Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 184 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chytrý reproduktor s Raspberry Pi
Vondráček, Tomáš ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvorbou hudebního systému, který umožní uživatelům organizovat a přehrávat hudbu v reálném čase. Hudební systém je založen na architektuře klient-server a skládá se ze serverové, webové a mobilní aplikace. Serverová aplikace vykonává roli přehrávače hudby a zprostředkovatele komunikace mezi klienty. Klient slouží jako uživatelské rozhraní pro server, ale umožňuje organizovat a přehrávat hudbu plně ve vlastní režii. Hudební systém je implementován v jazyce JavaScript (ECMAScript 2018). Serverová aplikace je postavena na Node.js a implementuje Socket.IO server včetně REST API. Webová aplikace je založena na knihovně React a prezentovaná jako SPA. Mobilní aplikace je implementována v React Native se zaměřením na systém Android. Serverová a webová aplikace je nasazena na serverech Heroku a počítači Raspberry Pi. Mobilní aplikace je publikována na Google Play. Hudební systém lze využít pro soukromé přehrávání hudby, nebo jako prostředek organizování hudby mezi více uživateli.
Generator of Cyber Attacks
Halaška, Peter ; Burda, Karel (oponent) ; Hajný, Jan (vedoucí práce)
This work deals with the security of computer networks based on TCP/IP protocol stack. The main objective is to develop a generator of DoS flooding attacks which carries out attacks such SYN flood, RST flood, UDP flood, ICMP flood, ARP flood, DNS flood and DHCP starvation. The theoretical part describes the features of the mentioned attacks and protocols or mechanisms associated with them. Next part deals with the comparison of selected tools (Hping3, Mausezahn, Trafgen) in terms of number of packets per second (pps) and the link utilization (MB/s). The practical part describes design and implementation of the new attacking tool. There is explained the importance of it’s individual modules, it’s installation and usage options. New tool is also being tested. Then there is described the development, options and installation of control interface which is in the form of web application.
Application for Modern Sports Training Utilising the Sensory Data and Positional System
Ondruch, Jan ; Tomešek, Jan (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
The thesis deals with the creation of a web application for modern sports training. The application uses positional data and heart rate data from a real-time locating system. The main goal is to design and create a system that processes these data in real time and allows coaches to visualize and manage them. The introductory part summarizes the basic principles of creation of a user interface, it also deals with research methods for collection of user requirements. The following text describes how to design and create web applications. Afterwards, the thesis examines testing of web application design. The practical part consists of exploration of the positional system, collection of end-user requirements, design of the application user interface, its implementation and subsequent testing. The work is concluded by evaluating the system together with ideas for its future expansion.
Automatizace v domácnosti, řídicí jednotka
Konečný, Jakub ; Novotný, Radovan (oponent) ; Levek, Vladimír (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá automatizáciou domácnosti a následným návrhom riešenia riadiacej domácej jednotky, ktorej úlohou je ovládať bezdrôtové zariadenia, zobrazovať údaje o teplote, tlaku, relatívnej vlhkosti vzduchu a nastavovať automatizačné funkcie v užívateľskom prostredí. Práca je vo väčšej miere zameraná na softvérovú časť a popisuje implementáciu serverových technológií.
Software pro digitální mixážní pult
Zoň, Robin ; Přinosil, Jiří (oponent) ; Schimmel, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací softwaru pro digitální mixážní pult postaveného na platformě Windows. Tento software umožňuje vícekanálové zpracování zvukového signálu v reálném čase, připojení několika vstupních a výstupních jednotek, směřování signálu mezi těmito jednotkami a vkládání a správu VST plug-in modulů. Software využívá zvuková rozhraní připojená pomocí technologie ASIO. Práce je rozdělena na několik aplikací. Hlavní aplikace provádějící výpočty zvukových vzorků a vkládání a správu plug-in modulů je naprogramována v jazyce C++ s využitím technologie JUCE. Tu lze ovládat skrze své vlastní lokální rozhraní nebo webové ovládací rozhraní naprogramované v jazyce TypeScript, které využívá technologii React. Webové rozhraní umožňuje řízení VST plug-in modulů díky své vlastní implementaci řízení.
