.
|