Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,696 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu cestovní kanceláře
Konečná, Eva ; Smějsíková, Beata (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu v cestovním ruchu. Je v ní řešen komunikační mix cestovní kanceláře a nabízené služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení komunikačního mixu, který povede k získání zákazníků a konkurenceschopnosti na trhu.
Rozvoj cestovního ruchu v Třebíči a jeho dopad na podnikání v dané oblasti
Žamberská, Šárka ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Rozvoj cestovního ruchu v Třebíči a jeho dopad na podnikání v dané oblasti.“ se zabývá posouzením podmínek pro rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti města Třebíč. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické práci jsou popsány základní teoretické poznatky z oblasti marketingu v cestovním ruchu. Analytická část se věnuje posouzení současného stavu Třebíče, zahrnuje možnosti financování a stručný popis potenciálu města. Výstupem práce jsou návrhy na rozvoj cestovního ruchu v Třebíči, s tím související zvýšení konkurenceschopnosti regionu a rozvoj podnikatelských aktivit v této oblasti.
ARCHEOLOGICKÉ MUZEUM - PŘESTAVBA AREÁLU HRADIŠTĚ SV.HYPPOLITA VE ZNOJMĚ
Mitáš, Petr ; Plášil, Jiří (oponent) ; Boháč, Ivo (vedoucí práce)
Zpracování standardní architektonické studie areálu archeologické nadace do podoby polyfunkčního centra, sloužícího nejen k prezentaci archeologických nálezů, ale rovněž potřebám turistického ruchu, vzdělávání a vědecké činnosti. Úkolem je na základě územně analytických, stavebně-technických a dalších podkladů a souvislostí, zpracovat návrh zástavby hospodářského areálu klášterního areálu Sv. Hyppolita. Navržená zástavba by měla vycházet z dané lokality území a vytvořit zázemí pro trvale udržitelný rozvoj areálu.
Jihlavské historické domy
Pešková, Jitka ; Navrkal, Martin (oponent) ; Havliš, Karel (vedoucí práce)
Předmětem zájmu této diplomové práce je analýza a řešení lokality v okolí brány Matky Boží v Jihlavě. Cílem je zhodnocení stávajícího stavu území se začleněním domů v majetku města, které jsou součástí městské památkové rezervace. Práce také řeší problematiku turismu ve městě, dopravní infrastrukturu a parkování, majetkové vztahy a propojení městského centra s předměstím. V návrhové části je řešeno zhodnocení současného stavu třech historických domů v majetku města, jejich rekonstrukce a nové využití. Dále je řešena novostavba parkovacího domu v místě bývalého bastionu a propojení historického centra s předměstím. Návrh byl zpracován na základě požadavků magistrátu města Jihlavy a řídí se limity památkové péče.
Návrh rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Hovoransko a jeho dopad na podnikání
Bednarovičová, Andrea ; Grmolec, Josef (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tématem marketingu v cestovním ruchu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí; teoretické, analytické a návrhové. V teoretické části jsou vymezeny základní teoretické poznatky z oblasti cestovního ruchu a marketingu. Analytická část se primárně věnuje Mikroregionu Hovoransko, dále pak dotacím a cestovnímu ruchu v Jihomoravském kraji. Výsledkem této práce jsou jednotlivé návrhy vedoucí k rozvoji cestovního ruchu v Mikroregionu Hovoransko.
Návrh rozvoje cestovního ruchu a jeho dopad na podnikání v Hostýnsko-vsetínské hornatině
Bláhová, Adéla ; Špiler, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je marketing cestovního ruchu v oblasti Hostýnsko-vsetínské hornatiny. Cílem je posouzení podmínek pro rozvoj cestovního ruchu této turistické oblasti. První část je teoretická, a jsou zde sepsány základní poznatky z hlediska marketingu a cestovního ruchu. Analytická část popisuje vybrané území a vymezuje současný stav místní situace. Na základě těchto poznatků jsou stanoveny návrhy a cíle, které vedou k rozvoji a zlepšení situace v Hostýnsko-vsetínské hornatině.
Marketingový mix města Velké Meziříčí
Pelikánová, Adéla ; Remerová, Jana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Marketingový mix města Velké Meziříčí“ se zabývá vypracováním marketingového mixu a navržením turistických produktů destinace cestovního ruchu. Předpokladem pro vytvoření marketingového mixu je provedení SWOT analýzy, analýzy konkurence a analýzy poptávky. Na základě těchto výsledků jsou stanoveny vize a cíle destinace a návrhy jednotlivých produktů cestovního ruchu. V závěrečné části je aplikován marketingový mix na konkrétní produkt.
CENTRUM VINAŘSTVÍ NĚMČIČKY
Fialová, Petra ; Velehradská, Dagmar (oponent) ; Dýr, Petr (vedoucí práce) ; Kalousek, Miloš (vedoucí práce)
Tématem projektu je návrh novostavby Centra vinařství a vinařské turistiky v katastru obce Němčičky. Jedná se o dominantní stavbu ve volné krajině. Základním smyslem vinařského centra je popularizace místní vinařské výroby z lokality pod ochrannou známkou VOC MODRÉ HORY. Součástí objektu je také vyhlídka-rozhledna umožňující turistům rozhled na vinařský region. Jemné křivky okolní krajiny a nenásilná pravidelnost viničních řad byly inspirací jak pro půdorys stavby, tak ve stupňování fasády. Právě fasáda, tvořena dřevěnými lepenými sloupy, je určujícím prvkem celé stavby. Sloupy jsou seřazeny do dvou řad opisujících křivky dvou elips a pozvolna rostou do výšky kde se ve vrcholku nachází vyhlídka. Centrem objektu je degustační místnost, která je vzdušná a prostorná. Dále se zde nachází vinný archiv a zázemí budovy. Za pěkného počasí, kterého je na jižní Moravě dostatek, mohou návštěvníci posedět na venkovní terase. Právě z té pak můžeme vystoupat po schodišti, které sleduje křivku obvodových sloupů na vyhlídku.
Analýza spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře a návrhy na její zlepšení
Svoboda, Lukáš ; Pšenička, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na zvýšení spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře. Spokojenost zákazníků je klíčovou součástí pro udržení tržní pozice, dobrého jména společnosti a její růst. Spokojenost klientů je obzvláště důležitá v oblasti služeb, kam cestovní kancelář patří. Na základě dotazníkového šetření mezi zákazníky s využitím techniky NPS a modelu KANO jsou navržena opatření pro její zvýšení. Pomocí šetření mezi zákazníky jsou také získány podněty ke zlepšení propagace společnosti.
Marketingové aktivity v oblasti mikroregionu Moravský kras
Závišková, Sabina ; Kašpar, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na oblast mikroregionu Moravský kras, která je podrobena marketingové situační analýze destinace. Na základě získaných informací z analýzy jsou navrženy marketingové aktivity tak, aby se zvýšil zájem o tuto destinaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,696 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.