Systém pro zpracování GPS dat z více mobilních zařízení
Jurča, Josef ; Červenka, Vladimír (oponent) ; Lattenberg, Ivo (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo vytvořit informační systém skládající se z mobilní aplikace, serveru a webové aplikace. Mobilní aplikace byla navržena pro operační systém Android a slouží k odesílání GPS souřadnic mobilních zařízení na server. Tato data jsou následně na servu zpracována a uložena do databáze. Webová aplikace zobrazuje aktuální polohu mobilních stanic ve skupině na mapě, dále zobrazuje historii polohy a statistické údaje. Pozici stanice je možné zpřesnit pomocí DGPS za předpokladu, že jedna ze stanic ve skupině je pevně na svém místě. Systém byl navržen a následně implementován s využitím moderních webových technologií a frameworků PhoneGap, Ionic, Node.js, Express, MongoDB, Mongoose a AngularJS. Dále byla provedena měření, která mají prezentovat vliv DGPS na přesnost určení polohy.
Use of Slack API for HeadlessCMS
Hruška, Jozef ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to create a content management system with open application interface (Headless CMS) and capability of content management inside Slack application. Installation and use of system does not require any configuration by user. Open (public) and closed (hidden) application interface is built following GraphQL specification. The public interface is read-only which means it is not possible to insert or modify data through this interface. The output of this work is a fully functional prototype implemented with tools as React and Node.js with focus on user-friendly interface.
Nástroj pro hypertextovou dokumentaci testování
Haris, Daniel ; Šimková, Hana (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Cieľom tejto bakalárskej práce je návrh a implementácia pomocného nástroja pre testovanie na základe špecifikácie požiadaviek. Nástroj sa skladá z webovej aplikácie, ktorá sa zameriava na vizualizáciu pokrytia špecifikácie požiadaviek jednotlivými testovacími prípadmi. Ďalšou časťou nástroja je agent, ktorý slúži na generovanie testovacích šablón na základe informácií zo samotného nástroja, na spúšťanie testovacích sád a na poskytnutie výsledkov testovania. Výstupom tohto nástroja je prehľadový report o aktuálnom pokrytí špecifikácie požiadaviek.
Systém pro on-line záznam jízd autoškoly
Voneš, Jakub ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh a realizace aplikace typu klient-server pro sběr GPS dat pomocí chytrého telefonu s operačním systémem Android za účelem sledování v reálném čase a záznamu průběhu jízd na serveru, kde jsou tato data následně upravována podle reálné silniční komunikace. Tato práce tematicky navazuje a rozšiřuje projekt DoAutoškoly.cz . Práce obsahuje teoretické seznámení s GPS, problematikou komunikace v reálném čase a platformou Android, včetně aplikačního rozhraní pro GPS. V další části práce jsou tyto poznatky využity k návrhu celého systému. Text diplomové práce následně plynule přechází v implementaci mobilní aplikace, webového modulu a příslušné serverové aplikace. Nadále jsou vyčleněny kapitoly zabývající se sledováním v reálném čase a editováním tras. Závěr práce je věnován testování a vyhodnocení dosažených cílů.
Slovní hry jako nástroj pro získání jazykových dat
Koriťák, Jan ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na problematiku návrhu a implementace jednoduché slovní hry pro hádání slov na základě jejich opisu. Výstupy hry jsou anotovaná slovní data, která se dále dají použít např. jako základ pro sestavení obdoby opisového slovníku. Hra se skládá ze dvou komunikujících částí - klientské, která se stará převážně o vyobrazení hry a serverové, výpočetní části. Pro implementaci bylo využito moderních webových technologií především pak klientského JavaScriptu a serverového Node.js.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 184 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.