Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Systém pro internetovou komunikaci
Kubowský, Jiří ; Popovský, Vítězslav (oponent) ; Krček, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vypracováním návrhu a realizací systému pro internetovou komunikaci. Systém umožňuje komunikaci mezi dvěma uživateli a komunikaci více uživatelů v diskuzi. Systém je založen na síťové architektuře klient/server a je vyvíjen pod operačním systémem Windows7. Pro naprogramování aplikace je použit programovací jazyk C#.
Výzkum trhu kurzů písemné komunikace
Čeladníková, Tereza ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Ústředním tématem diplomové práce jsou kurzy písemné komunikace. Teoretická část je věnována podnikatelskému plánu a výzkumu trhu. V praktické části je popsán vývoj internetové komunikace, na který navazuje podnikatelský plán, ve kterém je rozpracován koncept kurzů písemné komunikace. Jádrem diplomové práce je výzkum trhu, jehož cílem je zjistit, zda má vybraná cílová skupina o tento typ kurzů zájem. Výzkum trhu sestává ze sekundárního a primárního výzkumu. Primární kvantitativní výzkum slouží k aktualizaci sekundárních dat. Jako metoda kvalitativního výzkumu byly použity individuální hloubkové rozhovory. Závěr práce zhodnocuje výsledky výzkumu trhu a slouží jako doporučení pro manažery vzdělávacích agentur.
Online marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Böhm, David ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá online marketingovou propagací elektronického obchodu, konkrétně obchodu naradi-za-babku.cz. Cílem této práce je navrhnutí online marketingové strategie pro daný elektronický obchod a sestavení doporučení, jak by začínající elektronické obchody měly postupovat při své propagaci na internetu. Práce je celkově rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole bude čtenář seznámen s elektronických obchodováním obecně. Druhá kapitola pak nabídne teoretické vymezení online marketingu, jeho nástrojů a prostředků pro webovou analytiku. Třetí část práce je již prakticky zaměřená a zabývá se samotnou propagací konkrétního elektronického obchodu. Poslední kapitola pak nabídne shrnutí doporučeného postupu při online propagaci začínajícího elektronického obchodu.
Analýza poptávky studentů vysokých škol v cestovním ruchu
Štefanová, Zdeňka ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu dotazníků, které se týkají poptávky studentů vysokých škol v cestovním ruchu. První část se zabývá cestovním ruchem obecně. Je zde popsána krátká historie a trendy sociálních sítí na internetu, které úzce souvisí s cestovním ruchem a novou formou komunikace mezi mladými lidmi. Dále je kapitola věnována typologii v rámci cestovního ruchu, která je důležitá pro samotnou analýzu. Ve druhé kapitole je pozornost věnována rozboru povinností studenta a jeho práv na vysoké škole, dále je v této kapitole definováno české vysoké školství. Třetí část se věnuje rozboru dotazníkového šetření, které bylo vytvořeno přímo pro tuto bakalářskou práci a charakterizuje preference vysokoškolských studentů v cestovním ruchu.
Analýza vybrané družstevní organizace z pohledu marketingového prostředí a komunikačního mixu
Zelená, Veronika ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Nohejlová, Veronika (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového prostředí a marketingové komunikace ve výrobním družstvu Jas v.d. V této práci jednak navrhnu opatření, která by byla vhodná zavést u zjištěných nedostatků a také se zaměřím na možnosti využití internetové komunikace ve společnosti.
Marketingové využití webu 2.0
Vorel, Tomáš ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Vojtěchovská, Martina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vývojem internetu do dnešní podoby, platformami pro komunikaci, které se na něm vytvořily a moţnostmi pro marketing, které nabízejí. Cílem práce je popsat trendy na internetu a vystihnout změnu v přemýšlení zákazníků. Práce poukazuje na potenciál, který se skrývá mezi uţivateli internetu a nastiňuje styl, jakým je moţné s nimi komunikovat a jak je oslovit. Zpočátku autor popisuje vývoj internetu a jeho specifické vlastnosti, následně přibliţuje jednotlivé nástroje, které můţe marketér na internetu vyuţít. Dále se zabývá posunem myšlení zákazníků a strategiemi, které je nutné aplikovat pro jejich úspěšné oslovení. Vše uvedené pak autor demonstruje na případové studii společnosti Dell, která posledních pět let tyto nástroje vyuţívá, a popisuje, jaké pro ni má tento přístup důsledky. Její styl je pak konfrontován s naprosto opačným přístupem společnosti Apple.
