|
Návrh strategie na zlepšení systému nástupní praxe firmy
Gazurová, Anna ; Kufa, Jan (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou absolventského programu „Středisko nástupní praxe“ ve společnosti TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY, a. s. Práce popisuje do jaké míry jsou účastníci nástupní praxe spokojení s její délkou, prací jednotlivých mentorů, se zapojením do řešení konkrétních úloh a následně udává návrhy, co je třeba vylepšit, aby se zvýšila spokojenost účastníků následujícího ročníku tohoto absolventského programu.
|
|
Stimulace pracovníků
Hradský, Ondřej ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Účelem této práce bylo zanalyzovat současný stav v oblasti stimulace pracovníků u firmy zaobírající se poskytováním služeb společného stravování a následně navrhnout opatření na zlepšení. Je patrné, že kvůli charakteru poskytovaných služeb je pro úspěch společnosti na trhu důležité i to, jakým způsobem její zaměstnanci přistupují ke své práci. Navrhnutá opatření jsou vytvořena pro konkrétní firmu takovým způsobem, aby byla použitelná v reálném provozu zkoumané společnosti. V práci byly rovněž představeny jiné možnosti ovlivňování a působení na pracovní výkon a byla vytvořena jasná představa žádoucího pracovního chování zaměstnanců i vedení společnosti, ke kterému by se zkoumaná společnost měla co nejvíce přibližovat.
|
|
Blended Learning
Bauerová, Andrea ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Kopová, Markéta (oponent)
Tato práce se zabývá tématem z oblasti vzdělávání, které se týká trendu dnešní doby nazvaného blended learning. Práce nejprve popisuje historii a vývoj blended learningu, dále jeho metody a nástroje, silné a slabé stránky a srovnává ho s ostatními vzdělávacími přístupy. Práce se dále věnuje otázkám efektivity přístupu blended learning, obzvláště vzdělávacích kurzů zaměřených na měkké dovednosti. V praktické části je analyzována správná a efektivní tvorba vzdělávacích programů založených na kombinované výuce.
|
|
Firemní problematika - vzdělávání zaměstnanců v porovnání teorie a praxe.
AMBROŽOVÁ, Viola
Bakalářská práce se zabývá firemním vzděláváním. V teoretické části popisuje nejběžnější typy neformálního vzdělávání, jako jsou soft skills, koučink a supervize. Dále je prostor věnován firemní komunikaci a nastavení firemních procesů ve vzdělávání. V dalších částech je popisována konkrétní mezinárodní firma, kde je proveden výzkum zaměřený na spokojenost zaměstnanců, firemní komunikaci a efektivitu vzdělávacího programu.
|
|
Měkké a tvrdé dovednosti sociálního pracovníka
HANTOVÁ, Libuše
Práce se zabývá měkkými a tvrdými dovednostmi důležitými pro výkon profese sociálního pracovníka. V teoretické části práce jsou nejprve zhodnoceny a rozebrány nalezené důležité měkké a tvrdé dovednosti nezbytné pro osoby pracující v oblasti sociální práce. A poté vzájemně porovnány. Praktická část práce znázorňuje využití měkkých a tvrdých dovedností v praxi pomocí modelových scének. Zabývá se zejména pohledem jaké měkké a tvrdé dovednosti, uvedené v teoretické části práce, preferují jako nejdůležitější studenti sociální práce, pracovníci v oblasti sociální práce a lidé mimo tuto sféru, tedy ti kteří sociální práci nestudují a zároveň v této oblasti nepracují. Ukazuje, jak se tyto tři rozdílné pohledy od sebe v upřednostňování měkkých a tvrdých dovedností důležitých pro sociálního pracovníka a celé této problematiky, liší nebo neliší.
|
|
Soft skills a jejich rozvíjení u studentů FM VŠE
Jedounová, Lucie ; Míková, Irena (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
V teoretické části bakalářské práce definuji pojem soft skills, poukazuji na jejich význam pro člověka obecně, především pak pro studenty (absolventy) jako budoucí uchazeče o zaměstnání a popisuji jednotlivé soft skills. Cílem praktické části této práce je zmapovat situaci v oblasti soft skills u studentů 1. a 3. ročníku bakalářského, prezenčního studia a zjistit, zda mají během studia dostatek možností k rozvoji svých měkkých dovedností a zda na konci 3. ročníku u sebe studenti pociťují zlepšení v této oblasti.
|
| |
|
Možnosti týmové práce ve výuce na FM VŠE
Chaloupková, Naďa ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Hiršová, Miloslava (oponent)
Pro týmovou práci je nezbytné zajistit prostředí, ve kterém ji bude možné realizovat, a které ji bude podporovat. Podpora vychází jak z prostředí sociálního, tak fyzického. Je velice důležité, aby byly podmínky pro týmovou práci v obou prostředích dostatečně zajištěny. Sociální a fyzické prostředí se navíc ovlivňují a podporují navzájem a jedno bez druhého nedovolí realizaci týmové práce na vysoké úrovni. I zde by se dala dokázat platnost synergického efektu, který může způsobit, že týmová práce bude mít následky mnohem pozitivnější, než by se dalo čekat.
|