Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  začátekpředchozí21 - 28  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategie na zlepšení systému nástupní praxe firmy
Gazurová, Anna ; Kufa, Jan (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou absolventského programu „Středisko nástupní praxe“ ve společnosti TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY, a. s. Práce popisuje do jaké míry jsou účastníci nástupní praxe spokojení s její délkou, prací jednotlivých mentorů, se zapojením do řešení konkrétních úloh a následně udává návrhy, co je třeba vylepšit, aby se zvýšila spokojenost účastníků následujícího ročníku tohoto absolventského programu.
Stimulace pracovníků
Hradský, Ondřej ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Účelem této práce bylo zanalyzovat současný stav v oblasti stimulace pracovníků u firmy zaobírající se poskytováním služeb společného stravování a následně navrhnout opatření na zlepšení. Je patrné, že kvůli charakteru poskytovaných služeb je pro úspěch společnosti na trhu důležité i to, jakým způsobem její zaměstnanci přistupují ke své práci. Navrhnutá opatření jsou vytvořena pro konkrétní firmu takovým způsobem, aby byla použitelná v reálném provozu zkoumané společnosti. V práci byly rovněž představeny jiné možnosti ovlivňování a působení na pracovní výkon a byla vytvořena jasná představa žádoucího pracovního chování zaměstnanců i vedení společnosti, ke kterému by se zkoumaná společnost měla co nejvíce přibližovat.
Blended Learning
Bauerová, Andrea ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Kopová, Markéta (oponent)
Tato práce se zabývá tématem z oblasti vzdělávání, které se týká trendu dnešní doby nazvaného blended learning. Práce nejprve popisuje historii a vývoj blended learningu, dále jeho metody a nástroje, silné a slabé stránky a srovnává ho s ostatními vzdělávacími přístupy. Práce se dále věnuje otázkám efektivity přístupu blended learning, obzvláště vzdělávacích kurzů zaměřených na měkké dovednosti. V praktické části je analyzována správná a efektivní tvorba vzdělávacích programů založených na kombinované výuce.
Firemní problematika - vzdělávání zaměstnanců v porovnání teorie a praxe.
AMBROŽOVÁ, Viola
Bakalářská práce se zabývá firemním vzděláváním. V teoretické části popisuje nejběžnější typy neformálního vzdělávání, jako jsou soft skills, koučink a supervize. Dále je prostor věnován firemní komunikaci a nastavení firemních procesů ve vzdělávání. V dalších částech je popisována konkrétní mezinárodní firma, kde je proveden výzkum zaměřený na spokojenost zaměstnanců, firemní komunikaci a efektivitu vzdělávacího programu.
Měkké a tvrdé dovednosti sociálního pracovníka
HANTOVÁ, Libuše
Práce se zabývá měkkými a tvrdými dovednostmi důležitými pro výkon profese sociálního pracovníka. V teoretické části práce jsou nejprve zhodnoceny a rozebrány nalezené důležité měkké a tvrdé dovednosti nezbytné pro osoby pracující v oblasti sociální práce. A poté vzájemně porovnány. Praktická část práce znázorňuje využití měkkých a tvrdých dovedností v praxi pomocí modelových scének. Zabývá se zejména pohledem jaké měkké a tvrdé dovednosti, uvedené v teoretické části práce, preferují jako nejdůležitější studenti sociální práce, pracovníci v oblasti sociální práce a lidé mimo tuto sféru, tedy ti kteří sociální práci nestudují a zároveň v této oblasti nepracují. Ukazuje, jak se tyto tři rozdílné pohledy od sebe v upřednostňování měkkých a tvrdých dovedností důležitých pro sociálního pracovníka a celé této problematiky, liší nebo neliší.
Soft skills a jejich rozvíjení u studentů FM VŠE
Jedounová, Lucie ; Míková, Irena (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
V teoretické části bakalářské práce definuji pojem soft skills, poukazuji na jejich význam pro člověka obecně, především pak pro studenty (absolventy) jako budoucí uchazeče o zaměstnání a popisuji jednotlivé soft skills. Cílem praktické části této práce je zmapovat situaci v oblasti soft skills u studentů 1. a 3. ročníku bakalářského, prezenčního studia a zjistit, zda mají během studia dostatek možností k rozvoji svých měkkých dovedností a zda na konci 3. ročníku u sebe studenti pociťují zlepšení v této oblasti.
Key Account Management v mezinárodní organizaci AIESEC
Sochor, Ondřej ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá třemi pohledy na téma Key Account Managementu (KAM). První část definuje péči o klíčové zákazníky z teoretického hlediska. Druhá kapitola vymezuje praktické fungování KAM v mezinárodní organizaci AIESEC včetně zpětné vazby ze strany klienta. Na závěr jsou nastíněny příležitosti pro zlepšení KAM ve smyslu soft dovedností Account Manažera.
Možnosti týmové práce ve výuce na FM VŠE
Chaloupková, Naďa ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Hiršová, Miloslava (oponent)
Pro týmovou práci je nezbytné zajistit prostředí, ve kterém ji bude možné realizovat, a které ji bude podporovat. Podpora vychází jak z prostředí sociálního, tak fyzického. Je velice důležité, aby byly podmínky pro týmovou práci v obou prostředích dostatečně zajištěny. Sociální a fyzické prostředí se navíc ovlivňují a podporují navzájem a jedno bez druhého nedovolí realizaci týmové práce na vysoké úrovni. I zde by se dala dokázat platnost synergického efektu, který může způsobit, že týmová práce bude mít následky mnohem pozitivnější, než by se dalo čekat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   začátekpředchozí21 - 28  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.