Využití Internet marketingu v lázeňství
GOTTWALDOVÁ, Jana
Diplomová práce se zabývá tématem "Využití Internet marketingu v lázeňství``. Práce byla vypracována v Lázních Hodonín a navazuje na výzkum marketingové komunikace, který zjistil důležitost internetu jako informačního a komunikačního prostředku firmy s jejími zákazníky. Lázně jsou mladým moderním zařízením nacházejícím se v Jihomoravském kraji, jejichž jediným majitelem je od roku 1993 město Hodonín. Zařízení slouží k léčbě pohybového aparátu, relaxaci, rekondici a nabízí i wellness pobyty. Cílem této práce je zhodnocení dosavadního využití Internetového marketingu Lázní, jeho účinnosti a návrh možných zlepšení v této oblasti. Dílčím cílem je zjištění spokojenosti zákazníků {--} samoplátců - s internetovou prezentací Lázní, jejich názory a postoje k dalším nástrojům internetové komunikace. Teoretická část vymezuje základní terminologii a nástroje Internetového marketingu dle odborné literatury, internetových článků a aktuálních informací z oboru. Tyto poznatky se staly východiskem pro osobní rozhovor s marketingovou specialistkou a zároveň k definování a zhodnocení dosud využívaných nástrojů internetové komunikace Lázní Hodonín. Primární data spokojenosti klientů s www prezentací Lázní, jejich postoje a názory, byla získána dotazníkovým šetřením. S ohledem na finanční, personální, technické a jiné možnosti organizace je její působení na internetu na velmi dobré úrovni. Ještě více je to patrné ve srovnání s webovou prezentací jejich konkurence. Zjištěné výsledky a uskutečněná reklamní kampaň na Facebooku objevily prostor pro zlepšení a nové perspektivy v oblasti ppc reklamy, emailingu, podpory prodeje a sociálních sítí. Společným cílem navržených opatření bylo především zlepšení efektivity komunikace se stálými, ale i potenciálními klienty. Aktivní působení Lázní na internetu je z hlediska chování daného segmentu spotřebitelů nutností dnešní konkurenční doby. Pro posílení vztahů se současnými zákazníky, ale i z důvodu oslovení nových, by proto mělo marketingové oddělení na tento trend vhodně reagovat.
Intenet as a means of communication and advertising firms
Vongrejová, Alena ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem této bakalářské práce byla schopnost praktického využití teoretických poznatků o tvorbě webové stránky na konkrétní firmu. Práce je složena ze tří kapitol. První kapitola vymezuje pojem internetová komunikace a konkrétněji rozebírá její jednotlivé součásti. Její druhá část se zabývá vývojem internetové komunikace a historií Internetu až po současnost. Druhá kapitola shrnuje informace získané o tvorbě internetových stránek a technologiích při nich použitých. Předkládá také kompletní proces návrhu a realizace internetové stránky firmy. Ve třetí kapitole je prakticky zpracován proces tvorby webové stránky vybrané firmy s jeho hodnocením a doporučenými změnami ze strany autora. Závěr obsahuje zhodnocení celé práce a vlastní názor autora na danou problematiku.
Internetová komunikace
Hubka, Michal ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Internetová komunikace je poslední dobou stále častějším nástrojem komunikace, oproti komunikaci běžné (jako telefonování, posílání dopisů apod.). Práce popsala vývoj internetové komunikace a zaměřila se také na její formy (formální a neformální). Na základě těchto forem práce také ukázala, jak vytvořit uživatelské jméno či avatar, hodící se pro danou komunikaci. Bakalářská práce se zaměřila na sociální síť Facebook, která je stále více populární. Poukázala na její historii, podmínky užívání a také popsala základní funkce. Facebook je také velmi vhodný komerční nástroj, a tak se práce zaměřila na ukázání možností komerčního využití této sociální sítě. Práce poukázala také na další sociální sítě, které sice nejsou tolik populární, ale také stojí za předvedení. Nejsou to ale jen sociální sítě, které by sloužily k internetové komunikaci. Naopak tato forma je mladší než například komunikátory, které také práce popsala a představila jejich funkce. Zaměřila se na nejznámější komunikátory jako ICQ, Skype, atd. Součástí práce je také anketa a její analýza, která se zaměřila na celkovou internetovou komunikaci. K práci byly také vytvořeny výzkumy. Jednak se zaměřily na zabezpečení účtů na Facebooku, dále na využití internetové komunikace firmami a v neposlední řadě na využití internetové komunikace na fakultě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.