Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,042 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výrobci letadlové techniky v ČR po roce 1993
Pitner, Jakub ; Šošovička, Róbert (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá výrobci letadlové techniky v České republice po roce 1993. Hlavní náplň tvoří abecedně ucelený přehled tradičních firem. Zpočátku je kladen důraz na historii a okolnosti vzniku jednotlivých výrobců. Další část se zabývá historickými úspěchy ve vývoji a výrobě letecké techniky, ale také finančními propady a bankroty. Nakonec nechybí ani informace o aktuálním dění a relativním výhledu do budoucna. Přílohy obsahují mapu leteckých výrobců v České republice, detail leteckých výrobců v Praze, loga firem a tabulkový přehled vyrobených letadel v České republice po roce 1993. Bakalářská práce nezahrnuje výrobce ultralehkých letounů.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Dundáčková, Monika ; Štěnička, Miroslav (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na hodnocení finanční situace konkrétní společnosti. V první části práce je nastíněn profil společnosti a provedena základní analýza vnitřních a vnějších vlivů působících na danou společnost. Druhá část práce je zaměřena na vysvětlení pojmu finanční analýza, na jejíchž principech bude finanční rozbor proveden. Ve třetí části práce jsou získaná data o společnosti analyzována a porovnána s konkurenčním podnikem. Závěrečná část této diplomové práce obsahuje návrhy ke zlepšení finanční situace analyzované společnosti.
Konkurenční strategie vybrané firmy
Kazimírová, Barbora ; Grolíková, Lenka (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem konkurenční strategie firmy. Na základě analýzy okolního a vnitřního prostředí vybrané firmy vznikne několik návrhů možných strategií. Z těchto strategií je vybrána jedna optimální strategie, která je následně prohlášena za podnikovou strategii.
Hodnocení finanční situace společnosti a návrhy na její zlepšení
Majtnerová, Tereza ; Mičák, Peter (oponent) ; Fojtů, Kateřina (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na finanční hodnocení společnosti Linaset, a.s. v období let 2015 až 2019 a návrhy na její zlepšení. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů finanční analýzy a definováním ukazatelů finanční analýzy. V praktické části je představena firma, na níž je praktikována analýza na základě znalostí z teoretické části. Závěrečná část obsahuje návrhy a doporučení na zlepšení finanční situace společnosti.
Podnikatelský záměr
Hlaváčková, Lucie ; Šídová, Lenka (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu pro založení nového podniku Sweet Gauching. Poskytne teoretický přehled o vytvoření podnikatelského plánu. Práce obsahuje reálný a proveditelný návrh podnikatelského plánu společnosti zaměřující se na poskytování speciálních restauračních služeb v okrese Uherské Hradiště.
Marketingová komunikace podniku poskytující službu
Marková, Adéla ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na rozbor marketingového komunikace podniku Tomi bar. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část je věnována teoretickým východiskům potřebná pro znalost problematiky. V následné analytické části je práce věnována rozboru samotného podniku, a to ze strany interní i externí. Třetí část je postavena na popsání návrhů, tyto návrhy by měly pomoci zlepšit některé elementy marketingové komunikace podniku.
Studie průběhu zakázky vybraným podnikem
Gruzová, Marcela ; Komárková, Miroslava (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studiem průběhu zakázky v podniku OK Trust s.r.o., která se zabývá poradenstvím v oblasti financí především pro fyzické i právnické osoby. Vzhledem k dlouhodobé praxi v této firmě mám dostatek informací o hlavních aktivitách společnosti a celkovém průběhu zakázek, tudíž mohu analyzovat současný stav u konkrétní zakázky pro daného klienta. Na základě výsledků analýz budu schopna navrhnout nové kroky, které by měly zlepšit a zjednodušit celkový průběh zakázky.
Návrh zavedení nového produktu na trh
Kovářová, Veronika ; Ing.Marianna Ďurašková (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh zavedení nového produktu na trh“ je analýza uvedení nového typu kupónu Unišek + společnosti Le Cheque Dejeuner, s.r.o. na domácí trh. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části bude zpracována teoretická problematika, tj. jednotlivé metody, vymezení základních pojmů, podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu tzv. 4P, popis jednotlivých etap a s tím souvisejících analýzy. V praktické části bude charakterizována výše jmenovaná společnost, která zavádí produkt na trh, úspěšnost zavedení produktu a ověřena správnost stanovených hypotéz.
Optimalizace procesů servisního oddělení společnosti Bystronic Czech Republic, s.r.o
Doušková, Lucie ; Drlík, Michal (oponent) ; Rozehnalová, Jana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zmapování servisního oddělení ve společnosti Bystronic Czech Republic s.r.o. a optimalizaci k jejímu zlepšení budoucích stavů procesů. Optimalizace bude obsahovat návrh řešení ke zlepšení funkcionality oddělení tak, aby bylo možné dosáhnout podnikových cílů. Vyhodnocení vychází z porovnání dat minulých období za užití procesního přístupu. V úvodu jsou popsány analytické a optimalizační nástroje, ze kterých načerpané informace budou použity k návrhu nejvhodnějšího řešení.
Business Plan in Field of Specialized Sporting Activities
Volavý, Marek ; Malý, Vojtěch (oponent) ; Mašterová, Lucie (vedoucí práce)
The aim of the thesis is a business plan proposal. The purpose of the plan is to start a small company, which specializes in a field of sporting activities called: „powerkiting“. The initial part deals with the theoretical background which is followed by the practical part, where an emphasis is put upon the requirements for setting up a company, the anticipated structure of the company, an environmental analysis and marketing strategy together with an evaluation of risk and profitability. The possible development of the company is then examined and finally the evaluation of a proposed business plan is made.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,042 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.