Název:
Specifika vybraného segmentu zákazníků cestovního ruchu
Překlad názvu:
Specifics of selected Segment of Customer in Tourism
Autoři:
SKALÁK, Pavel Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá specifiky vybraného segmentu zákazníků cestovního ruchu. Vybraným segmentem jsou LGBT osoby (lesby, gayové, bisexuálové a transgender osoby). Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce jsou shrnuty dosavadní poznatky ve vztahu k řešené problematice a definovány základní pojmy. Praktická část se zaměřuje na analyzování současného stavu předních organizací v České republice a zahraničí. V práci je také změřen, porovnán a zhodnocen potenciál České republiky pro LGBT cestovní ruch. Dále praktická část sestává z výzkumného šetření, na základě kterého je navrhnut zájezd v České republice. Cílem bakalářské práce je tedy shrnutí dostupných dat o segmentu LGBT v cestovním ruchu, zhodnocení potenciálu České republiky pro LGBT turismus a sestavení zájezdu v České republice.The bachelor thesis deals with specifics of selected segment of customers in tourism. The selected segment is LGBT people (lesbians, gay, bisexual and transgender people). The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis summarizes the existing knowledge in relation to the discussed issue and it defines the basic terms. The practical part focuses on analysing the current situation of the leading organizations in the Czech Republic and abroad. The work also measures, compares and evaluates the potential of the Czech Republic for LGBT tourism. Further, the practical part consists of a research survey, based on a tour in the Czech Republic is designed. The aim of the bachelor thesis is to summarize the available data on the LGBT segment in tourism, to evaluate the potential of the Czech Republic for LGBT tourism and to prepare the tour in the Czech Republic.
Klíčová slova:
cestovní agentura; Cestovní ruch; destinace; gay friendly; homosexualita; IGLTA; LGBT komunita; LGBT turismus; pochod hrdosti; produkt; Queer; destination; gay friendly; Gay pride; homosexuality; IGLTA; LGBT community; LGBT tourism; product; Queer; Tourism; Travel Agency Citace: SKALÁK, Pavel. Specifika vybraného segmentu zákazníků cestovního ruchu. České Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50044