Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  začátekpředchozí21 - 27  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Organizační kultura ve vybrané organizaci
Mandík, Jaroslav ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Pícha, Miloš (oponent)
Tato diplomová práce s názvem "Organizační kultura ve vybrané organizaci" si klade za cíl popsat kulturu organizace Vývojového centra působícího v rámci závodu TRW Automotive Czech s.r.o. v Jablonci nad Nisou. Teoretická východiska práce jsou souhrnem faktů a názorů pocházejících od autorů a vědců zabývajících se tématikou managementu, organizací a jejich kulturou. Práce se snaží podat stručný, ale ucelený pohled na téma. Dále jsou v práci uvedeny důvody, proč kulturu organizace diagnostikovat, a nástroje, kterými lze kulturu zkoumat. Výsledky práce tvoří primární data, získaná výzkumem pomocí pozorování a dotazování, jejich syntéza a interpretace formou komentářů. Výstupem práce je závěrečná matice SWOT shrnující silné a slabé stránky kultury organizace a obsahující soubor možných strategií, pro něž se management může rozhodnout.
Kvalita života v Jindřichově Hradci
Hanušová, Lucie ; Sedláková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Nový, Jan (oponent)
Teoretická část práce se zaměřuje na vývoj zkoumání kvality života, vymezuje základní pojmy a popisuje různé přístupy a kritéria měření z hlediska různých subjektů, které se tímto výzkumem zabývají. V praktické části následuje měření kvality života dle předem nadefinovaných kritérií ve vybraném městě a porovnání jeho výsledků s výsledky výzkumu, které jsou prováděny celostátně.
Motivace a stimulace pracovního jednání v malé a velké firmě
KOLSKÝ, Milan
Cílem této diplomové práce bylo analyzovat současný stav motivace a stimulace pracovního jednání ve vybraných podnicích. Jako subjekty byly vybrány dvě firmy zabývající se výrobou a prodejem polyesterových vláken a produktů z nich. Obě firmy mají tedy velmi podobnou náplň své činnosti. Hlavní rozdíl je ve velikosti obou firem, počtu pracovníků a také v organizační struktuře. V obou firmách byl proveden průzkum pomocí dotazníkového šetření mezi zaměstnanci. V první části diplomové práce jsou uvedeny teoretické poznatky z oblasti motivace a stimulace, které byly načerpány z odborné literatury. V další části jsou představeny obě firmy, ve kterých probíhal výzkum k této diplomové práci. V obou firmách bylo provedeno šetření formou anonymního dotazníku. Odpovědi byly zaznamenány do tabulek a grafů. Následně byly vyhodnoceny a byla k nim vytvořena diskuse. Každé firmě bylo poté navrženo doporučení ke zlepšení motivace a stimulace svých pracovníků. Protože pouze dobře motivovaní a stimulovaní pracovníci mohou podávat maximální pracovní výkony a přinášet úspěchy svému podniku.
Does marketing research have important role in operation and decision-making of the touroperator?
Rehúšová, Alexandra ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Práce je rozdělena do dvou hlavních částí a sice do teoretické a praktické. V teoretické části jsou charakterizovány cestovní kanceláře společně s jejich činností a klasifikací. Dále následují kapitoly věnované marketingovému výzkumu a jeho charakteristice včetně důvodů pro jeho realizaci, a jednotlivých kroků procesu marketingového výzkumu, typům a formám marketingového výzkumu, a podrobněji také kvalitativnímu a kvantitativnímu výzkumu. Ďalší kapitoly pojednávají o informacích v marketingovém výzkumu a jejich zdrojích, realizaci marketingového výzkumu a řízení marketingového výzkumu s využitím služeb marketingové organizáce nebo vlastního útvaru marketingového výzkumu. V praktické části jsou shrnuty odpovědi na 7 otázek, které poskytli respondenti v rámci dotazníkového šetření ohledně úlohy marketingového výzkumu v činnosti a rozhodování cestovní kanceláře. Kromě toho je u každé otázky napsané shrnutí výsledků výzkumu.
Vnímání kvality života u studentů Fakulty managementu VŠE
Dufková, Lucie ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Hiršová, Miloslava (oponent)
Cílem studie je analýza vnímání kvality života a hranic mezi chudobou a bohatstvím u studentů Fakulty managementu VŠE. Práce bude příspěvkem k dlouhodobému řešení otázky profilu absolventa fakulty.
Výzkum trhu vybrané komodity - mléčné produkty
Šteidlová, Simona ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Diplomová práce popisuje a zkoumá trh mléka a mléčných produktů, zabývá se charakteristikou evropského, mezinárodního i českého trhu. Uvedena je i charakteristika významných českých výrobců mléka a mléčných výrobků. Práce dále využívá dat ze statistiky rodinných účtů a uvádí výsledky získané primárním dotazníkovým šetřením,které řeší problematiku spotřeby mléčných výrobků, spotřebitelských preferencí, nákupních zvykolostí nebo spotřebitelských postojů.
Analýza dat z průzkumů spokojenosti zákazníků s prostředím NetBeans
Horčic, Michal ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Mirilovič, Marián (oponent)
Cílem práce je zpracovávání dotazníku o spokojenosti uživatelů s aplikací NetBeans od firmy Sun Microsystems. Výstupem z dotazníku je informace o (ne)závislosti odpovědí vybraných otázek. Celý proces je zautomatizován a není tedy třeba žádného vnějšího zásahu. K dosažení cíle je použito několika technologií, zejména: - web forms - pro sběr dat od uživatelů - MySQL - databázový systém pro uložení odpovědí z webových formulářů - R - statistický software pro zpracování dat a jejich převod do dále zpracovatelného formátu Práce je rozdělena do čtyř základních kapitol: - Zadání - přesné zadání a vymezení základních předpokladů pro další postup - Teorie - postup výběru statistické metody a technologie pro zpracování - Praxe - postup implementace zvolených technologií, vysvětlení fungování jednotlivých částí - Vyhodnocení - interpretace výsledků a možné využití práce pro plánování software

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   začátekpředchozí21 - 27  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.