Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení podnikové výkonnosti (CPM) v obchodních organizacích
Chvalovská, Jana ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Derfler, Václav (oponent)
Corporate Performance Management (CPM) patří v současné době k nejdynamičtějším směrům rozvoje podnikové informatiky vzhledem k tomu, že se jedná o nástroj, který manažerům umožňuje efektivněji řídit podnik, a tím zvýšit jeho konkurenceschopnost na trhu. Tato diplomová práce se zaměřuje na jednotlivé prvky CPM, konkrétně na manažerské metody, metriky a podnikové procesy, které jsou nejdříve obecně charakterizovány a pak aplikovány na obchodní organizace, které podnikají v oblasti retailingu. Mezi prvky CPM se dále řadí ještě aplikace, jejich podrobnější popis však není předmětem této práce. Cílem práce je především definovat základní (core) procesy retailingových firem a provést jejich charakteristiku s využitím informatických přístupů. Každému procesu jsou pak přiřazeny manažerské metody, které lze využít při hodnocení výkonnosti těchto procesů, a konkrétní příklady metrik, pro které jsou dále definovány vhodné dimenze. Hlavním přínosem této práce je právě analýza jednotlivých procesů v odvětví retailingu za využití metod a přístupů využívaných v informatice, kdy jsou pro každý proces definovány charakteristiky jako je účel procesu, události spouštějící proces, vstupy a výstupy procesu a metriky, ke kterým jsou přiřazeny odpovídající dimenze.
Vliv přímých zahraničních investic na charakter českého maloobchodního trhu
Jáč, Marek ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou českého maloobchodu a vlivu přímých zahraničních investic retailingových společností na charakter trhu. Text práce je členěn do pěti kapitol. První dvě kapitoly se zabývají teoretickým vymezením přímých zahraničních investic, obchodem a tendencemi v mezinárodním podnikání v 21. století. Třetí a čtvrtí kapitola se věnují přílivu přímých zahraniční do ČR resp. pozicí obchodu v národním hospodářství. Pátá kapitola je věnována vývoji českého maloobchodu po r. 1989. V rámci této kapitoly je provedena komparace výkonnosti a produktivity firem pod zahraniční a domácí kontrolou.
Využití marketingových nástrojů v maloobchodní jednotce Gastro
BAJTOVÁ, Jitka
Cílem mé bakalářské práce je vyhodnocení současného využívání marketingových nástrojů v maloobchodní jednotce Gastro a navržení takových opatření, která by zvýšila tržby a zisk a přispěla ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Provedla jsem dva marketingové výzkumy. Jeden byl určen pro zákazníky a druhý pro spotřebitele (potenciální zákazníky) prodejny Gastro. Na základě zjištěných údajů a informací získaných pozorováním a rozhovory s majiteli podniku jsem navrhla opatření, které se týká svačin pro školáky, toto opatření jsem ekonomicky zhodnotila.
Inovace v retailingu
KUBÁSKOVÁ, Tereza
Cílem mé práce je prozkoumat inovace v oblasti retailingu na zahraničním trhu a následně navrhnout koncept doporučení pro využití na českém trhu. Konkrétně jsem tedy pomocí sekundárních dat z mezinárodní stránky www.springwise.com vybrala 20 inovací z celého světa, které jsem zpracovala v případových studiích. Na závěr jsem vytvořila tabulky, ze kterých vyplývá, která inovace je z komplexního hlediska nejlepší a tu jsem konkrétněji popsala. Dále jsem využila dotazníkového šetření na výzkum elektronických skript, na které jsem vytvořila návrh konceptu.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Zohnová, Denisa ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce se věnuje franchisingu jako metodě vstupu na trh, jeho vývoji a náložitostem potřebných ke správnému fungování. Praktická část je zaměřena na španělský franchisový koncept Naturhouse.
Retailing ve Vietnamu
Šefrová, Martina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V diplomové práci jsem se nejprve soustředila na představení Vietnamu a na jeho hospodářský vývoj. Následuje část věnovaná maloobchodu se zhodnocením Vietnamu jako atraktivní země pro retailingové investice. V závěrečné části popisuji vlastní zkušenosti s nakupováním v této zemi.
Úloha státní správy a samosprávy v řešení obchodní vybavenosti
Schneider, Jan ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Práce analyzuje možnosti samosprávy a státní správy ovlivnit obchodní vybavenost. Dává do kontrastu tyto možnosti se zájmy a postupy tržních subjektů zabývajících se maloobchodem. Širokou škálu možných interakcí mezi veřejným sektorem a trhem v této oblasti dokládá na konkrétních příkladech z praxe. Tyto příklady zároveň ukazují změny v trendech a struktuře maloobchodní vybavenosti v České republice.
Analýza obchodní strategie retailingové firmy Globus na českém trhu
Jáč, Marek ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tématem bakalářské práce je retailingová společnost Globus a její obchodní politika na českém trhu. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je věnována představení společnosti Globus a jejímu postavení na českém trhu. Druhá kapitola se zabývá marketingovou strategií společnosti. Třetí kapitola vyhodnocuje dotazníkové šetření, které proběhlo ve dvou hypermarketech společnosti Globus. Práce popisuje specifický přístup společnosti Globus na českém retailingovém trhu. Závěrem práce je, že firma Globus má díky své politice orientované na co největší pohodlí zákazníka dobré předpoklady uspět na stále více konkurenčním českém retailingovém trhu.
Vývojové trendy v retailingu - Shelf Ready Packaging
Štěpánek, Ondřej ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na progresivní obalovou techniku v retailingu, která se nazývá Shelf Ready Packaging (SRP). Cílem práce je posoudit vlastnosti a potenciál této metody a přinést pohledy klíčových zainteresovaných subjektů. Popsáno je několik typů Shelf Ready Packagingu a jsou analyzovány jejich hlavní výhody a nevýhody. V práci je stručně vysvětlen proces implementace technologie v dodavatelské firmě. Pozornost je věnována také roli logistiky v retailingu a jejím současným trendům.
Retailing v Peru
Palečková, Iva ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Za téma své bakalářské práce jsem si zvolila maloobchod (retailing) v Peru. Cílem mé bakalářské práce je popsat maloobchod především v hlavním městě Peru, Limě. Toto téma jsem si vybrala, protože jsem v Limě 13 měsíců žila a mohu tak subjektivně popsat Peruánské maloobchodní prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.