Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 76 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Autocentrum VW Group Brno
Gross, Kamil ; Suchánek,, Petr (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Sedláková, Markéta (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je návrh novostavby Autocentra VW Group. Samotná parcela se nachází na brněnském brownfieldu poblíž náměstí Cejl. Místo stavby sousedí s řekou Svitavou. V architektonickém řešení jsem pracoval se čtyřmi základními stavebními celky, a to se showroomem, servisní částí, skladem a zázemím s kancelářemi. Showroom jsem umístil na nejprestižnější část parcely, tedy u frekventované ulice Cejl. Vykonzolovaná střecha vrhá stín na prosklený obvodový plášť v letních měsících a nedochází tedy k tak velkému přehřívání. Na showroom navazují kanceláře a sklad. Administrativní část je s výhledem na řeku Svitavu a sklad je situován na nejvhodnějším zásobovacím místě. Budova je zakončena servisní částí zatočenou půdorysně do tvaru L, tento tvar umožnuje ekonomicky výhodné využití pozemku, a zároveň nijak nebrání provozu servisu. Zásadní výhodou parcely je možnost napojení na obě ulice, kterou jsem využil průjezdností parcely a tím ušetřil zastavěnou plochu. Celkový provoz autocentra jako celku funguje bezproblémově.
Autosalon v Jihlavě
Žák, Karel ; Mizerová,, Lenka (oponent) ; Smolka, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá řešením projektové dokumentace pro novostavbu autosalonu. Navržený objekt je situován na území kraje Vysočina ve městě Jihlava. Autosalon je navržen jako provoz pro prodej automobilů a s ním spojenou administrativu. Budova je dvoupodlažní. Nosné konstrukce jsou monolitický skelet. Objekt je zastřešen jednoplášťovou plochou střechou.
BUSINESS CENTRUM VÍCHOV
Alemkhanova, Karina ; Vojtová,, Lea (oponent) ; Dýr, Petr (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je urbanisticko-architektonická studie rozsáhlého polyfunkčního areálu, která zahrnuje i revitalizaci brownfieldu na okraji venkovského sídla. Cílem práce bylo navrhnout obchodní a správní objekt s možnosti ubytování a stravování, převážně se zaměrující na záměstnanci areálu. Myšlenkou jakési obdélníkový rovnoběžnostěn - jednoduchého tvaru, ve který začleněn geometrický útvar. Materiálové řesení fasády zařazuje fasadní desky cembrit patina inline, tímto způsobem fasáda správního objektu interague s fasádami výrobních objektu. Takže na řešeném území navržené 5 vícelodní výrobní/skladovácí haly. Každá hala se skládá z 5 lodí, které bude dle požadavků investora možno slučovat a vytvářet tak libovolně velké protory. Základní koncept a hlavní členění hmoty je inspirováno okolní drobnou zástavbou se sedlovými střechami. Řešené území se nachází v mírném svahu, objekty umístěny podle vrstevnic. Pro hlavní vjezd do areálu zůstávaji stávající vjezd, který se nachází na jižním okraji řešeného území. Za vjezdem je navrženo parkoviště, které bude použité jako parkovaní pro zaměstnanci a pro návštěvniky. V jižní části řešeného území jsou navrženy pěstební plochy s obslužnými komunikacemi. Na severovýchodu je navržena dle územního plánu plocha pro rekreaci. V této části je navržen nový vjezd a výstavba rodinných domů se sedlovou střechou.
BUSINESS CENTRUM VÍCHOV
Jůzová, Terezie ; Vojtová,, Lea (oponent) ; Dýr, Petr (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je architektonicko-urbanistický návrh rozsáhlého areálu výrobních hal na okraji malé vesnice Víchov. Diplomová práce navazuje na předdiplomní projekt, který řešil širší území. Součástí návrhu byla obytná zóna, pěstební plochy a výrobní areál. Diplomový projekt podrobněji řeší pouze výrobní část tohoto území. V areálu je navržena obchodně-správní budova, která slouží pro reprezentaci areálu a dále šest výrobních či skladovacích hal. Některé haly mají předem určené využití, ale do budoucna je možné je použít i pro jiný typ výroby či skladování. Základním konceptem návrhu bylo rozdělit výrobní část na více budov. Rozdělení na více budov vychází ze sklonitosti terénu. Jednotlivé budovy reagují na terén umístěním podél vrstevnic. Budovy jsou navrženy tak, aby co nejvíce zapadly do vesnického rázu. Díky stávající aleji vzrostlých lip a následné výsadbě dalších lipových stromů bude výrobní areál částečně odstíněn od bytové výstavby. Návrh se snaží respektovat Green New Deel.
