Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konkurenční analýza vybraných společností na sociální síti Facebook
Ryčl, Jan ; Feige, Tomáš (vedoucí práce) ; Louda, Jan (oponent)
Bakalářská práce analyzuje úspěšnost marketingové strategie dvou společností na sociální síti Facebook pomocí analytických nástrojů. V teoretické části se práce zabývá obecně sociálními médii, sociální zpětnou vazbou a angažovaností uživatelů. Poté ukazuje marketingové využití Facebooku a možnost analýzy dat pomocí Facebook Insights pro vyhodnocení úspěšnosti oslovení zákazníků. V praktické části se práce zabývá konkurenční analýzou Facebookových stránek Xboxu a Playstationu. Hlavním cílem je zjistit, která stránka oslovuje svoje fanoušky lépe a proč tomu tak je.
Exploratorní analýza sociální sítě studentů Fakulty managementu VŠE na sociálním médiu Facebook
Loušová, Petra ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je představení moderních přístupů v analýze sociálních sítí. V teoretické části jsou charakterizovány jednotlivá sociální média, využívaná jak v České republice, tak ve světě. Dále jsou rozebrány fundamentální elementy sociálních sítí a možnost jejich analýzy pomocí softwarových prostředků. V praktické části jsou tyto základní přístupy aplikovány pro exploratorní analýzu sociální sítě studentů Fakulty managementu VŠE na sociálním médiu Facebook. Pro samotnou analýzu je použit SNA program Gephi. Cílem práce je prozkoumat sociální sítě studentů FM VŠE na FB a získat tak potenciálně užitečných informací.
Kvantitativní marketing
Ráčková, Adéla ; Hušek, Roman (vedoucí práce) ; Beck, Jiří (oponent) ; Hlaváček, Jiří (oponent) ; Tomek, Gustav (oponent)
Ve své dizertační práci se zabývám řízením marketingové komunikace a technikami, které tuto komunikaci zefektivňují. Hlavním tématem je samotná optimalizace marketingové komunikace, kterou zkoumám nejprve z teoretického hlediska. Dále se věnuji analýze sociálních sítí, která poskytuje doplňující a zpřesňující informace pro prediktivní modely popisující zákaznické chování. Analýza sociálních sítí představuje přístup,který slouží ke studiu sociální struktury a jeho předmětem zájmu je rozbor sociálních vazeb jednotlivců v podobě relačních dat. K vytvoření a odhadu prediktivních modelů bylo využito modelů binární volby, přičemž největší pozornost byla věnována logistické regresi, dále pak logitovým a probitovým modelům, včetně diskuse ohledně využití modelů multinomické volby.V aplikační část byly kombinovány výše uvedené techniky. Pro případové studie byl zvolen telekomunikačního trh, který patří mezi dynamicky se rozvíjející prostředí, které je otevřené novým neotřelým technologiím a přístupům. V této práci se věnuji celkem třem případovým studiím. První případová studie je zaměřena na optimalizaci aktivní telemarketingové kampaně uskutečněné u zahraničního telekomunikačního operátora. Druhá případová studie se soustředí na optimalizaci pasivní telemarketingové kampaně, resp. optimalizaci marketingové komunikace na infolinkách u tuzemského telekomunikačního operátora. Třetí případová studie se věnuje významné změně na českém telekomunikačním trhu, která se odehrála v dubnu 2013, a roli, kterou v ní sehrály predikční modely a optimalizace.
Využití analýzy sociálních sítí při analýze sociálního okolí projektového manažera
Hájek, Martin ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Hřebíček, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu sociálního okolí projektového manažera a možnostem jeho analýzy. Sociální okolí je definováno jako souhrn netechnických faktorů působících na projektového manažera, které významným způsobem ovlivňují průběh projektu. Znalost sociálního okolí je, vedle znalosti metodik řízení projektů, projektového plánu, oboru činnosti klienta a dalších předpokladů, klíčová pro úspěch projektu. Cílem práce je definovat rozsah sociálního okolí a především prezentovat techniky a metody, jakými je možné sociální okolí analyzovat, a na základě zjištěných závěrů aktivně kultivovat projektové prostředí. Mezi další cíle práce patří formulace doporučení pro orientaci projektového manažera v jeho sociálním okolí a dokumentace diskutovaných poznatků na příkladech z projektové praxe -- mj. na základě zkušeností z analýzy sociálních sítí, jež byla pro potřeby této práce provedena v prostředí reálných projektů. Práce představuje tři metody analýzy -- analýzu sociálních sítí, analýzu zainteresovaných stran a analýzu psychologického profilu členů týmu, které se vzájemně doplňují a poskytují projektovému manažerovi ucelený přehled o jeho sociálním okolí. Na analýzu sociálních sítí je kladen majoritní důraz, jelikož představuje teoretický a praktický úvod do tématu a základ pro další analýzu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.