Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 94 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Produkty cestovních kanceláří a agentur pro vybrané segmenty zákazníků
KYNČLOVÁ, Markéta
Cílem této kvalifikační práce je provést analýzu produktového portfolia v současnosti nabízeného cestovními kancelářemi a agenturami se zaměřením na vybraný segment zákazníků. Vybraným segmentem této práce jsou studenti vysokých škol, neboť lze předpokládat, že mají specifické chování, potřeby a požadavky, kterými se liší od ostatních účastníků cestovního ruchu. Dalším cílem je na základě syntézy získaných dat vytvořit nové produkty cestovního ruchu a diskutovat jejich ekonomickou konkurenceschopnost.
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Turečková, Erika ; Vlková, Barbora (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou cestovní agentury, která působí jako prostředník při prodeji zájezdů cestovním kancelářím. Práce je strukturována do tří hlavních kapitol. První kapitola nese název Teoretická východiska práce, která vysvětlují základní pojmy spojené s řešenou problematikou. Na základě této kapitoly je následně vytvořena další s názvem Analýza problému a současné situace. Tato kapitola je zpracována díky příslušným analýzám. V závěru se nachází kapitola, která obsahuje návrhy na zlepšení současné situace, které přispívají k efektivnější propagaci.
Využití vybraných metod ekonomické a strategické analýzy pro rozpoznání rizik podnikatelského subjektu
Kavková, Karolína ; Závodný, Ondřej (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Hlavním účelem diplomové práce je analýza cestovní agentury Bolsa travel pomocí vybraných metod ekonomické a strategické analýzy pro rozpoznání rizik. Práce se skládá ze čtyř částí. První část pracuje s teoretickými východisky práce. Druhá část uvádí teorii do praxe. Zhodnocení analýzy rizik a metody RIPRAN interpretuje výsledky třetí část a v poslední části je zpracovaná diskuze k vhodným opatřením.
Marketingový výzkum pro společnost Invia.cz, a.s.
Růžičková, Lucie ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků cestovní agentury Invia.cz a také analýzou spotřebitelského chování při výběru dovolené. Teoretická část se vymezuje stěžejní pojmy, v analytické části jsou užity metody a dotazníkové šetření. Na závěr byla veškerá zjištěná data vyhodnocena a byly vytvořeny návrhy na zlepšení vedoucí ke zkvalitnění poskytovaných služeb ve vybrané společnosti.
Podnikatelský záměr - rozšíření cestovní agentury
Jiříková, Iva ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce „Podnikatelský záměr – rozšíření cestovní agentury“, je zaměřená na sestavení podnikatelského plánu, dle kterého bude v budoucnu možné rozšířit již fungující cestovní agenturu o další předmět podnikání. V teoretické části jsou na základě dostupné odborné literatury vytyčeny pojmy, které se týkají podnikání, podnikatelského plánu a cestovní agentury. V analytické části jsou rozebrány analýzy, které zanalyzují vnitřní a vnější prostředí společnosti a napomáhají tak v návrhové části. Návrhovou část tvoří ucelené kroky, postupy a metody konkrétního podnikatelského záměru pro rozšíření reálné cestovní agentury.
Specifika vybraného segmentu zákazníků cestovního ruchu
SKALÁK, Pavel
Bakalářská práce se zabývá specifiky vybraného segmentu zákazníků cestovního ruchu. Vybraným segmentem jsou LGBT osoby (lesby, gayové, bisexuálové a transgender osoby). Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce jsou shrnuty dosavadní poznatky ve vztahu k řešené problematice a definovány základní pojmy. Praktická část se zaměřuje na analyzování současného stavu předních organizací v České republice a zahraničí. V práci je také změřen, porovnán a zhodnocen potenciál České republiky pro LGBT cestovní ruch. Dále praktická část sestává z výzkumného šetření, na základě kterého je navrhnut zájezd v České republice. Cílem bakalářské práce je tedy shrnutí dostupných dat o segmentu LGBT v cestovním ruchu, zhodnocení potenciálu České republiky pro LGBT turismus a sestavení zájezdu v České republice.
Nabídka vybrané cestovní agentury
Bukovská, Michaela ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Cílem této bakalářské práce je shrnutí nabídky vybrané cestovní agentury Zajezdy.cz, a. s. Tato nabídka je v práci dělena dle různých kritérií a je zde zahrnuta i charakteristika vlastních služeb agentury, které slouží jako hlavní konkurenční výhody. Část práce je věnována i srovnání s konkurenčními agenturami a jejich výhodami a popsání webové stránky jako nejdůležitějšího marketingového nástroje. Nakonec je celá nabídka shrnuta a zhodnocena prostřednictvím SWOT analýzy.
Podnikatelská Analýza Start-Up Společnosti v České Republice a Ruské Federace
Fomicheva, Veronika ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat trh služeb cestovního ruchu a analyzovat rozdíly při založení cestovní kanceláře v České Republice a Ruské Federace. První kapitola metodická část odhaluje politické, ekonomické, sociokulturní a technologické faktory podnikatelského prostředí v České Republice a Rusku; Popisuje trh služeb cestovního ruchu obecně. Druhá část praktická část zahrnuje dva podnikateské plány pro cestovní kanceláře. Ve třetí kapitole porovnávám dva podnikatelské plány, vyvodím z toho určité závěry a dávám určité doporučení.
Nastaveni firemní struktury a vnitropodnikových procesů cestovní agentury.
Blažková, Jana ; Čermáková, Elvíra (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem práce je zmapovat vnitřní procesy organizace, které budou základem pro rozhodování o možných změnách v organizační struktuře společnosti. V první části práce je popsán rozdíl mezi malou a středně velkou firmou a formy organizační struktury. Dále je v práci popsáno procesní řízení, přístupy k procesnímu řízení a mapování procesů. V druhé části je popsán současný stav společnosti a jsou zmapovány a zhodnoceny procesy jednotlivých oddělení společnosti. Na základě mapování procesů je navržena nová organizační struktura, která by měla přispět k efektivnějšímu řízení organizace.
Kontrolní hlášení - porovnání různých oborů činnosti
Pikhartová, Tereza ; Zídková, Hana (vedoucí práce) ; Vítková, Jana (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analýza kontrolního hlášení. Hlavním cílem práce je komparace způsobu vyplňování kontrolního hlášení u vybraných subjektů s různými obory činnosti - cestovní agentury a podnikatele s řemeslnou živností. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je teoretická, na úvod okrajově popisuje DPH a poté je zaměřena na kontrolní hlášení, důvod jeho zavedení, princip a obsahovou část. Ve druhé, praktické části jsou popsány vybrané subjekty z pohledu DPH a vymezena jejich specifika. Hlavní část práce je věnována rozdílům ve vyplňování kontrolního hlášení u vybraných subjektů, a to především s využitím modelových příkladů, které shrnují získané znalosti z části teoretické.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 94 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.