Autosalon se servisem
Wilkonský, Roman ; Vašíček, Vladimír (oponent) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace pro provádění stavby. Stavba je navržená jako autosalon se servisem. Stavební parcela se nachází v katastrálním území Ostrava - Vítkovice. Projektová dokumentace je zpracována v souladu s platnými zákony, vyhláškami a normami. Stavba je funkčně rozdělena na dva objekty a to výstavní sál s administrativním a sociálním zázemím a servisní část s myčkou a sociálním zázemím. Tyto dva objekty jsou provozně a stavebně propojeny. Nejdelší půdorysný rozměr objektu je 68,56 x 38,36 m. Stavba je navržena jako železobetonový skelet v administrativní části a železobetonový stěnový systém v servisní části. Zastřešení v obou případech je realizováno pomocí ocelových vazníků. Železobetonový skelet je vyzděn pórobetonovými tvárnicemi a v střešní části opláštěný sendvičovými panely. Objekt je založen na železobetonových základových patkách v kombinaci se základovými pásy. Servisní část je navržená jako jednopodlažní, kdežto administrativní část je dvoupodlažní.
Vzduchotechnika ve veřejných prostorách
Nguyen, Huu Dung ; Rubinová, Olga (oponent) ; Uher, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem vzduchotechnických systému předváděcí haly a kancelářských prostoru. Pokrytí tepelných zisků a ztrát se zajistí s nuceným větráním. Cílem je zajistit ideální vnitřní mikroklima. Tyto prostory budou vybaveny dvěmi vzduchotechnickými jednotkami.
Autocentrum VW Group
Sedláček, Jakub ; Štikar, Jaroslav (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je návrh novostavby Autocentra VW Group. Novostavba je situována na pozemku v městské části Brno-Zábrdovice. Hlavní část řešeného území je v současnosti vedena jako brownfield referenčního čísla 3402 s bývalou průmyslovou výrobou. Pozemek je vymezen ulicemi Cejl a Jana Svobody na jeho jižní a severní hranici, přičemž právě propojení těchto dvou ulic je charakteristickým prvkem řešeného území. Řeka Svitava potom definuje východní hranici pozemku. Řešené území je mírně svažité ve směru k řece. Stavební objekt tvoří tři dilatační celky. Každý z nich odpovídá specifickému provozu – showroom, sklad a servis pro značky VW, Škoda, Audi a Seat. Navržené autocentrum je jednopodlažního halového typu, nepodsklepené. Část showroomu zahrnuje galerii s kancelářskými prostory ve druhém nadzemním podlaží. Hlavní konstrukční systém je definován ocelovým skeletem – ocelovými sloupy a vazníky. Svislé nosné prvky tvoří ocelové sloupy ze dvou profilů U280 (showroom) a profilů HEA 260 (sklad, servis). Vodorovné konstrukční prvky zahrnují příhradové vazníky a ocelové IPE profily. Zavětrování je tvořeno kombinací ztužujících železobetonových stěn a ocelových táhel. Ocelová konstrukce je založena na základových monolitických železobetonových patkách doplněných o vrtané piloty. Po obvodu jsou patky propojeny železobetonovými pasy. Prosklené části obvodového pláště jsou tvořeny fasádním systémem Schüco, který je doplněn o výrazný hliníkový stínící systém z vertikálních lamel Alaris. Zbývající plochách fasádního pláště je představována systémem izolačních panelů Kingspan s vertikální drážkou. Nosnou vrstvu konstrukce stropu a střechy tvoří trapézový plech se spřaženou betonovou deskou. Střecha všech částí je řešena jako jednoplášťová s vnitřními vtoky. Hydroizolaci tvoří souvrství asfaltových SBS pásů.
