Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv reklamy cestovních kanceláří na rozhodování zákazníků při výběru nabízených produktů
Srnská, Kateřina ; Valentová, Jana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na postavení reklamy v cestovním ruchu, s konkrétní aplikací na cestovní kanceláře. Podává ucelený přehled o postupu plánování reklamní kampaně a uvádí také určitá doporučení a upozornění. Součástí této práce je také konkrétní šetření mezi širokou veřejností a marketingovými odděleními cestovních kanceláří. Výsledky šetření jsou v závěru porovnávány s teoretickými základy celé práce.
Vznik a vývoj masového turismu v západním Německu v 50. a 60. letech 20. století
Fantišová, Lenka ; Soběhart, Radek (vedoucí práce) ; Kozmanová, Irena (oponent)
Diplomová práce pojednává o období vzniku masového cestovního ruchu ve Spolkové republice Německo v 50. a 60. letech 20. století. V úvodní části se práce věnuje období Výmarské republiky, kdy byly položeny základní předpoklady pro následný poválečný rozvoj cestování v jeho masové podobě. Jedním z klíčových témat práce je také hospodářský "zázrak", na jehož základě se následně rozvinula konzumní společnost, jejíž součástí byla mimo jiné i celospolečenská akceptace cestování jako běžného způsobu trávení volného času. V ústřední části diplomová práce zkoumá cestování západoněmeckého obyvatelstva z pohledu kulturního a společenského fenoménu. Zvláštní pozornost je věnována také podobě a vývoji turistické infrastruktury v 50. a 60. letech 20. století v SRN.
ÚROVEŇ INFORMOVANOSTI A POSTOJE CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ KE ZDRAVOTNÍM RIZIKŮM CESTOVATELŮ
AUERBACHOVÁ, Eva
V dnešní době je velmi populární cestovat do ciziny. Lidé odjíždějí za hranice vlasti kvůli práci, získávat zkušenosti, poznávat odlišnou kulturu, ale největší podíl je těch, kteří jedou za rekreací. Lidé by měli myslet na své zdraví a sami se aktivně zajímat o vhodné očkování, o rizika spojená s koupáním, nadměrným sluněním nebo rizikovou sexuální aktivitou., o dodržování zásad správného stravování, o vhodnou ochranu před hmyzem a jinými členovci či o dostatečném vybavení cestovní lékárničky. Neměli by zapomínat i na možné poškození v důsledku působení klimatu, psychické zátěže, dopravního prostředku nebo napadení zvířetem. Cestovatelé často využívají služeb cestovních kanceláří a spoléhají na to, že jim budou poskytnuty komplexní služby, zahrnující kromě dopravy, ubytování, stravování a zábavného programu, také rady a základní poučení o možných zdravotních rizicích v zahraničí a preventivních opatření k ochraně zdraví. Mimo to by cestovní kanceláře měly dokázat odpovědět na klientovy otázky, týkající se tohoto tématu a poradit mu konkrétní instituce, odkud může klient čerpat informace o ochraně svého zdraví na cestách. Pro splnění cíle své bakalářské práce, jímž je zmapovat postoje cestovních kanceláří k rizikům cestovatelů a zodpovězení výzkumné otázky jsem zvolila kvantitativní výzkum. Tento typ výzkumu jsem zvolila z důvodu malého počtu respondentů. Nástrojem k získání potřebných informací byly rozhovory, neboť jsou jednou z technik v kvalitativním výzkumu, který jsem prováděla. Pokud byly pracovníci cestovní kanceláře časově zaneprázdněni, nechala jsem jim na pracovišti své otázky v tištěné podobě. Pro snadnější porovnání dat, dobrou strukturovanost a z důvodu možnosti zanechání otázek na pracovištích, jsem provedla standardizované rozhovory. Všechny otázky byly otevřené. Provedla jsem obsahovou analýzu získaných dat. Nejprve jsem provedla transkripci textového materiálu, poté jsem data roztřídila do tabulek a provedla jejich obsahovou analýzu. Zjištěné skutečnosti jsem nepřeváděla na procenta, protože z tak malého vzorku nelze vyvozovat obecné závěry. Soubor cestovních kanceláří byl tvořen náhodně vybranými cestovními kancelářemi v Opavě, Kravařích, Českých Budějovicích a Brně. Do souboru jsem zařadila města do sto tisíc obyvatel a nad sto tisíc obyvatel z důvodu větší reprezentativnosti výzkumu. Z výzkumu byly odvozeny tyto hypotézy: 1. Klienti cestovních kanceláří se o možná zdravotní rizika spojená s cestováním zajímají téměř výhradně při cestách do mimoevropských destinací. 2. Zaměstnanci cestovních kanceláří jsou obeznámeni se zdravotními riziky a jsou schopni klientům poradit konkrétní instituce či adresy, kde mohou nalézt další informace o možném ohrožení zdraví v zahraničí. 3. Cestovní kanceláře jsou obeznámeny s možnými zdravotními riziky cestovatelů Platnost hypotéz by měla být potvrzena v dalším výzkumu. Tato bakalářská práce přináší cestovatelům přehled o zásadách správného životního stylu v zahraničí. Po prostudování by čtenář mohl získat přehled o zdravotních rizicích vyplývajících z odlišného klimatu či z nižší hygienické úrovně a také o preventivních opatřeních k ochraně svého zdraví v zahraničí. Dále osvětluje postoje cestovních kanceláří ke zdravotním rizikům cestovatelů a úroveň jejich znalostí o této problematice a ukazuje, že cestovatel, který využívá jejich služby, většinou získá informace o ochraně zdraví nebo mu alespoň budou doporučeny důvěryhodné zdroje, kde tyto informace může najít. Lidé se ovšem musí ptát, podávání těchto informací k prodávaným zájezdům, totiž stále není bráno jako samozřejmost.
