Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zavádění osobních rozvojových plánů v neziskových organizacích
Čížková, Michaela ; Krejčí, Jiří (vedoucí práce) ; Hradcová, Dana (oponent)
Název: Zavádění osobních rozvojových plánů v neziskových organizacích Autor: Michaela Čížková Abstrakt Cílem této práce bylo určit faktory, které brání, nebo naopak pomáhají neziskovým organizacím v České republice při zavádění osobních rozvojových plánů jako nástroje rozvoje zaměstnanců. Teoretická část popisuje neziskové organizace v kontextu jejich specifičnosti z pohledu rozvoje zaměstnanců a představuje proměnné, které mají na tuto problematiku vliv, a které je třeba zohlednit v plánování zavedení osobních rozvojových plánů. Empirická část využívá metody zakotvené teorie k výzkumu fenoménů, které mohou být předpokladem k úspěšnému zavedení nástroje ORP, a to ať v počáteční fázi zavádění či při řešení problémů vzniklých v důsledku tohoto nástroje. Závěr a diskuze této práce se věnuje výkladu výsledků výzkumu v kontextu problematiky rozvoje zaměstnanců, jejich porovnávání s odbornou literaturou a možným implikacím využitelným pro nestátní neziskové organizace v České republice. Klíčová slova: Osobní rozvojové plány (ORP), rozvoj zaměstnanců, vzdělávání zaměstnanců, neziskové nestátní organizace, Human Resource Management
Systém rozvoje a vzdělávání pracovníků ve vybrané organizaci
BOUČKOVÁ, Aneta
Cílem této diplomové práce jsou návrhy změn systému vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizaci. Práce je zaměřena na oblast vzdělávání a rozvoje pracovníků v organizaci, kde dojde k provedení analýzy systému vzdělávání a rozvoje a následně dojde k vytvoření návrhu změn vzdělávacího systému vybrané organizace. První fáze této diplomové práce byla zaměřena na studium tuzemské a zahraniční odborné literatury, kde byly vymezeny základní pojmy z oblasti vzdělávání a rozvoje pracovníků. Po studiu odborné literatury byla oslovena společnost, ve které byla provedena analýza vzdělávání a rozvoje jejich pracovníků. Na základě provedených analýz došlo k vytvoření návrhu změn systému rozvoje a vzdělávání pracovníků ve vybrané organizaci.
Řízení lidských zdrojů ve vybraných wellness hotelech
HALMLOVÁ, Karolína
Hlavním cílem této práce je zhodnotit současný stav těchto činností v jednotlivých wellness hotelech. Následný sběr dat a jejich interpretace. Na základě zjištěných údajů z dotazníku je třeba navrhnout možné změny vedoucí ke zlepšení daných aktivit
Motivace a spokojenost zaměstnanců ve vybrané společnosti
Holubová, Monika ; Plodíková, Stanislava (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou motivace a spokojenosti zaměstnanců. Teoretická část se zaměřuje na definování základních pojmů motivace, spokojenosti a vzdělávání. Popisuji teorii motivace, nebo faktory pracovní spokojenosti. Jak se plánuje vzdělávání a jaká je jeho realizace, definování pojmu učení a celkové charakteristiky motivace zaměstnanců. V praktické části charakterizuji konkrétní společnost. Dále se zaměřuji na aktuální motivaci zaměstnanců. Na základě dotazníkového šetření analyzuji současný stav, vyvozuji z něj závěry a navrhuji potřebná opatření, která by mohla být prospěšná jak společnosti, tak zaměstnancům.
Návrh změn v systému vzdělávání zaměstnanců ve vybrané společnosti
Halačková, Aneta ; Stražovská, Michala (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců výdejních míst ve vybrané společnosti. První část je zaměřena na základní teoretické poznatky týkající se vzdělávání zaměstnanců. Druhá část řeší analýzu vybrané společnosti a současného vzdělávacího systému. Ve třetí části jsou uvedeny návrhy na zlepšení aktuálního systému vzdělávání.
