Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 143 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh využití modelu EFQM ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Dítě, Radovan ; Videcká, Zdeňka (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce analyzuje výkonnost společnosti Mejzlik Propellers s.r.o. využitím Modelu EFQM. První část práce je zaměřena na teoretický popis měření výkonnosti a Modelu EFQM. V druhé části práce je hlavní pozornost věnována provedení analýzy současného stavu společnosti dle dotazníku Modelu EFQM. Závěr práce je tvořen návrhy pro zlepšení výkonnosti a konkurenceschopnosti firmy Mejzlik Propellers s.r.o. na základě výsledků provedené analýzy.
Rozšíření zavedeného QMS ve firmě Spojmont Ostrava s.r.o.
Bayer, Robert ; Jandová, Kristýna (oponent) ; Polsterová, Helena (vedoucí práce)
Cílem této práce je seznámit se s teorií nástrojů kvality a jakosti a postupy jejich zpracování a vybrané nástroje zpracovat a zavést v reálném prostředí firmy. Mezi zpracovanými nástroji je návrh příručky integrovaného systému managementu QMS dle EN ISO 9001:2008, EMS dle EN ISO 14001:2005 a ČSN OHSAS 18001: 2008, systém 5S, procesní FMEA a aplikovaná Paretova analýza reklamací, které jsou přiloženy v elektronické formě jako přílohy diplomové práce.
Lze dosahovat kvality bez ohledu na životní prostředí?
Stoy, Tomáš ; Musil, Martin (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato práce je pojednáním o vztahu kvality a životního prostředí a jejich vzájemném ovlivňování. V první části je popsána jakost jako taková a jsou přiblíženy principy jejího dosahování. Je zde podrobněji rozebrán systém managementu jakosti. Druhá část je zaměřena na ekologii, přičemž důraz je kladen na výrobu a zohledňování životního prostředí, při snaze dosáhnout kvality produktu.
Certifikace shody podle ČSN EN ISO 9001:2001
Poláčková, Kateřina ; Koška, Petr (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje základní informace o technické normě ČSN EN ISO 9001:2001. Popisuje základní požadavky na činnosti, které mají zabezpečit funkčnost a efektivnost systému managementu jakosti a tím docílit spokojenosti zákazníků. Poskytuje informace o konkrétních požadavcích na dokumentaci společnosti.
QMS průmyslového podniku
Kopecký, Lukáš ; Kotek, Luboš (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zlepšení systému managementu kvality ve vybraném průmyslovém podniku pomocí metodologie DMAIC. Pro tyto účely byl analyzován současný stav systému managementu kvality, který byl porovnán s požadavky formulovanými normou ČSN EN ISO 9001. Na základě zjištěných nedostatků byla navrhnuta patřičná opatření. Část těchto opatření týkající se procesního řízení a analýzy rizik v procesech, byla provedena v praktické části diplomové práce.
Zabezpečování kvality sestav mechanických hřídelových těsnění
Příkaský, Jakub ; Maradová, Karla (oponent) ; Jankových, Róbert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou vybrané sestavy hřídelového těšení. Na této sestavě byla provedena analýza neshod a v následném PDCA cyklu navržena, aplikována a ověřena nápravná opatření. Dále byla navržena reálná zlepšení, která mohou mít do budoucna značný pozitivní vliv na celkovou kvalitu této sestavy hřídelových těsnění. Hlavním přínosem této práce je snížení počtu neshod a dále prohloubení řízení moderních metod kvality ve spolupracující organizaci.
Návrh zlepšení procesu nákupu v systému řízení kvality dle ČSN ISO 9001:2008
Záleská, Monika ; Pokorný, Václav (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na oblast nákupu ve společnosti XYZ, s.r.o. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky potřebné k porozumění dané problematiky, v druhé části je provedena analýza firemních procesů. Na základě zjištěného stavu je vyhodnocen nejméně vyhovující proces - hodnocení dodavatelů. V návrhové části je zpracován nový kompletní postup při hodnocení dodavatelů.
Integrovaný systém managementu stavebního podniku
Kala, Jakub ; Gajdošík, Jiří (oponent) ; Tichý, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zavedením tří sub/systémů do jednoho integrovaného systému managementu, který zahrnuje systém managementu kvality, systém environmentální a systém bezpečnosti a ochrany zdraví při práci do praxe obchodní společnosti se stavební činností. Diplomová práce popisuje funkci a princip zavedení integrovaného systému managementu podle kapitol příslušných norem a návrhem příručky integrovaného systému managementu QMS, EMS a HSMS.
Systém procesních auditů v oblasti zdravotnického průmyslu
Pokorná, Klára ; Moravcová, Zdeňka (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou provádění procesních auditů ve velké nadnárodní společnosti podnikající v oblasti výroby a distribuce zdravotnických prostředků a mající dceřinou společnost v České republice. V práci je provedena analýza současného systému interních auditů společnosti a na jejím základě jsou navrženy změny v systému kvality, které mají za cíl dosáhnout plného souladu s požadavky amerického úřadu FDA, normy ISO 13485 i současných požadavků na provádění procesních auditů. Důraz je kladen rovněž na nastavení systému tak, aby poskytoval co nejvyšší přidanou hodnotu pro jeho uživatele a zároveň byl snadno implementovatelný a flexibilní v praxi.
Softwarová podpora pro řízení jakosti ve stavebnictví
Kala, Jakub ; Gajdošík, Jiří (oponent) ; Tichý, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zmapovat softwarovou podporu pro řízení jakosti (management kvality) ve stavebnictví. Systém managementu kvality je definován a stanoven v základní kriteriální normě řady 9001, na mezinárodní úrovni označené EN ISO 9001, v České republice označené ČSN EN ISO 9001. Ostatní normy kvality ISO např. řady 9000, 9004, nebo související normy řady 19011 nejsou předmětem zájmu této bakalářské práce. Norma ISO 9001 (dále také norma) specifikuje požadavky na systém managementu kvality s cílem orientace na zákazníka - prokázat, že poskytuje produkty dle jeho požadavků, že je schopná reagovat na požadavky zákazníka i v průběhu výrobního procesu za předpokladu splnění všech podmínek vyplývajících ze zákonů, vyhlášek, předpisů, norem, pracovních a technologických postupů apod. Cílem celého procesu je spokojenost zákazníka respektive zvyšování spokojenosti zákazníka. V práci je popsána kvalita, norma jako základní předpis kvality, softwarová podpora pro management kvality, je zmapováno užití CAQ v praxi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 143 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.