Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 51 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Užití ochranných známek jako klíčových slov při vyhledávání na internetu
Vaňková, Zuzana ; Dobřichovský, Tomáš (vedoucí práce) ; Žikovská, Petra (oponent)
Užití ochranných známek jako klíčových slov při vyhledávání na internetu Hlavním cílem mé práce je komplexní analýza problematiky užití ochranných známek jako klíčových slov při vyhledávání na internetu v souvislosti se zobrazováním reklamy na internetových vyhledávačích, a to především z pohledu evropského práva. Krátce se však věnuji rovněž právní úpravě a rozhodovací praxi v USA. Téma práce jsem zvolila zejména proto, že se jedná jednu z nejdiskutovanějších otázek v oblasti ochranných známek v posledních letech, a to nejen díky značnému ekonomickému významu, ale také výzvě, kterou tato problematika přinesla pro právní praxi. Tento zcela nový způsob užití ochranné známky nebyl předvídán platným právem a vyvolal tak řadu debat dotýkajících se základních principů známkoprávní ochrany. Diplomová práce se skládá z osmi kapitol, přičemž první kapitolu tvoří úvod. Druhá kapitola poskytuje základní vhled do problematiky klíčových slov. Přibližuje systém, jakým fungují internetové vyhledávače a zobrazování reklamních odkazů u výsledků vyhledávání. Rozebrán je i značný ekonomický dosah tohoto druhu reklamy a možné konflikty, které s sebou užití ochranných známek jako klíčových slov nese. Třetí kapitola se zabývá právní úpravou ochranných známek se zaměřením na ochranné známky Společenství. Detailně je...
The use of a Trademarks as a Keywords for searching in Internet
Hrubeš, Marek ; Dobřichovský, Tomáš (vedoucí práce) ; Žikovská, Petra (oponent)
v českém jazyce Užití ochranných známek jako klíčových slov při vyhledávání na internetu Cílem této diplomové práce je komplexní analýza používání ochranných známek jako klíčových slov při vyhledávání na internetu pro zobrazení reklamy na stránkách internetových vyhledávačů s výsledky vyhledávání. Hlavní část práce je věnována legislativě a judikatuře v USA. Nicméně za účelem vzájemného srovnání se zabývám též vývojem judikatury týkající se reklamy na internetu v EU. Toto téma jsem si vybral, neboť propojuje tradiční právní institut s moderními technologiemi a navzdory jeho významných ekonomických a právních dopadům ho považuji v České republice za nedostatečně prozkoumané. Tato práce se skládá ze šesti kapitol. První kapitola je věnována uvedení čtenáře do problematiky ochranných známek, a to včetně jejich historie, současné zákonné definice, jakož i právního rámce vymezujícího právo ochranných známek. Tato kapitola se rovněž zaměřuje na prvek rozlišovací způsobilosti ochranných známek a analyzuje jejich funkce. V neposlední řadě také přibližuje základní dělení ochranných známek a poskytuje jejich praktické příklady. Druhá kapitola představuje problematiku reklamy prostřednictvím klíčových slov. Zaměřuje se na popis fungování internetových vyhledávačů, programů zajišťujících reklamu pomocí...
Domov v konceptualizaci českých mluvčích (dotazníkové šetření)
Kobesová, Alena ; Vaňková, Irena (vedoucí práce) ; Janovec, Ladislav (oponent)
Práce je zaměřena na zkoumání konceptualizace domova českými mluvčími různých věkových kategorií (předškolní děti, studenti, dospělí). Snaží se doplnit poznatky zjištěné v rámci mezinárodního srovnávacího výzkumu EUROJOS Jazykový obraz světa Slovanů a jejich sousedů. Metodologicky vychází z kognitivní lingvistiky a etnolingvistiky. Ověřuje konceptualizaci domova na základě dotazníku inspirovaného výzkumem probíhajícím v rámci projektu EUROJOS. Toto šetření je modifikováno, zařazeni do něj jsou zástupci různých věkových skupin. Zařazeny do něj jsou i předškolní děti, jejichž konceptualizace se ověřují prostřednictvím kresby. V práci se porovnávají dosavadní výsledky vlastního empirického šetření s teoretickými východisky.
Keywords in J. K. Rowling's Harry Potter novels
Hošek, Karolina ; Malá, Markéta (vedoucí práce) ; Vašků, Kateřina (oponent)
Analýza klíčových slov je výzkumnou metodou korpusové lingvistiky, při které jsou z výchozího textu specializovaným software automaticky generována klíčová slova oproti srovnávacímu referenčnímu korpusu, která slouží jako výchozí bod pro další analýzu textu. Tato bakalářská práce se zabývá popisem klíčových slov jakožto stylisticky významných kompoment textu a jejich následným generováním z literárního textu a podrobnou klasifikací. Teoretická část práce se dále soustředí na obor korpusové stylistiky, význam klíčových slov pro tuto disciplínu a shrnutí dosavadních projektů v této oblasti, včetně lingvistických rozborů literárních textů. Tento oddíl je doplněný metodologickou částí, která popisuje užitý software a možnosti jeho využití. Metoda je ověřována na korpusu sestávajícím se ze sedmi dílů série knih o Harrym Potterovi, který je porovnávan s referenčním korpusem - subkorpusem Britského národního korpusu složeným z textů pro děti a mládež. Prvních sto klíčových slov získaných pomocí konkordančního programu AntConc je dále rozděleno na slova gramatická a stylistická a slova lexikální, kterým jsou přiřazena i vlastní jména. Analyzovaná klíčová slova dobře ukazují, čím se zkoumaný text liší od podobně orientované dětské literatury v oblasti lexika a gramatických konstrukcí. Na základě této...