Řízení lidských zdrojů - jejich rozvoj a vzdělávání ve vybraném podniku
KOVÁŘOVÁ, Michaela
Tato práce se zabývá řízením lidských zdrojů, vzděláváním a rozvojem zaměstnanců v podniku. Cílem bakalářské práce je specifikace požadavků na řízení lidských zdrojů v souvislosti se znalostní ekonomikou ve vybraném podniku, zaměření na jejich rozvoj a vzdělávání. V praktické části se pomocí dotazníkového šetření zjišťuje, jaký mají zaměstnanci postoj ke vzdělávání v podniku a jak působí vzdělávání na jejich osobní rozvoj. Dalším bodem bylo zjistit, jakou formu vzdělávání zaměstnanci podniku upřednostňují, zda formu on-the-job training nebo off-the-job training. V závěru práce se porovnávají výsledky ve vztahu ke znalostní ekonomice včetně návrhu vhodných změn.
Analýza vzdělávání ve vybraném podniku
Zrůbková, Lucie ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Pivoňka, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat a zhodnotit systém vzdělávání zaměstnanců v auditorské společnosti působící na českém trhu. Práce je rozdělena na část teoretickou, v níž jsou vysvětleny základní definice, strategie vzdělávání a proces vzdělávání zaměstnanců, včetně jednotlivých metod. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti, analýzu systému vzdělávání a metody vzdělávání. Práce se zaměřuje především na oblast technického vzdělávání, jelikož ta je typická pro společnost tohoto zaměření a na oblast vzdělávání měkkých dovedností a revitalizaci tohoto konceptu. Součástí provedené analýzy jsou návrhy na zlepšení a optimalizaci komplexního vzdělávacího procesu, nebo některých jeho částí.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve společnosti B. Braun Medical s.r.o.
Bartošová, Barbora ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Litavský, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve společnosti B. Braun Medical s.r.o. Cílem práce je popis vzdělávacího a rozvojového systému v dané společnosti včetně analýzy spokojenosti jejích pracovníků s nastavením a funkčností tohoto systému v praxi. Pro získání potřebných informací je využito metody dotazníkového šetření, přičemž výstupy jsou následně sumarizovány pomocí analýzy SWOT. Práce je rozdělena na dva základní celky, a to na část teoretickou a empirickou. Teoretická část popisuje zejména průběh podnikového vzdělávání a část empirická pak odráží skutečnost na příkladu analyzovaného podniku. Přínosem práce je navrhnutí opatření, která by mohla vést k vylepšení současného systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v dané společnosti.
Bariéry úspěšného koučování v organizaci
Fraňková, Anna ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Gruber, Jan (oponent)
Předložená diplomová práce se zabývá tématem koučování v organizacích, respektive tématem bariér, které do koučování v organizacích vstupují a brání tak jeho úspěšnosti. Nejprve je pozornost věnována definici koučování, jeho základním principům, formám a specifikům vůči ostatním rozvojovým metodám. Dále je popsáno využití koučování v organizacích, důvody k jeho implementaci, jeho přínosy a zejména bariéry, které se v této souvislosti mohou objevit. e t vychází z odborné literatury a z dat kvalitativního výzkumného šetření. ájem je soustředěn na pohled zainteresovaných stran, které se koučovacího procesu účastní - garantů koučování, koučů a koučovaných a na to, jak tito aktéři vnímají možné bariéry koučování, a to nejen v průběhu koučovacího procesu, ale i před jeho zahájením a po jeho skončení. Klíčová slova: koučování, bariéry úspěšnosti, rozvoj zaměstnanců, koučovací proces, kouč, koučovaný
Personální činnosti na základní škole jako součást řízení lidských zdrojů
Kreisingerová, Milena ; Hamerníková, Dana (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
Resumé: Závěrečná bakalářská práce zachycuje a hodnotí vybrané oblasti personální práce na základních školách. Rozpracovává obecné postupy práce s lidskými zdroji. Zaměřuje se přitom na specifika personální práce v základních školách. Prostřednictvím dotazníkového šetření mezi řediteli základních škol zjišťuje současný stav personálních činností v oblasti plánování potřeby lidských zdrojů s návazností na plán rozvoje školy, metody výběru a přijímání nových pracovníků, systém vzdělávání, rozvoje a pracovního hodnocení pedagogických pracovníků. Závěrečná práce má snahu poskytnout, na základě dotazníkového šetření a praktických zkušeností manažerů škol, jako výstup konkrétní metodická doporučení, která pomohou vedoucím pracovníkům ve školství vytvářet promyšlený systém práce s lidským potenciálem a za jeho přispění budovat školu jako učící se organizaci, která pružně reaguje na vývoj a změny podmínek okolního prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.