| |
|
Internetový marketing pro advokátní kancelář
Kroulíková, Michaela ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení internetového marketingu pro advokátní kancelář. Vysvětluje konkrétní pojmy související s danou problematikou, které jsou důležité pro teoretické znalosti. Obsahuje současný stav řešeného problému a jeho následné analýzy. Další částí je návrh řešení, který konkretizuje cíle a advokátní kanceláři nabízí internetový marketing, nový logotyp, grafický manuál a internetové stránky.
|
|
Návrh internetových stránek
Kůgel, Roman ; Vitula, Karel (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Obsahem mé bakalářské práce je vytvořit reprezentativní internetové stránky pro rodinné vinařství. Internetové stránky mají za cíl zviditelnit firmu na internetu a posloužit jako informační zdroj pro potenciálního zákazníka. Součástí mé práce bude kompletní vytvoření stránek a také jejich umístění na webhosting a vytvoření domény.
|
|
Návrh a propagace elektronického obchodu Garant Trading, s.r.o.
Richtr, Jiří ; Langr, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se bude zabývat návrhem elektronického obchodu pro firmu Garant Trading, s.r.o. V práci se zaměřím především na návrh struktury obchodu, jeho funkčnost a výběr dodavatele a zhotovitele obchodu. V další části zanalyzuji a navrhnu vhodnou propagaci obchodu na internetu. V analýze současného stavu budou definovány základní pojmy, včetně uvedení moderních metod a trendů v oblasti obchodování na internetu. V praktické části dojde k navržení elektronického obchodu a k výběru přiměřené propagace v internetovém prostředí.
|
| |
| |
|
Systémová integrace při tvorbě webových stránek
Ingr, Martin ; Čechovský, Vít (oponent) ; Jakubcová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá systémovou integrací při tvorbě webových stránek. Konkrétně je zde podrobně zdokumentována posloupnost všech kroků potřebných k naprogramování prostředí pro cílenou prezentaci dat, vybudování vlastního administračního systému pro jejich správu, dále k volbě a aplikaci vhodného redakčního systému pro publikování článků a v konečném důsledku k integraci těchto systémů do jednoho funkčního celku. V úvodní části práce je pozornost věnována zejména poznatkům z teoretické oblasti, které se společně s vypracovanými analýzami staly podkladem pro systémovou integraci, včetně procesů, které této fázi předchází.
|
| |
|
Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti
Přívara, Tomáš ; Rojková, Martina (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti“ je analýza trhu internetových obchodů a zavedení nového řešení elektronického obchodu. První kapitola je věnována teorii, ve druhé kapitole popisuji charakteristické vlastnosti současných systému. Třetí kapitola se zabývá webovou použitelností, SEO optimalizací a implementací internetového obchodu do podniku.
|
|
Marketingová online komunikace vybrané firmy
Bůbalová, Tereza ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je analýza současného stavu marketingové online komunikace společnosti LIP distribution, s.r.o., a návrh na její zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá podrobným přehledem o možnostech, které internetový marketing nabízí, o nejpoužívanějších nástrojích a jejich významu pro společnosti. Praktická část je věnována analýze současného stavu internetového marketingu společnosti LIP distribution, s.r.o. Velká pozornost je v praktické části věnována také rozhovoru s majitelem společnosti, díky kterému je návrh na zlepšení marketingové online komunikace pro tuto firmu realizovatelný.
|