Analýza marketingové komunikace v cestovním ruchu
Gábrišová, Nikol ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v cestovním ruchu, konkrétně internetovými stránkami vybraných cestovních kanceláří. V teoretické části popisuji jednotlivá východiska marketingu a marketingové komunikace cestovních kanceláří a zásady pro tvorbu webových stránek. V praktické části pak analyzuji internetové stránky jednotlivých cestovních kanceláří z hlediska dodržování těchto zásad a vybírám nejlépe zpracované stránky.
Analýza nabídky zájezdů do USA na současném trhu v České republice
Jirsová, Simona ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Novotný, David (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvořit analýzu produktového portfolia nabízeného vybranými cestovními kancelářemi působícími na trhu České republiky do Spojených států amerických. Autorka práce si klade za cíl zachytit trendy, které jsou v současné době charakteristické pro cestování do této destinace, zejména v souvislosti s nedávnými legislativními změnami učiněnými ze strany vlády Spojených států amerických. Analýza se opírá o podrobnou charakteristiku destinace, trendů ve výjezdovém cestovním ruchu občanů České republiky do Spojených států amerických a na základě zjištěných údajů konfrontuje současnou nabídku cestovních kanceláří s možnostmi trhu a stranou poptávky.
Vývojové trendy na trhu cestovního ruchu
Kopecká, Marie ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Jaderná, Eva (oponent)
V práci se věnuji vývojovým trendům na trhu cestovního ruchu. Jedná se o analýzu všech českých velkých cestovních kanceláří a agentur z hlediska počtu majitelů a jejich podílu na jednotlivých subjektech cestovního ruchu. Subjekty je možno porovnávat včetně obratu za poslední 3 roky a dosavadního vývoje. Stěžejním cílem bylo zjistit, kdo jsou majitelé cestovních kanceláří. Zda se jedná o české nebo zahraniční podniky. Zjištěná data sloužila k určení pravděpodobného vývoje na trhu cestovního ruchu a identifikaci současných trendů v této oblasti.
Zvláštnosti účetnictví cestovních kanceláří
Ouředníková, Ivana ; Müllerová, Libuše (vedoucí práce) ; Illinger, Karel (oponent)
Práce pojednává o zvláštnostech účetnictví a daní v cestovních kancelářích. Úvodem je nastíněna historie a vývoj cestovního ruchu a cestovních kanceláří. Dále je věnována pozornost právní úpravě podnikání v oblasti cestovního ruchu. Z účetních případů se v práci objevuje zprostředkování prodeje zájezdu, účtování záloh a operace s měnou. Část o daních se zabývá daní z příjmů a DPH. V závěru jsou popsány kalkulace, které by se u cestovních kanceláří mohly objevit.
Pojištění cestovních kanceláří proti úpadku
Kvasničáková, Markéta ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma "Pojištění cestovních kanceláří proti úpadku" se zabývá pojistným produktem pojištění záruky. Definuje povinnost cestovních kanceláří být pojištěn proti neschopnosti ve smyslu Zákona č. 159/1999 Sb. Dále se práce zaměřuje na pojišťovny oprávněné poskytovat pojištění záruky, uvádí postup sjednání tohoto pojištění v praxi,charakterizuje úpadek konkrétní cestovní kanceláře a v závěru obecně hodnotí důvěryhodnost cestovních kanceláří.
Pojištění cestovních kanceláří proti úpadku a jeho role v současném období
Zindulková, Kateřina ; Daňhel, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá pojištěním cestovních kanceláří proti úpadku. Popisuje vývoj tohoto produktu od sestavování zákona 159/1999 Sb., přes první roky účinnosti spojené s Poolem pojistitelů, po rozpad Poolu a současnou situaci na trhu. Práce představuje Pojištění záruky v praxi z pohledu pojišťoven, cestovních kanceláří, i klientů. Prostor je věnován zamyšlení o výhodách a nevýhodách produktu, možnostech řešení a budoucím vývoji.
Porovnání nabídky českých a zahraničních cestovních kanceláří
Kiss, Petr ; Musil, Martin (vedoucí práce)
Práce porovnává nabídku zahraničních zájezdů českých a zahraničních cestovních kanceláří, rozsah a kvalitu poskytovaných služeb a analyzuje rozdíl mezi službami, které nabízejí české a zahraniční cestovní kanceláře při zahraničních pobytech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.