Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prezentace na internetu a redakční systémy
Wojtowicz, David ; Mika, Rostislav (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá výběrem vhodného redakčního systému pro vytvoření a správu webové prezentace společnosti. Jsou srovnány a hodnoceny tři různé způsoby řešení dle firemních požadavků. Optimální řešení bylo doporučeno a poté realizováno.
Internetový marketing pro advokátní kancelář
Kroulíková, Michaela ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení internetového marketingu pro advokátní kancelář. Vysvětluje konkrétní pojmy související s danou problematikou, které jsou důležité pro teoretické znalosti. Obsahuje současný stav řešeného problému a jeho následné analýzy. Další částí je návrh řešení, který konkretizuje cíle a advokátní kanceláři nabízí internetový marketing, nový logotyp, grafický manuál a internetové stránky.
Návrh internetových stránek
Kůgel, Roman ; Vitula, Karel (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Obsahem mé bakalářské práce je vytvořit reprezentativní internetové stránky pro rodinné vinařství. Internetové stránky mají za cíl zviditelnit firmu na internetu a posloužit jako informační zdroj pro potenciálního zákazníka. Součástí mé práce bude kompletní vytvoření stránek a také jejich umístění na webhosting a vytvoření domény.
Návrh a propagace elektronického obchodu Garant Trading, s.r.o.
Richtr, Jiří ; Langr, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se bude zabývat návrhem elektronického obchodu pro firmu Garant Trading, s.r.o. V práci se zaměřím především na návrh struktury obchodu, jeho funkčnost a výběr dodavatele a zhotovitele obchodu. V další části zanalyzuji a navrhnu vhodnou propagaci obchodu na internetu. V analýze současného stavu budou definovány základní pojmy, včetně uvedení moderních metod a trendů v oblasti obchodování na internetu. V praktické části dojde k navržení elektronického obchodu a k výběru přiměřené propagace v internetovém prostředí.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Deutsch, Vojtěch ; Ondrušek, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním vnitřní a vnější analýzy dané společnosti za účelem návrhu varianty elektronického obchodu, která bude vybrána na základě daných kritérií. Součástí vlastního návrhu bude vybrané řešení společně s návrhem vzhledu a možnostmi nástrojů e-marketingu.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy Elkov elektro, a.s.
Očenášková, Markéta ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu elektronického obchodu vybraného subjektu. Cílem je navrhnout optimální variantu tvorby elektronického obchodu a jeho možného vzhledu a propagace. Součástí práce je rovněž analýza vnějšího a vnitřního okolí firmy nezbytná pro stanovení strategie budoucí orientace firmy.
Systémová integrace při tvorbě webových stránek
Ingr, Martin ; Čechovský, Vít (oponent) ; Jakubcová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá systémovou integrací při tvorbě webových stránek. Konkrétně je zde podrobně zdokumentována posloupnost všech kroků potřebných k naprogramování prostředí pro cílenou prezentaci dat, vybudování vlastního administračního systému pro jejich správu, dále k volbě a aplikaci vhodného redakčního systému pro publikování článků a v konečném důsledku k integraci těchto systémů do jednoho funkčního celku. V úvodní části práce je pozornost věnována zejména poznatkům z teoretické oblasti, které se společně s vypracovanými analýzami staly podkladem pro systémovou integraci, včetně procesů, které této fázi předchází.
Návrh marketingové strategie v elektronickém obchodě
Kulhánek, Jan ; Paďourová, Veronika (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie elektronického obchodu www.vune24.cz. Obsahem jsou teoretická východiska pro popisovaný problém a analýza vybrané společnosti. Návrh marketingové strategie je zaměřen především na strategii produktovou, cenovou, distribuční a propagační. Obsaženo je i ekonomické zhodnocení návrhu.
Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti
Přívara, Tomáš ; Rojková, Martina (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti“ je analýza trhu internetových obchodů a zavedení nového řešení elektronického obchodu. První kapitola je věnována teorii, ve druhé kapitole popisuji charakteristické vlastnosti současných systému. Třetí kapitola se zabývá webovou použitelností, SEO optimalizací a implementací internetového obchodu do podniku.
Marketingová online komunikace vybrané firmy
Bůbalová, Tereza ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je analýza současného stavu marketingové online komunikace společnosti LIP distribution, s.r.o., a návrh na její zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá podrobným přehledem o možnostech, které internetový marketing nabízí, o nejpoužívanějších nástrojích a jejich významu pro společnosti. Praktická část je věnována analýze současného stavu internetového marketingu společnosti LIP distribution, s.r.o. Velká pozornost je v praktické části věnována také rozhovoru s majitelem společnosti, díky kterému je návrh na zlepšení marketingové online komunikace pro tuto firmu realizovatelný.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.