Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Letecké motory do konce druhé světové války
Falta, Libor ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá letadlovými pístovými motory do konce 2. světové války. Mapuje známé, nejpoužívanější i netradiční typy motorů dle časové osy. Z počátku pojednává o historii letectví a o prvním použití pístových motorů jako zdroj síly pro řízený let. Dále jsou zmíněny požadavky na letadlové pístové motory. V celém rozsahu práce je zachyceno zdokonalování konstrukce a zvyšování výkonu motorů. V jednotlivých kapitolách jsou pak popsány typické konstrukce a nejvýkonnější motory pro daná období. Zahrnuje hlavně vliv světových válek a prestižních závodů, které značně urychlovaly celkový rozvoj. V poslední části je potom zdůvodněna hranice pro zvyšování výkonu pístových motorů letadel.
Robotizované pracoviště pro ukládání 25 kg pytlů maltové směsi na paletu
Falta, Libor ; Kubela, Tomáš (oponent) ; Knoflíček, Radek (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh robotizovaného pracoviště (RTP) pro ukládání pytlů na paletu s výkonem 600 pytlů za hodinu. Pro úvod do problematiky řešeného zadání se úvodní část práce zabývá všeobecným pojednáním o průmyslových robotech, teorií návrhu RTP a paletizací. Pro dané pracoviště je voleno jedno odebírací místo z válečkového dopravníku a dvě odkládací. V rámci RTP se jako periferní zařízení pro dopravu pytlů a palet používají dopravníky pásové, válečkové a dopravník řetězový. Pro možnost technicko – ekonomického zhodnocení jsou systematickým způsobem vypracovány dvě varianty RTP. Nedílnou součástí je řešení bezpečnosti a ergonomie pracoviště. Pro vybrané komponenty RTP je provedena analýza rizik. Dále je uveden návrh uchopovací hlavice robotu včetně výkresu sestavení. Na závěr je provedeno ekonomické zhodnocení stavby RTP. Přílohou diplomové práce jsou výkresy dispozice robotizovaného pracoviště, schémata pneumatického a elektrického zapojení a blokové schéma řízení RTP.
Robotizované pracoviště pro ukládání 25 kg pytlů maltové směsi na paletu
Falta, Libor ; Kubela, Tomáš (oponent) ; Knoflíček, Radek (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh robotizovaného pracoviště (RTP) pro ukládání pytlů na paletu s výkonem 600 pytlů za hodinu. Pro úvod do problematiky řešeného zadání se úvodní část práce zabývá všeobecným pojednáním o průmyslových robotech, teorií návrhu RTP a paletizací. Pro dané pracoviště je voleno jedno odebírací místo z válečkového dopravníku a dvě odkládací. V rámci RTP se jako periferní zařízení pro dopravu pytlů a palet používají dopravníky pásové, válečkové a dopravník řetězový. Pro možnost technicko – ekonomického zhodnocení jsou systematickým způsobem vypracovány dvě varianty RTP. Nedílnou součástí je řešení bezpečnosti a ergonomie pracoviště. Pro vybrané komponenty RTP je provedena analýza rizik. Dále je uveden návrh uchopovací hlavice robotu včetně výkresu sestavení. Na závěr je provedeno ekonomické zhodnocení stavby RTP. Přílohou diplomové práce jsou výkresy dispozice robotizovaného pracoviště, schémata pneumatického a elektrického zapojení a blokové schéma řízení RTP.
Letecké motory do konce druhé světové války
Falta, Libor ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá letadlovými pístovými motory do konce 2. světové války. Mapuje známé, nejpoužívanější i netradiční typy motorů dle časové osy. Z počátku pojednává o historii letectví a o prvním použití pístových motorů jako zdroj síly pro řízený let. Dále jsou zmíněny požadavky na letadlové pístové motory. V celém rozsahu práce je zachyceno zdokonalování konstrukce a zvyšování výkonu motorů. V jednotlivých kapitolách jsou pak popsány typické konstrukce a nejvýkonnější motory pro daná období. Zahrnuje hlavně vliv světových válek a prestižních závodů, které značně urychlovaly celkový rozvoj. V poslední části je potom zdůvodněna hranice pro zvyšování výkonu pístových motorů letadel.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.