Autosalon
Schusterová, Soňa ; Brzoň, Roman (oponent) ; Bečkovská, Tereza (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace k provedení novostavby objektu autosalonu s autorizovaným servisem a spádovým finančním centrem ve městě Kroměříž. Objekt byl navržen jako samostatně stojící podsklepená budova se dvěma nadzemními podlažími, koncepčně rozdělenou na tři trakty – vlastní autosalon, centrální technické zázemí a autorizovaný servis. V suterénu se nachází podzemní garáže, sklad nových automobilů a technické místnosti. V přízemí se nachází showroom, sociální a provozní zázemí a jednotlivé volné obsluhované pracoviště- recepce, prodej nových automobilů, servis vozů, prodej náhradních dílů a přijímací technici. Dále se v přízemí nachází centrální sklad náhradních dílů, myčka s technickou místností, a zázemí pro zaměstnance servisu. Navazuje vlastní autoservis a sklad pneumatik. Druhé nadzemní podlaží je pouze částečné a nachází se zde finanční oddělení, administrativní část a ředitelství. Objekt je konstrukčně řešen jako železobetonový skelet s křížem vyztuženými deskami. Skelet je částečně vyzděn zdivem z pórobetonových tvárnic tl. 300mm, a zateplen kontaktní tepelnou izolací z minerální vlny tl. 200mm (hlavní část) a tl. 160mm (servis, sklad). Fasáda je provedena jako provětrávaná s proskleným fasádním systémem.
AUTOCENTRUM VW GROUP MIKULOV
Świderová, Dorota ; Hudeček, Vladimír (oponent) ; Dýr, Petr (vedoucí práce) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem novostavby autocentra VW group. Projekt vychází z ateliérové práce AG 033 zpracované v 2.ročníku. Pozemek se nachází v Mikulově při ulici Jiráskova. Jedná se o část Mikulova ležící v průmyslové zóně. Objekt je navržen vedle bývalého zemědělského střediska. Z jižní strany je pozemek obklopen polem. Jedná se o rovinatou parcelu. Celý objekt se skládá ze tří navzájem propojených staveb. Každá z nich má jinou funkci. Vstupní budova je showroom autosalonu, sloužící k prodeji aut koncernu VW, do kterého patří také značky Audi, Škoda a Seat. Jediná z těchto tří budov je dvoupodlažní, se šesti kancelářemi ve druhém patře. Na ni navazuje nižší budova sloužící jako sklady. Třetím objektem je servis. Nosnou konstrukci showroomu tvoří skelet. Sloupy jsou zhotoveny ze dvou profilů UPE 280, na ně je navařený příhradový vazník, vynášející konstrukci střechy. Druhým typem vodorovných nosných konstrukcí jsou železobetonové sloupy, vynášející podlahu 2. nadzemního podlaží, následně střechy. Budova skladu je řešená jako stěnový nosný systém. Objekt má industriální charakter, fasáda autocentra je řešená jako provětrávaná fasáda, pokryta kazetami DEKMETAL. Prosklení showroomu je pomocí fasádního systému Schüco.
Dům u řeky
Kučavík, Patrik ; Kopec, Jakub (oponent) ; Vítek, Jiří (vedoucí práce)
Areál Business Moves East ponúka zázemie pre prácu a relax nielen rezidentom a obyvateľom širšieho Londýna ale aj ľudom z celého sveta. To je príležitosť pre medzinárodné firmy a podnikateľov prezentovať sa na strategickom mieste. Najväčší objekt tvorí výstavná hala expa s administratívou pre celý areál, reštauráciou a kaviarňou. Ďalší objekt je menší výstavný sál, ktorý svojim priestorovým usporiadaním umožňuje okrem výstav aj konanie koncertov, galavečerov, konferencií a iných kultúrnych podujatí. Na ten nadväzuje bunkovito členená budova, ktorá slúži na dlhodobú prezentáciu firiem a jednotlivcov formou showroomov a otvorených ateliérov. Zdieľané kancelárie v južnej časti areálu sú určené predovšetkým ľuďom využívajúcim služby letiska a rezidentom ktorých láka práca v dynamickom prostredí areálu. Celý areál sceluje tržnica.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 76 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.