Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Modulární dopravník
Winter, Jaroslav ; Vincenc, Josef (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
V této diplomové práci je konstrukční návrh modulárního válečkového dopravníku, který je součástí flexibilní montážní linky na výrobu automobilových sedadel. Práce obsahuje konstrukční a funkční řešení válečkové tratě. V první části práce jsou shrnuty současné konstrukční řešení válečkových dopravníků.
Konstrukční návrh stojanu pásové pily
Kropáč, Jan ; Pavlík, Jan (oponent) ; Tůma, Zdeněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rešerší v oblasti pásových pil, podstavců a válečkových dopravníků. Výstupem této práce je konstrukční návrh nového stojanu pro starší pásovou pilu PILOUS ARG 220 plus, jehož součástí je i rozložitelný válečkový dopravník. Celá práce je pak doplněna o obrázky a výkresy z modelu vytvořeného v 3D CAD softwaru.
Otočný válečkový stůl
Christov, Rosen ; Hloušek, David (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce obsahuje koncepční návrh otočného válečkového stolu pro změnu směru pohybu europalet. Její součástí jsou možná konstrukční řešení. Návrh hlavních konstrukčních prvků. V závěru práce je model navržené konstrukce a výkresový dokumentace v rozsahu dle zadání.
Přesuvna
Zubr, Tomáš ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
V této práci je řešen konstrukční návrh dopravního uzlu (přesuvna) mezi válečkovou tratí a řetězovým dopravníkem pro přepravu EURO palet. Dopravníky jsou navzájem kolmé. Obsahem bakalářské práce je funkční konstrukční návrh se základními funkčními výpočty, dále pak výkresová dokumentace doplněna 3D modelem celé přesuvny.
Návrh zdviže na palety
Hájek, Lukáš ; Winkler, Tomáš (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh zdviže na palety s autosedačkami o hmotnosti 200 kg. Toto zařízení je určené pro vertikální dopravu břemene mezi dvěma pracovními polohami, které jsou od sebe vzdáleny 6 m. Součástí paletové zdviže je i válečkový dopravník, uchycený na zdvihacím rámu, který umožňuje naložení a vyložení palet z fixních válečkových tratí v dolní a horní stanici. Je zde proveden funkční výpočet důležitých částí, pevnostní kontrola tažného pásu a hřídele bubnu. Metodou MKP (metodou konečných prvků) je zjištěn průběh napětí zdvihacího rámu. Součástí přílohy je výrobní výkres hřídele bubnu, výkres svarku zdvihacího rámu, sestavný výkres pohonné stanice a celé zdviže. Dále časový diagram funkce pro jeden takt, riziková a FMEA analýza.
Testovací dopravník pro solární skla
Holčík, Martin ; Fiedler, Petr (oponent) ; Štohl, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o současném stavu a možnostech transportu výrobních surovin a automatizaci této části výrobního procesu na automatických nebo poloautomatických výrobních linkách. Na základě požadavků na chování zařízení nabízí možné řešení automatizace soustavy válečkových dopravníků, které jsou použity na testovací účely pro vyhodnocení provozu, opotřebení a možnosti technického vylepšení současného řešení. Popisuje hardware pro potřeby automatizace a inženýrské systémy, které se používají pro její parametrizaci a programování.
Modulární dopravník
Winter, Jaroslav ; Vincenc, Josef (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
V této diplomové práci je konstrukční návrh modulárního válečkového dopravníku, který je součástí flexibilní montážní linky na výrobu automobilových sedadel. Práce obsahuje konstrukční a funkční řešení válečkové tratě. V první části práce jsou shrnuty současné konstrukční řešení válečkových dopravníků.
Modulární dopravník
Winter, Jaroslav ; Vincenc, Josef (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
V této diplomové práci je konstrukční návrh modulárního válečkového dopravníku, který je součástí flexibilní montážní linky na výrobu automobilových sedadel. Práce obsahuje konstrukční a funkční řešení válečkové tratě. V první části práce jsou shrnuty současné konstrukční řešení válečkových dopravníků.
Robotizované pracoviště pro ukládání 25 kg pytlů maltové směsi na paletu
Falta, Libor ; Kubela, Tomáš (oponent) ; Knoflíček, Radek (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh robotizovaného pracoviště (RTP) pro ukládání pytlů na paletu s výkonem 600 pytlů za hodinu. Pro úvod do problematiky řešeného zadání se úvodní část práce zabývá všeobecným pojednáním o průmyslových robotech, teorií návrhu RTP a paletizací. Pro dané pracoviště je voleno jedno odebírací místo z válečkového dopravníku a dvě odkládací. V rámci RTP se jako periferní zařízení pro dopravu pytlů a palet používají dopravníky pásové, válečkové a dopravník řetězový. Pro možnost technicko – ekonomického zhodnocení jsou systematickým způsobem vypracovány dvě varianty RTP. Nedílnou součástí je řešení bezpečnosti a ergonomie pracoviště. Pro vybrané komponenty RTP je provedena analýza rizik. Dále je uveden návrh uchopovací hlavice robotu včetně výkresu sestavení. Na závěr je provedeno ekonomické zhodnocení stavby RTP. Přílohou diplomové práce jsou výkresy dispozice robotizovaného pracoviště, schémata pneumatického a elektrického zapojení a blokové schéma řízení RTP.
Paletová zdviž s válečkovým dopravníkem
Holcapfl, Zdeněk ; Vymazal, František (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh paletové zdviže s připevněným úsekem poháněné válečkové tratě, pro přepravu europalet s břemenem o hmotnosti 1200 kg. Navržená zdviž je určena pro vertikální manipulaci mezi dvěma pracovními polohami vzdálených mezi sebou 5 m. Práce je doložena návrhem všech konstrukčních celků stroje, návrhem všech normalizovaných dílů a kontrolním výpočtem některých částí s využitím metody konečných prvků (MKP). V přílohách práce je doložena kompletní výrobní dokumentaci stroje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.