Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 289 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
TiledPlanet: game map generator
Konderla, Bartosz ; Starka, Tomáš (oponent) ; Vlnas, Michal (vedoucí práce)
The thesis focuses on the procedural generation of spherical maps for turn-based strategy games, drawing inspiration from the Civilization game series. The generation process was implemented in the Unity game engine with the use of various techniques such as spherical grids, noise, Bézier curves, level of detail, and compute shaders. The thesis also explores map-related mechanics of turn-based strategy games such as pathfinding and fog of war. As a result of the thesis, an application capable of generating planet-like looking maps, complemented by a map editor tool, and a demonstration of basic game mechanics was developed. The implemented work can serve as a foundation for the development of turn- based strategy games.
Demonstrace herních mechanik pro kombinaci 3D a 2D displejů
Hanuš, Jan ; Pečiva, Jan (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je demonstrovat mechaniky použitelné pro hry, které využívají holografický displej Looking Glass ve spojení s klasickým displejem. Holografický displej je využitý jako sekundární a jako doplňující zařízení, které poskytuje rozšířené možnosti interaktivního zobrazení 3D scény. Tyto mechaniky jsou demonstrovány pomocí prototypu jednoduché hry, která tyto mechaniky implementuje. Jedná se jak o klasické herní mechaniky, tak o mechaniky využívající vlastností holografického displeje jako je úhel pohledu nebo skrývání informací v jednotlivých pohledech. Přínosem této práce je prozkoumání herních mechanik použitelných pro tuto kombinaci displejů.
Programování robotického pracoviště pomocí brýlí HoloLens
Kolařík, Petr ; Milet, Tomáš (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá použitím brýlí Microsoft Hololens 2 při práci na robotickém pracovišti. Navazuje na diplomovou práci Ing. Simony Hiadlovské a na existující uživatelské rozhraní AREditor připojené k ARServeru. Prvním cílem práce bylo zdokonalit způsob přidávání objektů na delší vzdálenost. Pro tento problém jsou navrhnuty a porovnány tři metody: první je přidání fixně na vzdálenost jednoho metru ve směru ruky, druhou je přidání na kolmici vytaženou z bodu styku ukazatele a stolu a následné nastavení výšky pomocí tahu ruky a poslední je taktéž přidání na kolmici, ale nastavení výšky pomocí ťuknutí. Druhým cílem práce bylo vymyslet způsob, jakým vybrat jeden objekt ze shluku objektů. V tomto případě jsou porovnány metody obyčejného výběru pomocí ukazatele, rozšíření objektů z blízkého okolí a zobrazení interaktivního seznamu objektů.
Univerzální framework pro experimenty na 3D zobrazovacích zařízeních
Hlávka, Marek ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Zařízení zobrazující trojrozměrný obraz se dostávají do běžného života čím dál tím více a je tím pádem nutné zajistit co nejlepší kvalitu zobrazované 3D scény. Tato práce se zabývá porovnávání efektivity jednotlivých způsobů zobrazení virtuální reality v dnešní době, jako jsou stereoskopické nebo holografické displeje. Také se zabývá návrhem, implementací a publikováním frameworku, který umožňuje porovnávání a testování právě takových zařízení. Framework je tvořen v herním enginu Unity, vetšinou pomocí skriptů v jazyce C#. Díky frameworku je možné jednodušeji a efektivněji porovnávat jednotlivé typy, nebo konkrétní varianty zařízení pro zobrazovaní trojrozměrného obrazu. Publikovaný framework je dostupný open-source.
Hra v Unity
Zahálka, David ; Vlnas, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Tato závěrečná práce se zaměřuje na vytvoření 2D rogue-like počítačové hry na styl Vampire Survivors s procedurálními prvky. Hra je implementovaná v herním enginu Unity. Mapa hry je procedurálně generovaná za využití Perlinova šumu a Celulárních automatů.
Kvantifikace poruch propriocepčního aparátu pomocí virtuální reality
Šopák, Petr ; Burian, František (oponent) ; Chromý, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem aplikace pro analýzu propriocepce využívající virtuální realitu a herní platformu Unity. Aplikace byla vyvinuta na základě předlohy ve formě instalace obdobné aplikace (bez možnosti přístupu k jejích zdrojovým kódům). Dále aplikace byla obohacena o nové funkce, jako je například černá scéna, a zlepšení stávajících funkcí, jako je přidání realistických modelů, vytvoření nového uživatelského rozhraní a kalibrace pro shodu virtuálních objektů se skutečnými. Byly navrženy a realizovány také experimenty k ověření přesnosti lokalizace zařízení Oculus Quest 2.
Integrace simulátoru výměníkové stanice do AAS
Černocký, Petr ; Jirsa, Jan (oponent) ; Arm, Jakub (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá dnešní moderní metody řízení výroby, bez kterých by se neobešel celý fenomén průmyslu 4.0. Hlavním zaměřením této práce je Asset Administration Shell a integrace modelů a simulací do něj. Dále je zde provedena rešerše v oblasti modelování a vizualizace výroby a výrobních procesů, která je opatřena i ukázkou komunikace mezi vizualizačním softwarem UNITY a výpočetním softwarem Matlab. Z rozboru je dále vybrán nejvhodnější software, pro konečnou implementaci. Dále je zde proveden návrh řešení integrace simulátoru do AAS a následně jeho praktické provedení. Zároveň je zde zhodnocen celý navržený systém s integrovaným simulátorem.
Virtuální model postapokalyptického přežití
DŽUGANOVÁ, Marie
Diplomová práce se soustředí na vývoj 3D desktopové hry. Práce detailně popisuje tvorbu 3D modelů a design herního světa až po implementaci herní logiky a interakce v Unity enginu. Modelování v Blenderu je provedeno v souladu s principy Low-Poly stylu s důrazem na minimalizaci nároků na výpočetní výkon. Skripty jsou realizovány v jazyce C#, který je nedílnou součástí Unity prostředí. Hra má za cíl hráči poskytnout zážitek ze sběru předmětů nutných k odemknutí cílové lokace na herní mapě a překonání různých výzev, včetně setkání s NPC postavami. Cílem práce je poskytnout ucelený pohled na proces vývoje her s důrazem na aktuální trendy a technologické možnosti v oboru.
Visualization of Detected Objects from Drone in Microsoft HoloLens 2
Osvald, Filip ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Drones have become increasingly valuable in various fields, such as surveillance, disaster management and search and rescue operations. However, transmitting the data and geographic information captured by drones to ground personnel presents a significant challenge. The task becomes even more complex when multiple drones are used, making the processing of information by a single drone operator highly inefficient. The objective of this thesis is to develop a system capable of displaying objects detected by a drone in Augmented Reality. The thesis assesses the usability of such a system for information conveying and identifies suitable devices and technologies that can be incorporated into the system.
2D plošinová hra v Unity
Fulla, Roman ; Vlnas, Michal (oponent) ; Karas, Matej (vedoucí práce)
The objective of this Bachelor's thesis is to analyse in detail the history and the current state of development of 2D platformer games. To achieve this goal, various successful titles and currently in use game engines are examined. The acquired knowledge is applied in design and subsequent implementation of a short video game demo, presenting various aspects of game development. Unique mechanics serve the purpose of an innovative element. The resulting demo is presented in the form of a short video. Thus, this thesis provides a new perspective on the development of platformer games.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 289 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.