Sledování témat v elektronickém zpravodajství
Bílek, Karel ; Bojar, Ondřej (vedoucí práce) ; Holan, Tomáš (oponent)
V této práci se snažím nalézt definici zpravodajského tématu tak, aby byla detekce těchto témat v textu implementovatelná a kvalita této detekce měřitelná. Popisuji možné metody - "prosté" počítání slov, případně se zavedením stopslov; TF-IDF; dále popisuji problém textové klasifikace, mírně se dotknu text clusteringu. Dále popisuji přístupy, nazvané latent semantic in- dexing a latent Dirichlet allocation. Také popisuji experimenty s "prostým" počítáním slov, TF-IDF a textovou klasifikací na databázi článků z něko- lika elektronických zdrojů; vznik této databáze v práci popisuji rovněž. Ke způsobu řešení pomocí textové klasifikace uvádím metriku pomocí měření přesnosti a úplnosti; podle těchto metrik měřím několik variant textové klasi- fikace. 1
The individual textual profile: a corpus-based study of idiolect
Leško, Marek ; Malá, Markéta (vedoucí práce) ; Klégr, Aleš (oponent)
- CZ Diplomová práce analyzuje idiolekt Baracka Obamy jako prezidenstkého kandidáta ve specifické řečové situaci předvolebních televizních debat ve srovnání s jinými kandidáty v letech 2000, 2004 a 2008. Práce srovnává Obamův korpus s referenčím korpusem s využitím metod korpusové lingvistiky a toto srovnání je založeno zejména na analýze klíčových slov a jejich užití v daném kontextu. Práce zkoumá i kolokace klíčových slov a shluky často se opakujících slov. Výsledky analýzy, tedy hlavní rysy Obamova idiolektu, se prezentují ve strukturovaném přehledu rozděleném do několika oblastí. Klíčová slova: Idiolekt, individuální textový profil, Obama, klíčová slova, korpusy
Proces indexace vysokoškolských kvalifikačních prací
Obstová, Barbora ; Kovaříková, Klára (vedoucí práce) ; Trtíková, Ilona (oponent)
(cz) Tato bakalářská práce se zabývá rozdílným přístupem k indexaci z pohledu informačního pracovníka a samotného autora. Tento rozdílný přístup ověřuje na základě srovnávací analýzy vysokoškolských kvalifikačních prací z Univerzity Karlovy. Praktická část vychází ze zpracování vysokoškolských kvalifikačních prací v Knihovně společenských věd T. G. Masaryka. S ohledem na praktickou část zmiňuje práce pojmy jako interpretace textu, slovní zásobu a její kombinatorické prvky a slovosled. Část pojednává také o samotném procesu indexace s ohledem na obsahovou analýzu.
Online marketingová strategie
Laušmanová, Dagmar ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent)
V diplomové práci jsou popsány základní a nejdůležitější pojmy úzce spojené s marketingovou strategií na internetu. Praktická část obsahuje zpracovanou situační analýzu SWOT, analýzy trhu, konkurence a zákazníka. Na základě zhodnocení prostředí, možností firmy je vytvořena on-line marketingová strategie, která má za cíl zvýšit povědomí o značce dané společnosti, otestovat jednotlivé formy propagace a v případě úspěchu i získat nové zakázky. Dílčím cílem je odstranění slabých stránek společnosti zjištěné pomocí SWOT analýzy. Zároveň může téma diplomové práce najít praktické použití pro čtenáře, kteří hledají aktuální poznatky pro marketing svých společností v daném či podobném podnikatelském oboru.
Internetový marketing
Táborská, Dagmar ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Marie, Marie (oponent)
Tématem diplomové práce je internetový marketing. Jelikož je tato oblast rozsáhlá, zaměřuje se práce zejména na problematiku reklamy na internetu a v souvislosti s ní především na PPC reklamu. Poskytuje přehled jak o samotných reklamách (inzerátech), jejich pravidlech a obsahových znacích, tak o celkové struktuře PPC kampaní, klíčových slovech apod. To samé řeší u reklam na sociální síti Facebook. Záměrem je zdůraznit oblast využití těchto dvou typů kampaní a ukázat mezi nimi hlavní rozdíly. Tyto poznatky jsou využity pro praktickou část, v rámci níž je zrealizována PPC kampaň a kampaně na Facebooku pro vybraný subjekt. Účelem práce je znalosti získané z literární rešerše uplatit v praxi a na základě vyhodnocení zjištěných výsledků zároveň zjistit, jaká pozitiva a negativa kampaně obnáší a jak důležitá je reklama na internetu.
Systém pro provázání textů státnicových témat, studijních opor a doplňkových materiálů
Hradílek, Jakub ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním úkolem této práce je se seznámit s metodami vyhledávání definic odborných pojmů napříč texty. Následně navrhnout a vytvořit systém, který bude schopen propojit texty státnicových témat, studijních opor a doplňkových materiálů. Na závěr vyhodnotit vytvořený systém na materiálech z VUT FIT v Brně a zhodnotit výsledky vzhledem k použitelnosti výstupů pro přípravu studentů k závěrečným zkouškám.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 51 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.